Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330492 kertaa)

Poissa Unnu

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #420 : 31.10.11 - klo:11:00 »
Alan epäillä, että olen saanu Klippoteketistä jonkun maanantaikappaleen sillä se ei tee mun hiuksille oikeastaan mitään.  0_0 Eka pullo menossa enkä kyllä toiste osta. Blondaa tyveä mutta ei kohota yhtään eikä sinänsä tee puhtaamman tuntuisiksi. Aiemmin olen käyttänyt BigSexyHairia jolla sai pitkätkin hiukset nousemaan tyvestä kohti taivaita. Se tosin maksoikin 4 x Klippoteketin hinnan. Seuravaaksi kokeiluun taitaa lähteä Herbina.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 31.10.11 - klo:11:32 »
^ Ei se mullakaan toiminut, teki vaan entistä likaisemman näköiseksi. ;D Kokeile tosiaan sitä Herbinaa tai Biozellia, mä tykästyin Biozelliin (Herbina jätti tyven vaaleaksi, ei muuta vikaa).

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #422 : 31.10.11 - klo:19:14 »
^^ja^, mulla toi Klippoteket vähän tuuhentaa ja saa paremmin muotoiltua, mutta ei se kyllä puhtaammaksi tee. Lähinnä päinvastoin ::) Tuoksu tosin on omaan nenään kiva. Pitää kans kokeilla Herbinaa/Biozellia seuraavaks.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 31.10.11 - klo:19:32 »
Mustakin tuntuu että taidan palata Biozelin pariin.. Tuo Klippoteket ei täällä oikein enää toimi. Pää meinaa jäädä aina todella vaaleaksi ja tuntuu ettei se oikein puhdista enään. Eka pullo toimi, mutta sen jälkeen ei. Herbinaa nyt sitten tuskin kokeilenkaan, jos se kerta jättää tyven vaaleaksi.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 01.11.11 - klo:19:24 »
ostin puolivahingossa Herbinan kuivashampoon.

• Tuoksu on miellyttävä, kirpeän hedelmäinen, ei juurikaan jää hiuksiin.
  • Jää vähän harmautta tyveen.
  • Putsaa dagen-efter -tyven ihan kiitettävästi. Tapaan pestä tukan joka toinen päivä ja tällä saisi yhden lisäpäivän pesuihin, mutta toisaalta seuraavassa pesussa päänahka vaatisi ihan shampoota eikä opärjää co-pesulla.
  • Ei tuuheuta liikaa eli toimii hyvin myös nutturakampauksien kanssa.
  • Iso ja edullinen pullo (alle vitosen).
  • Voisin kuvitella että tällä on kiva fiksata pakkotilanteissa tukka & tyvi kun ei oikeasti ole aikaa pestä ja tukka pitää saada puhtaan "näköiseksi" nopeasti. Normishampoon tilalle en tätä välttämättä käyttäisi.

Kokeilen tässä vielä ajan kanssa ja sitten kuullaan viimeinen tuomio, ensikokemus on "ihan kiva ja hyvä hinta-laatusuhde". Mutta toisaalta en kovasti käytä kuivashampota eli olen vähän n00b näiden kanssa.

Biozellia olen testannut, mutta se haju oli niin kamala että luukutin sen pari kertaa testatun putelin lyhyttukkaiselle kaverille pois jaloista.

Tukkani on siis vyötärömittainen kerrostettu, ei otsuria, tyvessä 7-asteista neitsythiusta ja pituudet sekalaisen värjätyt moniruskeat. lasimainen oma hiustyyppi, kulutetut latvat, paljon ohutta tukkaa.
this too shall pass.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 01.11.11 - klo:21:11 »
Minä ostin tän herbinan kuivashampoon ja en ole huomannut että se jättäisi juuresta hiuksia harmaiksi tai valkeiksi.

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #426 : 01.11.11 - klo:21:38 »
Ei jätä mullakaan. Pikemminkin se on se Klippoteket joka jättää harmahtaviksi, myös Biozell teki itselläni aikanaan samaa.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Strix

