Biozellin kuivashampoo (pinkissä pullossa) toimii ainakin sinimustaan hiukseen hyvin! Ekaksi epäilin, koska kun tuota laittaa, niin se näkyy valkoisena hiuksessa, mutta kun hiuksia sivelee ja harjaa lopuksi, se jauhe katoaa hiuksiin täysin ja todellakin vie rasvaisuuden täysin ja oon pystynyt venyttämään pesuväliä kolmellakin päivällä. Tosin en mielelläni noin pitkää pesuväliä pidä, max. kaksi päivää. Tuossa sanotaan, että sisältää hypotuoksuja, jotka eivät aiheuta allergiaa. Tuoksuu omenalta. Mutta mä ainakin alan yskiä tuosta ihan hulluna ja silmät vuotaa

Siitä suuri miinus. Siksi en viitsi usein käyttää. Vain joku pari kertaa kuussa. Kunpa tulisi markkinoille kuivashampoo, jossa oikeasti olisi niin mieto tuoksu, ettei henkeen ottaisi, kun astmaa, migreeniä ja tuoksuallergiaa on! Sitä todella toivoisin.
Herbinan kuivashampoo on myös tehokas, vie rasvaisuuden hyvin, mutta jättää valkoisen harmaaksi hiukset ja tuoksu tässä vieläkin omenaisempi ja voimakkaampi, alkaa vinkua hengitys, kun tätä käytän, annoin siksi äidille. Biozellin kuivashampoota siis suosittelen tummakutrisille, toimii, jos vain tuoksun kestää

Itse jatkan tuon käyttöä harvakseltaan ja yritän olla hengittämättä, kun laiatn tuota

Edit.
Dinky-Di, osaatko kuvailla TRESemmen tuoksua? Miten voimakas on?