Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337342 kertaa)

Poissa tnn

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #435 : 25.11.11 - klo:18:25 »
Mä testasin nyt Herbinan kuivashampoon, ja muutamien kokeilujen perusteella voisin sanoa tykkääväni paljon enemmän kuin Got2Be:n vastaavasta. Ainut vika on, että rupean aina aivastelemaan Herbinasta ja mies kommentoi että haisee ihan spray-maalilta ;D Muuten suosittelen kyllä.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 02.12.11 - klo:00:07 »
Ostin kokeilun vuoksi Björn Axenin kuivashampoo ja täytyy sanoa, että tykkään. Muistuttaa hyvin paljon vanhaa suosikkiani eli Klippoteketia. Tuuheutta ja kuohkeutta tulee, mutta Björn Axen tuntuu kevyemmältä ja lähtee nätimmin harjalla pois. Minulle ei siis riitä, että hiuksista tulee vain puhtaat vaan kaipaan myös koppurakarkeutta tyveen.
« Viimeksi muokattu: 02.12.11 - klo:00:09 kirjoittanut Kathy »
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Strix

• Vieras
« Vastaus #437 : 04.12.11 - klo:11:50 »
Laitoin tilaukseen tämän: http://doctorsweettooth.com/Handmade-Scented-Dry-Shampoo-046.htm
Tuoksuksi valitsin vanilla sugar. Toimii myös hiushajusteena siis.
Toivon kovasti että tästä löytyisi pätevä tuote. Tuntuu haaskaukselta heittää tyhjät kuivashampoopullot pois kun niitä ei ole käyttänytkään pahimmillaan kuin joitakin kertoja.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 04.12.11 - klo:20:06 »
^ Miten tuota levitetään, ripottelemalla? Kukaanhan ei kyllä kiellä käyttämästä esim. jotain kabukia tms. (Kerrothan sitten kokemuksia tuosta!) Näissä perinteisissä ponnekaasullisissa kuivashampoissa on niin helppoa kun voi vaan suihkia menemään. Jätettä tulee ja ainakin tuo got2ben shampoo kuluu todella nopsaan ja jatkuvasti saisi olla kantamassa kaupasta uutta.

Nyt on käytössä Herbina ja tämä on selkeästi kokeilemistani kuivashampoista paras. Paljon kevyempi eikä jätä selkeää valkoista höttöä hiusten pintaan. Tuoksu on ihan ok, vähän meinaa kutitella kurkussa, mutta ei missään nimessä siinä määrin kuin esim. Klippoteket aikanaan.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Strix

• Vieras
« Vastaus #439 : 04.12.11 - klo:23:23 »
Olen ainakin käyttänyt joskus isoa puuterihuiskaa perusperunajauhon levittämiseen tukkaan. Sitten tuosta voi oletettavasti sirotella suoraan käsiin ja hieroa ne sitä kautta päähän, tai sitten tosiaan sirotella suoraan päänahkaan.

Olen tilannut aikaisemmin noiden vartalopuuterin ja purkki on samanlainen kuin kuivashampoossa. Purkista sai mukavasti siroteltua vähän tai sitten pölläyttää vähän enemmän kerralla. Saa nähdä minkälainen tuon koostumus on. Kannen sai ainakin kierrettyä tiiviiksi. Tuon saisi kätevästi matkallekin mukaan ja tuoksuvalikoimakin on sangen kirjava.

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #440 : 16.12.11 - klo:09:44 »
Täällä testattu kahta kuivashampoota: Osis Dust It ja Herbinan tuuheuttava kuivashampoo. Osiksen tuo mattasuutta ihan kivasti hieman rasvoittuneeseen hiukseen ja tuuheuttaa myös hyvin. Miinuspuolena, että tummissa hiuksissa tuote minusta näkyy ja jättää ikävän harmaaksi tai jopa hieman hilselevän näköiseksi. Herbinan kuivashampoo toimii minusta paremmin: tuo mattasuutta, tuuheuttaa, eikä näy tummissa hiuksissa juuri ollenkaan. Minusta Herbinan mattasuutta tekevä vaikutus säilyy myös pidempään kuin Osiksen vastaavassa. Miinuspuoli Herbinastakin löytyy: tuotteen suihkuttelun jälkeen vessaan meinaa tukehtua, vaikka tuoksu on minusta miellyttävän raikas. En juuri koskaan käytä lakkaa tai muita suihkeita, joten voi olla, etten vaan ole tottunut "lakkakäryyn". Hinta-laatusuhdetta en pysty vertailemaan, koska Osiksen sain lahjaksi, enkä tiedä sen hintaluokkaa.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #441 : 16.12.11 - klo:10:24 »
Olen kokeillut Tigin Rockaholic dirty secret:iä, Fudgen kuivashampoota, Klippoteket:in kuivashampoota ja nyt viimeisimpänä Phc:n Refreshing kuivashampoota, joka on näistä ollut ehdottomasti mieleisin. Phc ei niinkään ole muotoilutuote, mutta se kohottaa kyllä hiusta hiukan. Parasta ehdottomasti on jauhen kevyt koostumus, joka ei tunnu niin lähmäiseltä päässä. Muilla olen aina saanut enemmän tai vähemmän harmahtavan lopputuloksen, mutta tätä uskaltaa suihkutella ihan suoraankin esim. etuhiuksiin. Miinusta voisin antaa kolisevasta pullosta (spraymaalipullomainen ääni), mutta muuten tuote on toiminut todella hyvin. Näitä saa siis Kickseistä
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Kunis

