Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330269 kertaa)

Poissa Jessie

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #45 : 27.07.07 - klo:15:43 »

Nyt sitten kokeilin tuota kaakaojauhoa hiuksiini. Ihan kivasti toimi. Hieroin sitä päänahkaan, ja sitten harjasin pois. Tukka näyttää paljon puhtaammalta. Päänahka tosin värjäytyi punaruskeaksi ;)

Käytitkö leipomiseen tarkoitettua tummempaa kaakaojauhetta vai kaakaojuomajauhetta?

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #46 : 27.07.07 - klo:16:04 »
^Kaakaojuomajauhetta. Euroshopperin ;D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #47 : 27.07.07 - klo:20:55 »
^ Taitaa päänahka olla aika makeakin kun se sokerisotku suli? ;D Itse olen kokeillut vaan sillä leipomiseen meinatulla.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 27.07.07 - klo:21:05 »
Hallonnikas, meillä on esim. Täysjyvä-grahamjauhoa, ei ole niin valkoista kuin vehnäjauho ja tosiaan hieman karkeaakin se on. Voisin muuten itse testata pullamössöjauhoa koska olen niin blondi :D

Tän viestin jälkeen olen muutaman kerran kokeillut jauhoa ja ihan hyvin on toiminut. En vain ole jaksanut hieroa sitä tarpeeksi hyvin päänahkaan, kynsien alle on jäänyt jauhoa päätä raapiessa. Vaikka olenkin yhä blondi niin tukka on jäänyt vähän sameaksi jauhokäsittelyn jälkeen, toisaalta se on pienempi paha kuin äklörasvaiselta näyttävä letti.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 28.07.07 - klo:18:21 »
^ Taitaa päänahka olla aika makeakin kun se sokerisotku suli? ;D Itse olen kokeillut vaan sillä leipomiseen meinatulla.

Toimiko hyvin?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #50 : 28.07.07 - klo:18:40 »
Khyl, ihan yhtä hyvin kuin perunajauholla :) Ilman harmaata kalvoa tummassa tukassa.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #51 : 28.07.07 - klo:20:39 »

En teidä, täytyy tunnustaa että pesin koko moskan aika pian pois :-\ Olishan sillä pystynyt olemaan, mutta tuli tärkeää menoa joten päätin käydä suihkussa.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Serafi

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #52 : 22.10.07 - klo:15:06 »
Mä oon nyt testannut tota Swiss O'Parin (tms) kuivashampoota. Tilanne on siis se, että mulla on edestä yli leuan pituiset ja takaa ihan lyhyet hiukset, jotka rasvoittuvat niin, että kahden päivän pesuväli on aika must. Nyt mä olin pessyt hiukset la-aamusta, muotoillut ne ja nyt ma-aamulla olisivat olleet jo vähän pesun tarpeessa. Koska kuitenkin ajattelin mennä treenaamaan tänään, kuivashampoo oli kokeiltava! Ja se toimii! Ihmiset ovat kauheasti kehuneet tänään mun hiuksia (se on se lauantain supermuotoilu), toi kuivashampoo teki näistä kuohkeat. Pidän! Hyvä hätävara, kun ei tukkaa saa kiinnikään...  :-*

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 22.10.07 - klo:18:22 »
^ Minulla on ollut myös tuo sama kuivashampoo testissä jo muutaman viikon ja minusta se on myös aika toimiva tuote. Pesen hiukset käytännössä joka toinen päivä ja muutaman kerran olen toisena päivänä laittanut kuivashampoota tyveen ja taakse pyörteeseen, jonka kohdalta hiukset näyttävät usein likaisilta. Ajaa hyvin asiansa ja saan siirettyä hiusten pesun tämän avulla aamusta iltaan/seuraavaan aamuun. Yksi asia tuossa kuitenkin mietityttää, eli kuivattaako tuo talkki hiuksia? Hieman sellaista olisin huomaavinani, joten hirveän usein en tuota viitsi käyttää.
2aMii

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 05.08.08 - klo:11:20 »
Voisi testata tukkaan uutta John Paulin koirille tarkoitettu kuivapesuvaahtoa. On samaa brändiä kuin ihmisten Paul Mitchell ja tuota myydäänkin meidän liikkeessä ja noissa kaikissa tuotteissa lukee että testattu ihmisillä ;D Hintaa oli n.16e ja puteli taisi olla 200ml tai 300ml.

Poissa Tiaga

• Haiven
  • *
« Vastaus #55 : 06.11.08 - klo:15:26 »
Ostin Swiss O-Parin kuivashampoon kokeiluun, koska yritän pidentää pesuväliä - rasvoittuva hiuspohjani vaatii pesun joka päivä. Jokapäiväinen pesu ja kirkkaanpunaisen värin ylläpito ei vain ole toimiva yhtälö!

Minuakin kiinnostaisi, kuinka paljon tuo kuivashampoo (käyttäisin ehkä joka toinen päivä) kuivattaa hiuspohjaa entisestään? Ajattelin, että tuon kuivashampoon voisi jättää pois, kunhan hiuspohja lakkaa rasvoittumasta jokapäiväisten vesipesujen vuoksi. 

Ainakaan talkkia Swiss O-parissa ei näytä olevan, alkoholia kyllä (INCIi: butane, oryva sativa starch, alcohol denat, parfum, linolenem distearyldimonium chloride).   

Väriähän kuivapesu ei kai samalla tavalla vie -  parempi siis joka tapauksessa tuo kuivapesu/vesipesu -yhdistelmä kuin jokapäiväinen pesu, jolloin väri haalistuu parissa päivässä.
Iherb alekoodini: TRM824 :)

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #56 : 14.01.09 - klo:17:10 »
Onko kokemusta Toni & Guyn suihkutettavasta kuivasampoosta? Ostin just sellasen ja olisi kiva kuulla käyttäjäkokemuksia.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #57 : 21.01.09 - klo:13:26 »
Hei höhlä kysymys: Kuivashampoo käsittääkseni imee vaan rasvaa pois, eikä muutoin saa hiuksen tyveä kuohkeaksi, kuten puhtaus oikeasti? Eli yhtälailla täytyy vielä kehittää jotain lättänäponnareita yms?
Voisinkin kokeilla :)

pindu

• Vieras
« Vastaus #58 : 21.01.09 - klo:17:01 »
Olen käyttänyt Lee Staffordin kuivashampoota,nyt toinen pullo menossa. Saa kickseistä ja maksaa suunnilleen noin 8€. Näitä myytiin myös pienemmissä spraypulloissa, jotka mahtuvat hyvin käsilaukkuun.
Todella hyvä apu jos tulee kiireinen lähtö ja ei ole aikaa hiustenpesuun. Suihkutan ainetta juuriin jakaus jakaukselta (yleensä vain etu- ja sivuhiuksiin) ja harjaan pois. Hiuksista tulee kuohkeat ja raikkaan tuoksuiset.

vedenkoskematon

• Vieras
« Vastaus #59 : 15.02.09 - klo:16:02 »
Mulla on kans Lee Staffordin Poker straight kuivasampoo. Tosi kätevä kiireessä kun ei oo aikaa pestä hiuksia. Ja mukavan ilmavat hiukset tulee kanssa! Tuoksu on vähän outo mutta ei häiritsevä. Kannattaa kokeilla. :)