Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 350918 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #405 : 24.09.11 - klo:23:05 »
Hajun kyllä erottaa, mutta onnekseni se ei yritäkään olla mikään kukkaketotuoksu, vaan niin mieto, kun voi olla. Vaikutus ei kaikkein pitkäkestoisin ole, mutta mun mielestä tuota riittää hyvin pieni määrä johonkin muihin kuiviksiin verrattuna joten uudestaankin voi päivän aikana tarvittaessa suihkasta. Omasta mielestäni TRESemme on myös ihanaa, koska se ei muotoile niin vahvasti (eli päänahka ei hikoile kuumottavasti hiuslakkakökön tunnun takia).
Älkää ostako omaanne Anttilasta, siellä se tuntuisi olevan kovasti kalliimpaa.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #406 : 26.09.11 - klo:18:05 »
Pientä päivitystä maissitärkkelyksen käytöstä eli täysin hajutonta tärkkelystä voi helposti hajustaa itse kun laittaa purkkiin esim. kanelitankoa tai muuta hajustetta. Murskasin kanelitankoa hieman pienemmäksi vasaralla, laitoin muutaman palasen tärkkelyspurkkiin ja ihan kivan tuoksuista hiuspuuteria tuli. Kahden päivän hajustuksella tuoksusta ei ole tullut kovin voimakas: tärkkelys tuoksuu selkeästi kanelilta, mutta hiuksiin kanelin tuoksu ei voimakkaasti tarttunut.

Hajustin samalla menetlemällä riisijauhoa laventelinkukilla rentouttavaksi kuorinnaksi suihkuun - helppoa ja kätevää. Laventelinkukkia olisi tosin voinut hieman murskata ensin, koska ovat kuorinnassa turhan isoja.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #407 : 27.09.11 - klo:19:22 »
Herbinaa on nyt kokeiltu. Mun päähän vastasi aikalailla Klippoteketiä, tuli tosi tuuhea ja puhtaan näköinen lopputulos, joka oli samanlainen vielä seuraavana päivänä. Tuoksu tosiaan parempi kuin Klipossa, ihana raikas omena. Ostan tätä mieluummin jatkossa. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #408 : 27.09.11 - klo:22:43 »
Herbina testattu! Mulla oli sellainen Albert Einstein -tyylinen pörhö päässä eli tuuheutti ainakin omaa kuontaloa kiitettävästi (okei okei, en jättänyt sitä sellaiseksi..). Ei jäänyt sellaista harmaata/vaaleaa jälkeä (mikä ei tosin itseäni haittaa, koska sillä saa näppärästi blondattua tyveä).

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 28.09.11 - klo:09:42 »
Olen kokeillut nyt kolmea eri kuivashampoota (Swiss-O-Par, Klippotek, Lee Stafford). Parhaimmaksi näistä olen havainnut olevan Lee Staffordin kuivashampoon, seuraavaksi Swiss-O-Parin ja huonoin on Klippotekin. Harmi kun en tajunnut ostaa Lee Staffordista sellaista tummille hiuksille spivaa versiota, koska nyt tyveen jää sellaista vaaleaa "pölyä".
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 28.09.11 - klo:16:01 »
Onko Tampereen Sokoksella tuota Herbinan kuivashampoota? ??? Olen useamman kerran yrittänyt etsiä sitä, mutten ole kertaakaan löytänyt.. Enkä ole sitten älynnyt kysyä keltään. Haluaisin vaan ostaa tuota joskus kokeiluun.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #411 : 01.10.11 - klo:11:38 »
Nyt on olllut kokeillussa Klippoteket kauemman aikaa ja Herbinaa olen käyttänyt nyt parina päivänä. Vaikea kyllä sanoa kumpi on parempi.. Klippoteketissä lopputulos on jämäkämpi ja puuterimaisempi, siksi sitä ei tarvitse laittaa niin paljoa. Herbinassa tuoksu kyllä aivan ihana verrattuna Klippoteketiin. Herbinassa lopputulos on kiiltävämpi ja täten ehkä luonnollisempi. Kestävyys samaa luokkaa molemmissa. Itsellä maantienvärinen/raidoitettu vaalea tukka.
1bMii

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #412 : 15.10.11 - klo:21:06 »
Olen useita vuosia boikotoinut sunsilkin tuoksuja, mutta nyt sorruin ostamaan merkin uuden(?) kuivashampoon. Purkki on aika iso (236 ml) ja hintaa oli vain 5,90 cittarissa. Tuoksuu hyvälle ja ajaa asiansa rasvaisuutta poistamalla. Ei jättänyt valkeaa huntua hiuksiin. Olen kokeillut tuotetta vain kerran, enkä suihkuttanut sitä kovin paljoa, mutta tuuheutta se ei tuntunut tuovan, vaikka kulkeekin nimellä volumizing try shampoo. Mutta muuten ok tuote, tuuheutta voi sitten lisätä muilla keinoin.

