Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337132 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #375 : 03.09.11 - klo:21:42 »
Onkohan tämä jo tullut kauppoihin: http://www.herbina.fi/herbina.nsf/sp3?Open&cid=tuuheuttava-kuivashampoo ? Itse en ainakaan vielä ole bongannut.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 03.09.11 - klo:21:47 »
Onko joku toinen testannut Label.m-sarjan Dry Shampoo-tuotetta? Olen tykännyt sarjan muista tuotteista, mutta tuo kuivashampoo ei vain toimi: ei tule mitään eroa lähtötilanteeseen tai saan ainakin paremman tuloksen käyttämällä 4R-hiuspuuteria kuin tuota.

Tuo Herbinan kuivashampoo houkuttelee jo ihan markettisaatavuudella, mutta en ole vielä kyllä bongannut mistään.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 03.09.11 - klo:22:53 »
Onpa kiva kun tulee niin paljon eri kuivashampoita kauppoihin. Itse haluaisin kokeilla ainakin Sunsilkiä ja Herbinaa. En edes tiennyt että Herbinaltakin tullut, minkäköhän kokoinen se pullo on? Kokemuksia kuulisin siis minäkin mielelläni noista tuotteista. :)

edit. Löysinkin tietoa, eli Herbina on 200ml ja hinta n. 5 euroa ja Sunsilk 245ml ja suositeltu vähittäismyyntihinta 3,99e. Sunsilk vaikuttaisi paremmalta mun kukkarolle. :D
« Viimeksi muokattu: 04.09.11 - klo:16:20 kirjoittanut cenadra »
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Retro

• Vieras
« Vastaus #378 : 04.09.11 - klo:13:08 »
Olen sen epäonnisen Got2be:n jälkeen sinnitellyt ilman kuivashampoota, ja taidan vielä odotella, että tuo Herbina tulee vastaan jossain, ainakin tuo raikas omenatuoksu houkuttelisi kovasti...  ;)

Kunis

• Vieras
« Vastaus #379 : 04.09.11 - klo:14:55 »
Naputtelin incejä kaapista löytyneistä puteleista, enkä oikeen tiedä mitä mieltä noista sisällöistä olisi. Tresemme on ollut käytössä paljon hienojakoisempaa ja mukavampaa, ja saa plussaa siitä, ettei tunnu niin hiuslakkaiselta kuin rokkienkeli ts ei muotoile ja kohota tyveä. Muotoilua aiheuttavista aineista ilmeisesti seuraa minulla pahempi lisälikaantuminen jo samana iltana, eli lopputulos pettää nopeasti.

Onko kukaan kokeillut pelkkää vauvapuuteria tukkaan? Katselin esim. tällaista, osaisiko joku sanoa noista aineista jotakin? Hiuspuuterit tuntuvat ihan liian kalliilta pikkuista pakettiaan vasten.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #380 : 05.09.11 - klo:12:16 »
taidan vielä odotella, että tuo Herbina tulee vastaan jossain

Psst, Kivikukkarossa oli näille vitosen ständi. Nopsaan tulleet. Sunsilkiä en ole kyllä vieläkään nähnyt missään.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 05.09.11 - klo:18:01 »
Herbinan kuivashampoo alkoi kiinnostamaan kovasti kun kurkkasin sivuille! Etenkin sen omenatuoksun takia. Jos hankin XZ omppu-tuotteet, Herbinan kuivashampoon ja käytän itse tekemääni omenan tuoksuista jätettävää, niin pysyisiköhän tuoksu? ;D
Voisi olla tosiaan kokeilemisen arvoinen yhdistelmä. Pahanhajuinen Fudgen kuivashampoo onkin kohtapuoliin loppumassa... Ei sitä mielellään näin useasti haise yökerholta, mutta pakkohan se on pois käyttää. ::)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Retro

• Vieras
« Vastaus #382 : 06.09.11 - klo:21:05 »
^^ Kiitti vinkistä! Täytyy katsoa, jos vaikka vahingossa eksyisi Kivikukkaron nurkille...  ;D

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #383 : 08.09.11 - klo:18:11 »
Olenko jopa ensimmäinen Herbinan Kuivashampoon löytänyt ja siitä ilmoittava tässä ketjussa?!  :D
Löysin siis Anttilasta ja huomenna kokeilen. Näin pintapuolisesti ainakin tuoksu on todella ihanan kirpakka omena!