• Vieras
« Vastaus #442 : 16.12.11 - klo:15:31 »
Minä lienen nyt hylännyt kuivashampoo-lakkamössöt. En ole oppinut elämään sen hiuslakkamaiset tyveen kerääntyvän töhnän kanssa. Herkkä pänahkani ei voi hengittää ja pukkaa liikaa rasvaa tollaisten kanssa. Onneni olen löytänyt aiemmin kyselemästäni vauvapölystä. Siinäkin on hunono puolensa kun pitää pölyttää tunteja ennen julkista esiintymistä, ehkä edellisenä iltana. Mutta tämä pitää pään hyvänä päiviä verrattuna monen suihkutettavan kuiviksen muutamalle tunnille. Suosittelen puuterimaisia kuivatuotteita kokeiluun muillekin!
Pahin lähmä ikinä mulle tuli Herbinan kuiviksesta :<

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 16.12.11 - klo:17:13 »
^Kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta. Saakohan tuollaista mistään muualta kuin iherbistä? Tein ihan vasta sinne tilauksen niin ei taas viitsisi.

Onko se niin että hiukset "tottuu" tuohon kuivashampooseen ja sitten vaatii sitä jatkuvasti? Tuntuu että otsis rasvoittuu nykyään paljon enemmän kuin ennen. Olen muutenkin vähän tympääntynyt koko kuivashampooseen, se jättää hiukset niin inhottavan tuntoisiksi.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #444 : 16.12.11 - klo:21:12 »
Batistan kuivasahmppoo oli aika jees kun sitä aikanaan käytin, got2be oli täyttä skeidaa ja nyt herbinan suihke on tuntunu ihan kohtuu hyvältä, joskin tuo hetkellinen hengityslakko tuntuu tosi inhottavalta  :-\
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #445 : 01.01.12 - klo:11:53 »
Minun päässäni KC:n hiuspuuteri toimi hyvin ja tuoksukin oli ihan ok ja tuote tuntui vanhaa suosikkiani Klippoteketiä riittoisammalta, KUNNES puolessa välissä pulloa suutin tukkeutui eikä purkista saa enää mitään ulos.  :( Onko muilla käynyt vastaavaa? Voisin muuten ostaa uudestaan, mutta jos tämä tukkeutuminen on yleistä, niin saa kyllä jäädä kaupan hyllylle. Klippoteketin kanssa ei ole ikinä ollut tukkeutumisongelmaa.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 01.01.12 - klo:15:20 »
^ Olen tuota KC:tä käyttänyt varmaan jo lähemmäs 10 pulloa, eikä ikinä ole mennyt suutin tukkoon. Oletko kokeillut saada tukosta pois lämpimällä vedellä?

Strix

• Vieras
« Vastaus #447 : 13.01.12 - klo:02:51 »
Doctor sweet toothin tuotteet saapui ja ajattelin jakaa ensivaikutelmat kuivashampoosta. Tulee 3oz/85g yksinkertaisessa muovipurkissa jossa on käännettävä suuaukko jonka paljastuvista rei'istä voi sirotella puuteria suoraan päänahkaan tai ensiksi käsille. Olen muutaman kerran kokeillut ja pitänyt. Kokeilin heti ensimmäiseksi todella rasvaiseen tukaan ja se suoraan siroteltuna toimi oikein kiitettävästi vaikka hiukset kaipasivat ihan rehellistä pesua. Seuraavana päivänä kokeilin puuteriä käsien kautta tuuheuttajana ja sillä sai kevyen ei turhan karheaa kohotusta.
Jauhe tuntui hiuksiä pestessä, mutta ei kuitenkaan laitettuna tehnyt päätä täysin valkoiseksi. Vaikka jauhe tuntuikin hiuksissa, se ei näkynyt samalla tavalla kuin joidenkin kuivashampoiden kanssa.

Kokonsa puolesta tämä on aivan paras matkakäyttöön. Kompakti ja tuotetta on tuntuman mukaan riittoisasti. Tulee kestämään aivan varmasti paljon pidempään kuin ponnekaasulliset versiot. Tuoksuksi tilasin vanilla sugar ja se ainakin on hyvin mieto makea puhdas tuoksu. Aion kyllä seuraavaksi tilata jotain pirteämmän tuoksuista.
 Kokonaisuuten ja hintansa puolesta pidän tästä kovasti ja näen hankkivani joskus lisää, ehkä jopa suurempana versiona.

Sivulta löytyy inci - http://doctorsweettooth.com/Handmade-Scented-Dry-Shampoo-046.htm

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #448 : 13.01.12 - klo:06:09 »
Silloin harvoin kun tarvitsen fiksausta suihkujen välissä, käytän mitä mineral veiliä/finishing powderia satun kulloinkin omistamaan.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 13.01.12 - klo:06:15 »
Mikä olisi paras kuivashampoo tummalle tukalle? Klippoteketiä mulla oli ennen, nyt Four Reasonsia ja kyllä ne molemmat aiheuttaa valkoisuutta. :(

Mites TRESemme? Jossain testissä se oli saanut ainakin ihan hyvät arvosanat.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.