Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337569 kertaa)

bambie

• Vieras
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #360 : 12.08.11 - klo:22:35 »
Täällä yksi Tresemmen hiuspuuteri kokeillut! Bongasin sen sokokselta ja täytyihän se ottaa mukaan :D vaikuttaa todella tehokkaalta aineelta. Pakkauksen käyttöohjeessa sanotaan että sitä pitäisi sirotella suoraan purkista tyveen ja sitten hieroa sormilla ympäriinsä. Yleensä hieron hiuspuuteria ensin sormiin ja sitten hiuksiin. Tein kuitenkin niin kuin ohjeessa käskettiin ja laitoin ilmeisesti liikaa koska tuota "karheus"-efektiä tuli liiankin kanssa ja hiukset meni tosi likaisen oloisiksi niin kuin monesti hiuspuuterien kanssa jos liikaa innostuu. Riittoisalta siis ainakin vaikuttaa, ja rakenne-efekti on todella tehokas :D

Olen nyt vähentänyt hiuspuuterin käyttöä koska olen huomannut että shampoo ei vaahtoa jos olen käyttänyt hiuspuuteria!! Aluksi syytin shampoota vaahtoamattomuudesta mutta huomasin että jokainen shampoo käyttäytyy samalla tavalla jos olen käyttänyt hiuspuuteria. Hiukset pitää siis pestä ensin syväpuhdistavalla shampoolla että saa hiuspuuterin pois ja sitten normaalilla shampoolla. Ärsyttävää. Pitää siis totutella tähän lasimaiseen tukkaan tämmöisenään ja säästää hiuspuuteri erikoistilanteisiin.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 15.08.11 - klo:13:14 »
Olikos kellään jo sitä tresemmeä? Kaikilla tuntuu olevan vain sitä samaa got2be:ta. Minulle toki merkkaa todella paljon tuotteiden laatu ja toimivuus, mutta olen aika paljon ppurkkiesteetikko, ja minusta tuo tresemmen purkki on kaikista miellyttävin, joten tuumin sen hankintaa.

Minulla on käytössä Tresemmen kuivashampoo (200 ml) ja se on ainakin käytettävyyden ja tuoksun puolesta noussut tämän hetken suosikiksi Got2be:n ohi. Aine tulee tasaisemmalla suihkeella pullosta ja tuoksu on miellyttävän mieto. Tuuheutta tuo ei tuo omaan tukkaan samalla tavalla kuin esim. Tigi, mutta toimii puhdistuksessa oikein hyvin.
2aMii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #362 : 24.08.11 - klo:23:37 »
Mulla on ollu sitä batistaa ja got2b rockin'ittiä ja kyl tää jälkimmäinen on ollu aika pettymys! Tuntu et hiukset ei yhtään puhdistunu sillä, tuuheuskin oli lähinnä mielikuvituksen voimalla ilmennyttä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Retro

• Vieras
« Vastaus #363 : 25.08.11 - klo:08:29 »
Got2be:ssa tuntuu vaihtelevan erien välillä tuo koostumus... Ensimmäisen purkkini kesti kauan ja teki joka kerta tosi hyvää jälkeä, mutta toinen purkki sylki pari viimeistä kertaa pelkkää ilmaa ja hajustetta, ja tukka lähmääntyi tosi nopsaan. Lisäksi kerkesin käyttää tuota toista purkkia varmaan about viisi kertaa, ennen kuin tuota lähmäämistä alkoi esiintyä... En siis yhtään ihmettele, että ihmisillä on niin erilaisia kokemuksia Got2be:sta. Taidan seuraavaksi kokeilla Tresemmea.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 25.08.11 - klo:08:38 »
^ Mulla kävi Got2Be:n kanssa juuri samalla tavalla. Kerkesin käyttää pulloa n.3-4 kertaa jonka jälkeen se on sylkenyt pelkkää ponnekaasua, ihan kuin se jauhe olisi loppunut kesken? Eli roskiskamaa. Tosi pitkä miinus tuosta. Nyt ostinkin tilalle Tresemmen kuivashampoon, mutta sitä en oo päässyt vielä testailemaan.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 25.08.11 - klo:22:12 »
Ainakin omasta Got2Be:stä tulee jauhot niin kovalla paineella ja laajalle alueelle, että vaatteet ja kylppärin lattia ovat kuin jauhopussiräjähdyksen jäljiltä. Tuoksukin on kuvottava! Muutenkin tykkään vähän karkeammasta lopputuloksesta, joten enköhän käy hakemassa vanhan kunnon Klippoteketin ja jätän haisujauhon kaappiin homehtumaan.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #366 : 26.08.11 - klo:15:16 »
Mulla oli Klippotekin pullot tyhjentynyt itsestään. Toisesta pullosta olin kerran ehtinyt käyttää ja toinen oli korkkaamaton :-\ . Nyt ostin pullon Biozellia, koska tätä on ollut ennenkin ja toimii mulla paremmin kuin Klippotek.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #367 : 29.08.11 - klo:16:09 »
Ainakin omasta Got2Be:stä tulee jauhot niin kovalla paineella ja laajalle alueelle, että vaatteet ja kylppärin lattia ovat kuin jauhopussiräjähdyksen jäljiltä. Tuoksukin on kuvottava!

Testasin GotToBe:n tänään ja jokseenkin samanlaisia kokemuksia koin näin yhdellä kerralla. Välillä suutin osa ruikki jauhetta ihan pienesti ja kohta huoneessa leijaili vuorostaan iso pölypilvi jauhoten vaatteet ja muut lähellä olevat tavarat. Yhdellä suihkautuskerralla hiuksiini myös räjähti yhdelle kohtaa suht iso harmahtava läntti. Tuoksu taas muistuttaa jotenkin oksennusta.