Niin ja nyt lähtee palautetta Got2Be:n kuivashampoostakin. Siksi ostinkin nyt Herbinan heti kun huomasin, koska G2B  vain syöksee inhottavasti jauheen purkista ulos ja ainetta jää leijailemaan todella ikävästi huoneeseen.Todella vaikea käytettävä.

Retro

• Vieras
« Vastaus #384 : 08.09.11 - klo:18:38 »
^ Minkä kokoisessa purkissa tuo Herbina on?

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 08.09.11 - klo:18:47 »
^ 200ml.  :) Olisiko suunnilleen sama määrä kuin Klippoteketissä.

Hintaa taitaa olla suunnilleen 6 euroa, vähän päälle. Nyt oli tarjouksessa 4 euron hintaan.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #386 : 08.09.11 - klo:22:14 »
Kuus! Sittenhän se on yhtä törkeän hintainen kuin muutkin. Oletin Herbinan potkivan vähän markkinajohtajia, mutta pöh. Täällä tuo oli tosiaan anttilassa 4,99 tms. Eivät onneksi olleet tarjoushintalappuja niin toivoisin sen olevan normaalihinta. Ei ollut testeriä, tiettykään, eikä suuttimen nuuhkiminen oikeen auttanut. Mukava kuitenkin, että nuo ovat edes hintavertailukelpoisissa pakkauksissa.

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 08.09.11 - klo:22:21 »
^ Hinta voi olla hyvinkin 4,99. Tosiaan paremmin mieleen jäi tuo tarjoushinta ja siinä samassa listassa oli niin ikään samannäköisiä Herbinan tuuheuttavaa muotovaahtoa ja tyvikohottajaa. Ihminen voi olla erehtyväinen.   8)

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #388 : 10.09.11 - klo:00:36 »

Onko kukaan kokeillut pelkkää vauvapuuteria tukkaan? Katselin esim. tällaista, osaisiko joku sanoa noista aineista jotakin? Hiuspuuterit tuntuvat ihan liian kalliilta pikkuista pakettiaan vasten.

Mä käytän toista purkkia tätä: http://www.iherb.com/Country-Comfort-Baby-Powder-3-oz-81-g/11670?at=1
 Aineista en osaa kertoa, mutta jostain luin vinkkiä vauvapuuterista kuivapesuaineena ja päätin kokeilla ja toimii =)
Halpaa, riittoisaa ja päänahka on pysynyt hyvänä. Blondi aikoina häivytti juurikasvua kivasti, nyt tummempana täytyy olla tarkempi laitossa ettei "harmaannuta". Mutta kun laittaa hyvissä ajoin esim.jo edellisiltana niin tukka on aamulla perfect!
Loistava hiusten toisen päivän pelastaja.
1b Fii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 10.09.11 - klo:12:19 »
Herttileijaa. Mä olen hämmästynyt! Kuvittelin että tähän rasvapäähän ei tehoa mikään kuivashampoo, kun olen aiemmin kokeillut Klippoteketia ja se vain pahensi tilannetta. Päätin kuitenkin antaa vielä jollekin kuivashampoolle mahdollisuuden ja ostin Biozellia. Kokeilin äsken semisti likaisiin hiuksiin (eli just sellaisiin jotka näyttäisi muutaman tunnin päästä aivan karmealta myös ponnarilla)... Suihke ei värjää punertavanruskeita hiuksia yhtään ja vei rasvaisuuden mennessään!  :o Suihkutin jakaus jakaukselta tyveen ja parin minuutin päästä harjasin tyvestä "ylöspäin" luonnonharjaksisella harjalla kuten tein aiemmankin kanssa. Tukasta tuli tuuhea ja puhdas. :D Laitoin latvoihin silikoniliukkaria ja harjasin, niin latvatkin näyttää sileältä ja hyvältä. Nyt voin pitää näitä auki, vaikka normaalisti olisin jo pessyt tai tuskastellut päivän ponnarilla ja pessyt illalla. Todellakin on hintansa väärti ja jää ehdottomasti käyttöön. Ja mikä parasta, sitä saa siitä samasta Prismasta jossa me käydään aina kaupassa. Ainoa miinus tulee tuosta kilinkolin-purkista, voin vain kuvitella kuinka onnellinen mies on aamulla viiden aikaan kun meikä ravistelee tota purkkia kylppärissä ja mies yrittää vielä nukkua. ;D