• Vieras
« Vastaus #427 : 04.11.11 - klo:01:02 »
Sunsilk kuivashampoo ostettu ja kokeiltu. Ensifiilikset, pidän. Tuoksu on aika ihana, sellainen hetelmä. Lupaa tuuheuttaa ja tuuheuttaakin, kiitettävästi. Pidän kenties enemmän kuin herbinan kuivashampoosta joka on erittäin hyvä tuuheuttava. Mutta tämä jättää hiukset mattaisiksi ja kuitenkin puhtaan oloisiksi. Haju on ainakin paras tähän mennessä markettikuivashampooista.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #428 : 04.11.11 - klo:01:55 »
Ihan tummanmustanruskeatukkaisena olen tosi harmistunut Herbinan sottaamiseen, tosin ei sen tehokaan mikään ravisteleva ole. TRESemme on toistaiseksi paras, mutta tuolla hinnalla en uutta osta. Täytynee alkaa vaan pestä hiuksia useammin, eipä sekään niin paha ole.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 04.11.11 - klo:08:22 »
Mulla Got 2 Be -kuivashampoo on aluksi aivan loistavaa, mutta jossain vaiheessa purkkia se rupeaa tekemään hiukset vain rasvaisemman näköisiksi :( Jo kahdella purkilla on käynyt sama, joten en usko että kyse on maanantaikappaleista. Se ei enää suihkuta "vaaleaa jauhoa", vaan pelkkää märkää läpinäkyvää nestettä. Harmi, nimittäin molemmissa pulloissa olisi ollut vielä puolet jäljellä.. Seuraavaksi koitan varmaan Herbinaa.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 04.11.11 - klo:20:26 »
^Joo, täällä sama. Hätätapauksessa koitin Klippoteketiä, joka on jäänyt kaappiin pyörimään kun ei minulle sovi, ja jää kyllä vastaisuudessakin, kamalaa tököttiä tähän päähän. Got2Be oli toimiessaan kyllä ihan menevää.

Tähän mennessä testatuista Tigin kuivashampoo oli kyllä paras, ellei hintaa lasketa. Raikas tuoksu, höttöä ei jää hiuksiin eikä jätä liian mattaiseksi, puhdistusominaisuus toimii eikä tuo tuuheutta/rakennetta, sitä en missään nimessä halua. (Hitsi kun vaikutan varmaan kohta joltain Tigin mainoskasvolta tämän fanitukseni kanssa. Noh, pitää toivoa että Tigi ei palkkaisi mainoskasvoa, joka pitää käyttäjäkuvassaan Akseli Gallen-Kallelaa munkinkaavussa.)
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #431 : 04.11.11 - klo:21:13 »
Jaa, TRESemmeä saakin näemmä koko kuukauden cittareista 5,50€:llä. Saatan hakea vielä muutaman, mut sitten en enää hinnan vuoksi osta. Justjoo.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #432 : 05.11.11 - klo:11:54 »
Mulla Got 2 Be -kuivashampoo on aluksi aivan loistavaa, mutta jossain vaiheessa purkkia se rupeaa tekemään hiukset vain rasvaisemman näköisiksi :( Jo kahdella purkilla on käynyt sama, joten en usko että kyse on maanantaikappaleista. Se ei enää suihkuta "vaaleaa jauhoa", vaan pelkkää märkää läpinäkyvää nestettä. Harmi, nimittäin molemmissa pulloissa olisi ollut vielä puolet jäljellä.. Seuraavaksi koitan varmaan Herbinaa.

Sama täällä, käytin kuitenkin sinnikkäästi purkin loppuun.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 17.11.11 - klo:22:09 »

Sama täällä, käytin kuitenkin sinnikkäästi purkin loppuun.

Ihan samat kokemukset minullakin Got2Be:stä. Tosi harmi, koska se on selvästi parhaiten puhtauden ja raikkaan tunteen aikaansaava kuivashampoo... Nyt olen testannut viimeisimmäksi Biozelliä, mutta siinä on sama kamala haju ja koostumus kuin Klippotekissä joten saan siitäkin hengenahdistusta, vaikka pakkauksessa lukee, että se on muka joku miellyttävä hypotuoksu. Ärsyttävää. Lisäksi se ei mielestäni tuo mitään raikastusta päänahkaan tarpeeksi.
Tresemme oli ihan jees, mutta se on vähän kalliimpi niin olen koittanut etsiä jotain muuta. Ehkä seuraavaksi kokeilen tuota Sunsilkiä tai Herbinaa. Tuuheutusta mä en oikeastaan kyllä tarvisi, niin sen puolesta Got2Be olisi loistokamaa, mutta en voi ostaa sitä enää ihan periaatteesta koska joka kerta puolet pullosta jää käyttämättä kun se jauho loppuu joten siinä suhteessa se tulee tosi kalliiksi. :-\
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #434 : 25.11.11 - klo:16:47 »
Plääh, elämäni eka kuivashampoo kokeilu takana Got 2 Be:lla, ja täytyy sanoa että vaikutus oli suhteellisen karsea, nimittäin käytön jälkeen tukasta tuli rasvaisen näköinen ja tuntuinen jota se ei ollut alunperin yhtään kun eilen illalla pesin hiukset suihkussa. Tuuheuttihan se jonkinverran näitäkin pitkiä ja raskaita hiuksia, mutta se on laiha lohtu kun pää näyttää siltä kuin olisi uittanut sitä voipaketissa. Ei hyvä. Onneksi sentään en ostanut tuota itse niin ei mennyt rahoja hukkaan.

Mutta enpä lannistu, ostoslistalla on Herbinan kuivashampoo ja odotukset korkealla!
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!