Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 357531 kertaa)

Poissa Milly

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #450 : 13.01.12 - klo:06:26 »
Anissa, Batiste tulee ensimmäisenä mieleen, mutten tiedä saatavuudesta Suomessa. Omassa tukassa toimii myös läpikuultavat mineral veilit :)

http://www.orfalseglitter.com/2011/09/review-batiste-dry-shampoo-dark-deep.html täällä esimerkiksi Batistesta arvostelua.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

felka

• Vieras
« Vastaus #451 : 20.01.12 - klo:22:30 »
Minä olen kokeillut Biozellin kuivashampoota ja ei ollut kauhean kiva kokemus. Tuoksu on ihan hirveä. Keskiruskeaan / tummanruskeaan hiukseen jää kauhea harmaa tyvi. En siis suositele vähänkään tummemmille hiuksille.

Hinta ja pakettikoko on ihan ok, lahjoitin loppupurkin vaaleahiuksiselle ystävälleni.

Mistä löytyisi keskiruskealle / tummanruskealle sopiva edullinen kuivashampoo? Hiuspuuteri tai ripoteltava tai suihke.  Kotimaasta, en voi nyt tilata ulkomailta.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 20.01.12 - klo:22:54 »
^herbina kuivashampoo ei ole hirveän harmaa. Kiva omenainen tuoksu. Itselläni on 6-7 asteinen tyvi eikä se kauheasti häiritse tai harmaannuta. Noin vitosen maksaa, iso purkki, löytyy ihan mistä vain.
this too shall pass.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 21.01.12 - klo:05:45 »
Minusta Tresemme on ollut ehkä vähiten harmaannuttavin kuivashampoista. Plussaa vielä kalisemattomasta purkista niin ei tarvitse aamuisin herättää koko taloa kun hiuksia "pesee" :D
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

mercurian

• Vieras
« Vastaus #454 : 26.01.12 - klo:10:46 »
Mulla on ollut kokeilussa biozelin kuivashampoo, ja kyllä tuo asiansa ajaa. Tosin purkin kylkeä tavatessa mielessä kävi että tulipa perunajauholle hintaa.  ;D

Houkuttelisi kyllä kokeilla miten tuollainen siroteltava malli sopii. Tuo Doctor Sweet Toothin inci näytti aika simppeliltä, täytyy kokeilla josko onnistuisi sekoitella kotona vastaavaa.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 03.02.12 - klo:10:02 »
Mulla oli eka Tresemme, mutta siitä tulee harmaata, joka korostuu punasissa hiuksissa, joten annan sen kaverille, jolla on hopeanblondit hiukset. Kokeilin nyt sitten Herbinaa, niin siitä ei tullu mitään väriä. Parasta oli kun töissä työkaveri kysyi olenko käyny kampaajalla. Mulla oli oikeasti pari pvä "likanen" tukka jonka olin pöyhöttänyt Herbinan kuiviksella. Olen siihen suht tyytyväinen, vaikka omenatuoksu ei ole mieleen.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 06.02.12 - klo:16:44 »
Osaako joku sanoa, kuivattaako kuivashampoon käyttö hiuksia? Noissa suihkutettavissa versioissa ainakin kun on alkoholia. Eli olisiko parempi pidentää pesuväliä kuivashampoolla vai mieluummin pestä ihan kunnolla?
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #457 : 06.02.12 - klo:18:54 »
Klippoteketin kuivashampoota pari kertaa testanneena voin vaan ihmetellä että onko vika shampoossa vai mun päässä kun tämänkin käytön jälkeen tukka tuntuu vaan entistä rasvaisemmalta. Yök. Ja harmaannuttaa vielä kaiken lisäksi. Ehkä sitten suosiolla Herbinan vastaavaa seuraavaksi kokeilemaan, mikä olikin alunperin ykkösvalinta.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #458 : 06.02.12 - klo:20:23 »
Ahaa Eyecandy onks pulloa tulossa?

Ei mut mulle on ollut paras nimenomaan toi Tre semmen kuivashampoo. Ei jätä harmaaks ja on riittoisa. Mä käytän nykyään ihan säännöllisesti kuivashampoita, senkin takia että niillä saa kivasti volyymia.

Vaaleahiuksisille käy varmaan ihan universaalisti kaikki kuivashampoot. Mut Tre Semmen oon huomannu paremmaks kun esim. jonkun Kicks myymälän oman tuotteen (PHC) johon ensin ihastuin. Se veti enemmän harmaaks.