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #413 : 16.10.11 - klo:13:03 »
Tällä hetkellä kaapissa Herbinan ja Tigin kuivashampoot, joista Herbina kyllä vie voiton. :-*
     Herbinan puteli kulkee nimellä tuuheuttava kuivashampoo ja on kyllä ihan nimensä mukainen; tuuheuttaa huimasti ja tuo jäntevyyttä hiuksiin samalla kun vie rasvaisuutta ja tekee hiuksista puhtaan näköiset. Tykkään kyllä, ei jätä hiuksiin sellaista vaaleaa hötyä jos vaan harjaa hiuksiin suihkuttamisen ja hieromisen jälkeen. Tuoksu on myös ihana, raikas, eikä jää mitenkään voimakkaana leijumaan. Ja tosiaan loistava tuuheuttavana muotoilutuotteenakin :)
     Tigin Rockaholic Dirty Secret kuivashampoota sain pullollisen lahjaksi ja ihan hyvä pelkkänä kuivashampoona, ei nimittäin tuuheuta samalla tavalla kuin tuo Herbinan.  Tuo kuitenkin ihan hyvin puhtauden tuntua ja vie rasvaisuutta pois. 'Tuoksusta' en tykkää, jotenkin hirveän pistävä ja jää ainakin omaan nenääni leijumaan vielä hetkeksi harjaamisen jälkeenkin. Muuten ihan hyvä rasvaisuuden poistoon jos ei kaipaa sitä tuuheuttavaa vaikutusta.
     Parhaiten mulla on ehkä Herbinan lisäksi toiminut tuo Got2be'n kuivashampoo, tuo ihanasti puhtauden tuntua ja näköä, tuuheuttaa sopivasti eikä jätä hirveästi sumeaa jälkeä, tosin tällä hetkellä hiuksisto on muutenkin suht vaalea, joten ei se varmaan kamalasti näkyisikään jos tuollaista tulisi, ainakaan kaukaa katsottuna  ::)
« Viimeksi muokattu: 23.10.11 - klo:13:15 kirjoittanut marmeladi »

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 18.10.11 - klo:08:14 »
Mulla on ollut joskus epäonnistuneita kokeiluja kuivashampoosta, mutta nyt on pakko taas yrittää etsiä hyvä tuote itselleni. Hiukseni ovat aina olleet superrasvoittuvat, mutta nyt alkaa mennä hermo tähän pesu aamulla-rasvainen illalla-tahtiin. Hiuslaatuni on vain sellainen, että lähes kaikki tuotteet vain lähmäävät hiusta ja ennen kuivashampoot ovat vain saaneet pään näyttämään entistä likaisemmalta. Yritän kuitenkin pitää hiuksissa kahden päivän pesuväliä, kun ei tuo päänahkakaan tykkää jokapäiväisistä hiustenpesuista.

Tein nyt tutkimusmatkan netissä ja päädyin tilaamaan Batisten kuivashampoota. Lähinnä siksi, että sitä kuvailtiin kevyeksi ja vain vähän tukea antavaksi. Silti sitä kehuttiin monessa paikassa ja monella kielellä maailman parhaaksi kuivashampooksi. Suomestakin sitä näköjään saa Kickseistä, mutta itse tilasin Asokselta neljä pulloa samantien yhteishintaan 10e. Tällä hinnalla Kicksistä taitaa saada 1½ pulloa. Batiste on siis ainakin halpaa. Nyt paketti on vasta matkalla, mutta kerron täällä sitten lunastaako se odotukset.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 20.10.11 - klo:07:50 »
Prismaan oli ilmestynyt hyllyyn iso pullo Biozellin kuivashampoota pienen pullon rinnalle. Hinta oli jotain 6-7e, kun tuo pieni pullo maksaa jotain 4-5 euron väliltä. Hitto kun en tajunnut tsekata paljonko tossa isossa pullossa on tavaraa ja onko ihan samaa kamaa kuin pieni pullo...

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #416 : 20.10.11 - klo:10:09 »
Olen testannut nyt muutaman kerran Herbinan kuivashampoota ja kyllä se ykköspaikalle menee. Aiemmin olen kokeillut Biozellia ja Klippoteketia. Herbina ei jättänyt hiuksia samalla lailla sameiksi kuin muut ja hiuksiin jäi kivan raikas tuoksu. Se myös teki hiukset oikeasti puhtaamman näköisiksi ja antoi mukavasti tuuheutta.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 20.10.11 - klo:21:10 »
Mä edelleen kyselen että onko tuota Herbinan kuivashampoota Tampereen Sokoksella? Mä en edelleenkään ole onnistunut löytämään sitä..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #418 : 21.10.11 - klo:09:48 »
Sokkarilla en oo nähnyt mutta Anttilasta noita saa :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #419 : 30.10.11 - klo:21:10 »
Voisin laittaa omia kokemuksia eri kuivashampoista! Käytän kerran-pari viikossa niinä päivinä kun en jaksa tai ehdi pestä hiuksia sekä harvakseltaan bileiltoina tuuheuttamaan hiuksia.

Björn Axen: tästä on tosi kauan ja se oli ensimmäiseni, mutta erittäin hyvä muistikuva jäi! Kallis.
Klippoteket: alkuun suosikkini, mutta nykyään voimakas tuoksu häiritsee ja tukka jää melkein liiankin kitkaiseksi sekä helposti vähän harmaaksi.
Tigi Rockaholic: ei tuonut yhtään rakennetta, en tykännyt ja annoin siskolle. Kallis tämäkin.
Biozell (vanha): ihan hyvä, vain vähän rakennetta mutta muuten ajoi asiansa.
4 reasons: tykkäsin, mutta toisen pullon jälkeen kyllästyin. Jättää harmahtavaksi ja kitkaiseksi, muutenkin aika samanlainen Klippoteketin kanssa mutta vähän paremmalla tuoksulla.
Herbina: yhden käyttökerran jälkeen nousi suosikiksi! Miellyttävä herbinamainen tuoksu, luonnollisen näköinen mutta tuuhea lopputulos.
Sunsilk: tätäkin käytin vasta kerran, ihan hyvältä vaikutti. Tuoksu hyvä ja mieto.

Kahta viimeistä testaillaan vielä pullot loppuun ja eiköhän se Tresemmekin pidä jossain vaiheessa testata. :)
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.