Annan vielä toisen mahdollisuuden ja harjoittelin äsken ulkoilmassa vähän tuon suuttimen kanssa. Todella kovalla paineella tosiaan tuote tulee kun se sieltä kunnolla tulee. Huomasin myös tuolla ensimmäisellä kerralla, että tosiaan suutin osa jää helposti pihisemään ja tuotetta suihkuaa hiljalleen ulos. Melko epäonnistunut tuote siis ja varmaan jo tämäkin kerta riittäisi palautteen antoon. Kokeilen vielä toistamiseen, mutta minusta on senkin jälkeen ihan aiheellista antaa kyllä valmistajalle kommenttia kun ei varmastikaan tuotteen tulisi noin epäkäytännöllinen olla.

Hassua tässä on vielä se, että GotToBe jätti hiukset parhaimman näkoisiksi kun vertaan Björn Axenin ja Klippoteketin kuivashampoisiin. Tässähän ei ole muotoiluominaisuutta ja siksi varmaankin hiukset näyttivät oikeasti puhtailta ja olivat ilmavat. Hiukset vain tosiaan tuoksuvat hyvin epämiellyttäviltä.  8)

Kunis

• Vieras
« Vastaus #368 : 29.08.11 - klo:16:12 »
Got2ben rokkienkelin pohjalla lilluu vielä vaikka miten paljon nestettä, mutta riisijauhot taitavat jo olla loppuneet. Vähän pöh kyllä. Nyt kun kesä on ohi, en niin enää kuisashampoota tarvitse, mutta kaipa uusi tulee joskus ostettua, kunhan tunnen olevani kyllin varakas. Eihän tuollaiset hyllyllä huonoiksi mene. Hieman kyllä sapettaa tuollainen ennenaikainen loppuminen.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #369 : 29.08.11 - klo:16:52 »
REF. Reference of Swedenin kuivashampoo =  <3
Ostin Refiä viime Tukholman reissulla PUB:ista ja koko pullollinen oli vaan niin ihanaa käyttää! Tuoksu on kivan pehmeä puuterinen ja suihke hienojakoista. Tuntuma on jotain perinteisen kuivashampoon ja hiuspuuterin välimaastossa. Uskomattoman tyvikohotuksen tällä kuitenkin saa jopa persusmittaiseen tukkaan. Reilullakaan annostuksella ei tule tahmaa tai loputonta sementtifiilistä vaan päänahka pysyy siedettävänä. Ainoa huono puoli on ettei tätä taida saada Suomesta... Hintaa oli n. 12 e. ja kun kokeiltuna on Tigi, Fudge, Klippoteket, Four Reasons ja Got to Be niin tässä oli ehkä paras yleistuntuma, sellainen hitusen liian ihana, mutta hinta-laatusuhteeltaan todella hyvä.  <3  <3 Laitetaan pari sydäntä vielä niin ei jää epäselväksi kuinka paljon tykkäsin ;D
1a F ii Tukkakuva

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 30.08.11 - klo:08:34 »
Huomasin eilen, että Kicksiin oli tullut Batisten kuivashampoot. Tuoksuja taisi olla kolmea erilaista ja hinta n. 6-7 €. Itselle kuivashampoossa on tärkeää mieto tuoksu, joten esim. Tropical kuulosti hieman liian eksoottiselta omaan nenään. ;) Original versio pitänee kuitenkin hakea seuraavaksi testiin, kunhan tämän hetken suosikki Tresemme alkaa loppua. Osaakohan joku arvioida tuoda Batistea, tuuheuttaako se esim. miten hyvin?
2aMii

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 30.08.11 - klo:15:15 »
Onko kukaan kokeillut Sunsilkin kuivashampoota? Käytän harvoin ja tuo olisi mukavan halpa.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #372 : 31.08.11 - klo:18:03 »
Hoho. Just sanoin, etten osta  TRESemméä, mutta pitihän, kun tuossa pakkauksessa on tuollaiset minulle sopivat värit :>
Onhan huonopääpäivien varalta hyvä jotain olla. Jauhe tulee todella pelottavan valkoisena tummaan tukkaani, mutta sen saa kyllä hierottua kivasti rasvalettiin. Toistaiseksi en ole löytänyt itseltäni "hilsettä". Tämä ei kuitenkaan muotoile yhtä kivasti, kun rokkienkeli.
Jatkan testauksia.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 03.09.11 - klo:00:21 »
Onko kellään käynyt niin että Klippoteket ei toimi (lähmää vaan enemmän) mutta joku muu kuivashampoo toimisi? Ajattelin että megapitkien pidennysten tullessa päähän haluaisin edes kokeilla jotain kuivashampoota, kun joudun normaalisti pesemään vähintään joka toinen päivä hiukset. Oma hius kuivuu nopeasti ihan normipesusta mutta se pidennys ei kuitenkaan halua kuivua sitten niin millään... ::)

Kata

• Vieras
« Vastaus #374 : 03.09.11 - klo:00:33 »
Winnie, kulutin juuri loppuun Englannista hankkimani Batisten kuivashampoon Boho -tuoksuisena. En tiedä saako kyseistä tuoksua Kickseistä, mutta tykkäsin todella. Tuuheutta Batiste tuo vain vähän eikä ole yhtä muotoileva esim. Klippotekin karsean hajuiseen kuivashampooseen verrattuna. Puhtaan näköistä kuitenkin tulee, eikä Batiste näkynyt tummanruskeassa tukassani.