Ja tarvitaanhaan siihen päälle sit kiiltoa, koska muuten koko pää on ihan matta. Pesen hiukset nykyään enää kahden päivän välein. Ennen kuivashampoita pesin hiukset joka toinen päivä. Ja kun mulla on sinetit päässä niin ne kestää paljon paremmin, kun pesuja on harvemmin, siltä tuntuu ainakin.

Poissa EyeCandy

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 06.02.12 - klo:21:28 »
^Joo ajattelin Bambi sen sulle säästää, Tresemme on mun mielestä mitä mainioin, jos on blondi tukka, mun tukan väriin se tekee aika hassun värin.

miksi en oo aiemmin tajunnu kuivashampoita.. Saa niin hyvin pidennettyä pesuvälejä ja pidettyä samalla paremmin värin päässä pidempään.

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #460 : 08.02.12 - klo:04:52 »
Joo oon miettinyt samaa, mut kun ne ennen oli sellasia jauheita ( ja osa on vieläkin) ja ne oli ihan äässistä. Mut nää nykyiset suihkittavat on helppoja ja pidentää hyvin pesuväliä. Mä tajusin itsekkin nää ihan ehkä 6 kk sitten. Ennen oli varalla vaan jos ei jaksanut pestä joka toinen päivä, mut nyt ihan säännöllisenä.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #461 : 13.02.12 - klo:13:11 »
Mulla Got 2 Be -kuivashampoo on aluksi aivan loistavaa, mutta jossain vaiheessa purkkia se rupeaa tekemään hiukset vain rasvaisemman näköisiksi :( Jo kahdella purkilla on käynyt sama, joten en usko että kyse on maanantaikappaleista. Se ei enää suihkuta "vaaleaa jauhoa", vaan pelkkää märkää läpinäkyvää nestettä. Harmi, nimittäin molemmissa pulloissa olisi ollut vielä puolet jäljellä.. Seuraavaksi koitan varmaan Herbinaa.

Sama täällä, käytin kuitenkin sinnikkäästi purkin loppuun.

Ihan samat kokemukset minullakin Got2Be:stä.

Voi nyyh, onkohan mun purtilolla kohta sama edessä :'( Olen sulfaatittomaan shampoohon siirtymisen jälkeen saanut pidennettyä hiusten pesuvälin jopa 3–4 päivään ilman kuivashampootakin, mutta aina välillä tuo Got2Be on ollut todellinen pelastaja. Nyt kun luin tätä ketjua, muistin että viime käytöllä taisin ihmetellä että purkki suihkutti ikään kuin olisi ollut tyhjähkö, vaikka painon perusteella on varmaan puolet jäljellä... Sniif! On nimittäin ollut muuten ihan loistava tuote.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #462 : 13.02.12 - klo:17:39 »
Onko tämä herbina sellaista suihkutettavaa vai pulveria? Rupesi kiinnostamaan jos vaikka vois joku aamu lähteä matkaan pesemättä hiuksia. Ja omenan tuoksu mulle iso plussa!  ;D

^herbina kuivashampoo ei ole hirveän harmaa. Kiva omenainen tuoksu. Itselläni on 6-7 asteinen tyvi eikä se kauheasti häiritse tai harmaannuta. Noin vitosen maksaa, iso purkki, löytyy ihan mistä vain.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 13.02.12 - klo:18:40 »
^ ihan perinteinen suihkutettava on.
this too shall pass.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 21.02.12 - klo:15:21 »
Onkos muilla tresemmen putelista leijuillu ponneaineet omia aikojaan pois? Mulla kun lopetan aineen suihkuttelun niin ponneainetta(?) sihisee vielä ulos. Sitten toisinaan sieltä ei tuu mukana sitä tärkkelystä ym. vaan hiuksissa ei näy mitään..eli sillonki ilmeisesti tulee vaan ponneainetta tai jotain en tiiä :( Pari kertaa oon saanu sieltä purkista jotain valkoista jauhetta hiuksiinki asti. Oon siis ravistellu eka hyvin jne. Ja mulla on elämäni eka kuivashampoo menossa nii en ees tiiä miten näiden tulis toimia D:
Mutta muuten toimiva tuote kun onnistun vaan käyttämään, ja mulla on aika tummat hiukset mutta kun harjaan hyvin nii ei jää näkymään mitään.

Onpas sekavasti kirjoitettu, mutta ehkä joku tajuu :D
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.