Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 357621 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #345 : 27.07.11 - klo:13:42 »
^ Minunkaan mielestä Got2be ei tuo hiuksiin tuuheutta juuri ollenkaan. Tuon vuoksi shampoo olikin itselleni pettymys, vaikka toki olin täältä jo etukäteen lueskellut, ettei välttämättä tuuheuta niin paljoa. Tuon lisäksi en yhtään tykännyt siitä, kuinka aine tulee pullosta, sellaisina voimakkaina "töräyksinä", ei hienojakoisena ja tasaisena suihkeena. Kolmantena en myöskään ihastunut shampoon tuoksuun, joka mielestäni muistuttaa lähinnä vessan sitruunaista raikastinta. Shampoo myös jätti tummanruskeisiin hiuksiini valkeita länttejä.

En tule siis ostamaan toista kertaa tuota, vaan palaan takaisin iki-ihanaan kestosuosikkiini, eli KC Professionalin Four Reasonsin Hair Powderiin :ts

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 27.07.11 - klo:14:23 »
Kiitos vastauksista! :) Taidan ostaa tuon Klippoteketin kuiviksen, mielenkiintoista nähdä millainen se on verrattuna kalliimpiin tuotteisiin mitä oon aiemmin käyttänyt.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 28.07.11 - klo:11:05 »
Uusimmasta Demistä luin, että näköjään Sunsilkiltäkin on tullut kuivashampoo. Onko kukaan jo ehtinyt bongaamaan tuota?

Kunis

• Vieras
« Vastaus #348 : 28.07.11 - klo:22:25 »
Luulis ettei kukaan täällä uskalla tuon merkkistä. Itselläni on kyllä got2be vielä niin täpö, että kestää hetken ennenkuin uutta voi ostella. Markkinat alkaa kyllä näyttää jo aika hyviltä, montakohan uutta tuotetta putkahtaa vielä ennen kun on itse uuden oston edessä? : )

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #349 : 29.07.11 - klo:12:31 »
Voisikin kokeilla SunSilkin kuivista. Mulla on aiemmin ollut käytössä Biozellin, Proffsin ja nyt uusimpana Klippoteketin kuivashampoot. Klippoteket on näistä ehdottomasti paras ollut, eniten ehkä parhaan tuoksunsa takia.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 29.07.11 - klo:12:47 »
Tresemmeltä on myös tullut kuivashampoo.  :) Aika hyvin tuntuu markettien tarjonta vain kasvavan.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 29.07.11 - klo:15:03 »
Mun uusin kuivashampoorakkaus on Kevin.Murphyn Fresh.Hair <3 . Aluksi en pitänyt sen keveydestä, se ei anna juurikaan tukea, ja tummiin hiuksiin se teki vaaleana kuultavan tyven. Mutta näin kesällä auringon rasittamat hiukset eivät mitään kovin tujua kaipaa ja kun värikin vaihtui vaaleammaksi annoin tuotteelle uuden mahdollisuuden. Ja toimii täydellisesti! Tuoksu on vaniljamainen, raikas sellainen. Tekisi mieli suihkutella koko kropalle! Tukka freesaantuu ilman takkuja.

Kuulostaa ihanalta! Mistä olet tuota ostanut? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #352 : 29.07.11 - klo:23:01 »
Mä ostin Kicksistä sitä Suomeen rantautunutta Batisten kuivashampoota tuoksulla Coconut & Tropical fruit.

Se tosiaan jättää sellaisen harmahtavan pinnan hiuksiin, mutta se lähtee kyllä harjaamalla pois. Teki kyllä hiukset puhtaannäköisiksi ja tuntuisiksi. Tuo harmaa pinta jäi vaan mietityttämään että tummahiuksisilla saattaa aiheuttaa harmaita hiuksia (sen poistaminen)   ;D
 Tuoksu oli tosi hyvä ja jäi elämään hiuksiin sopivasti, ei kuitenkaan liikaa. Plussaa edullisesta hinnasta 6,90, kun puteli on kuitenkin 200ml. Luulen, että täytyy kokeilla ainakin se toinen tuoksu vielä :)
1a F ii, HL

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 30.07.11 - klo:01:54 »
Ootteko löytäneet yhtään tuoksutonta kuivashampoota? Löysin uudelleen käyttöön Klippoteketin mutta inhoan sitä vahvan makeaa hajua  :-[. Kaikista paras vaihtoehto olisi joku tuoksuton tuote joka ei riitelisi muiden hajujen kanssa. Onkohan hiuspuuteri sitten ominaisuuksiltaan saman tyyppistä eli helpottais hiusten pesuväliä?

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 30.07.11 - klo:10:40 »
Enää ei kyllä osaisi ilman kuivashampoota olla kun on sellaisen käytön aloittanut :D

Ostin got2be:n kuivashampoon ja testasin sitä tänään. Toimi kyllä hyvin, mutta miinuksena se, että sitä oli aika hankala laittaa pienelle alueelle. Itse laitan yleensä kuivashampoota vain otsahiuksiin ja tuossa se suihku on niin laaja että kuivashampoota tahtoo mennä väkisinkin joka paikkaan. Ei kannata musta pusero päällä sitä laitella. Tummista hiuksista tuo oli vähän hankala saada kokonaan pois, mutta kohtalaisen hyvin lähti kuitenkin kun tarpeeksi harjasi. Tuoksu ei minusta ollut mikään älyttömän voimakas.

Bigsexyhair on ollut tähän mennessä paras testaamani kuivashampoo, mutta vähän turhan kallis kun halvemmatkin vaihtoehdot ajavat asiansa.

Biozellistä en hirveästi tykännyt, Klippotek oli ihan ok. Noissa kummassakin ärsytti vaan se "kilikalipurkki". Kiva aamulla kun muut nukkuu niin ravistella ja kolistella sitä purkkia  ::)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #355 : 30.07.11 - klo:16:22 »
Mun uusin kuivashampoorakkaus on Kevin.Murphyn Fresh.Hair <3 . Aluksi en pitänyt sen keveydestä, se ei anna juurikaan tukea, ja tummiin hiuksiin se teki vaaleana kuultavan tyven. Mutta näin kesällä auringon rasittamat hiukset eivät mitään kovin tujua kaipaa ja kun värikin vaihtui vaaleammaksi annoin tuotteelle uuden mahdollisuuden. Ja toimii täydellisesti! Tuoksu on vaniljamainen, raikas sellainen. Tekisi mieli suihkutella koko kropalle! Tukka freesaantuu ilman takkuja.

Kuulostaa ihanalta! Mistä olet tuota ostanut? :)

Kevin.Murphyä myydään sarjaa käyttävissä kampaamoissa ja maahatuojan myymälöissä (IdHair Helsinki ja Jyväskylä).

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 02.08.11 - klo:00:10 »
On kyllä tosiaan kivaa se, että kaikki markettisarjatkin tuovat omat kuivashampoonsa markkinoille :) Itselläni ainakin putelit hujahtaa hetkessä ja todellakin ostaisin mielelläni ihan halvinta mahdollista asiansa ajavaa. Sunsilkin kuivashampoon suositushinta on kuulemma 3,99e joten huomenna koitan metsästää sitä!

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #357 : 03.08.11 - klo:14:51 »
Mä ostin Kicksistä sitä Suomeen rantautunutta Batisten kuivashampoota tuoksulla Coconut & Tropical fruit.

Se tosiaan jättää sellaisen harmahtavan pinnan hiuksiin, mutta se lähtee kyllä harjaamalla pois. Teki kyllä hiukset puhtaannäköisiksi ja tuntuisiksi. Tuo harmaa pinta jäi vaan mietityttämään että tummahiuksisilla saattaa aiheuttaa harmaita hiuksia (sen poistaminen)   ;D

Mulla on hiukset tummuudeltaan ehkä jotain keskiruskean luokkaa, eikä ole jäänyt Batistesta harmaat jäljet vaivaamaan - hieroo vaan kunnolla hiustyveen ja sitten luonnonharjas-harjaa perään, niin hyvä tulee. Tosin en esim. päälaen jakaukseen tuota suihkikaan, vaan sivuille ja otsiksen juureen.

Hamstrasin juuri pari isoa ja 3 matkakokoista pulloa Batistea Englannin-reissulta; eri versioita kokeiltavaksi. Tähän mennessä kokeilemani toimivat kiitettävästi ja erityisplussaa hyvästä tuoksusta. Kiva kuulla, että Suomestakin tuota jo saa, tosin EI TIETENKÄÄN Oulusta, kun täällä ei Kicksiä ole. Onneksi on nyt jemmoja!

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #358 : 10.08.11 - klo:22:14 »
Mulla got2be:n kuivashampoo toimi muuten ihan ok, mutta kutittaa kovasti.
Hiuspohja ärtyi ihan punaiseksi.  :-\  Loput jää käyttämättä.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #359 : 12.08.11 - klo:19:44 »
Olikos kellään jo sitä tresemmeä? Kaikilla tuntuu olevan vain sitä samaa got2be:ta. Minulle toki merkkaa todella paljon tuotteiden laatu ja toimivuus, mutta olen aika paljon ppurkkiesteetikko, ja minusta tuo tresemmen purkki on kaikista miellyttävin, joten tuumin sen hankintaa. En kuitenkaan ole vieläkään saanut nykyistäni loppumaan, joten hetki tässä vielä menee.
En löytänyt näitä samasta putiikista, että olisin verrannut hintaa ja tilavuutta. Tresemme on vissiin pienempi?