Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 355648 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #495 : 30.07.12 - klo:14:25 »
Mulla on myös luonnonkihara ja käytän Biozellia. Harjaan tyvestä noin 10cm verran jos aion jättää hiukset auki ja toimii noinkin. :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #496 : 05.08.12 - klo:22:22 »
Cutrinin kuivashampoo olis aika kiinnostava, ei taida olla vielä kaupoissa kun googlaamallakaan ei löytynyt muuta kuin tästä blogista:

http://www.lily.fi/juttu/paras-testaamani-kuivashampoo

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 05.08.12 - klo:22:57 »
Ostin Tresemmen kuivashampoon ja tää on tosi hyvä. Puhdistaa ihan superhyvin eikä jätä päähän inhaa oloa, eli hiuksia voi pitää helposti aukikin, vaikka on suihkinut tätä. Olen jossain kuivashampootaivaassa tämän kanssa sen kauhean Sunsilkin jälkeen, se lensikin jo roskiiin.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #498 : 06.08.12 - klo:00:04 »
Pitäisiköhän uskaltautua kokeilemaan Tresemmeä, olen aina käyttänyt Batistea. Paljon Tresemmen putelissa on tavaraa?
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Windy

• Vieras
« Vastaus #499 : 06.08.12 - klo:15:29 »
Tresemme taitaa mullakin olla seuraavaks hankintalistalla. Hyvin pitäny hiukset puhtaan näköisinä pari päivää, kun kaverilta testailin kyseistä kuivashampoota. :) Yhden kokeilun perusteella ehkä parhain tähän asti kokeilemistani kuivashampoista, tosin vertailukohteina ei ole kuin Biozell, Klippoteket ja Schwarzkopfin Rockin' it.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #500 : 07.08.12 - klo:21:31 »
Mä ostin testiin Herbinan tuuheuttavan kuivashampoon. Tuoksu on melko voimakas, mutta miellyttävä. Tykkään lopputuloksesta, hius näyttää oikeasti puhtaalta ja kuivashampoosta tulee hyvä, "karkea" pohja, etenkin jos haluaa laittaa hiukset kiinni. Ainut valituksenaihe on se, että Herbina tulee purkista ihan mielettömän herkästi ja kovana suihkeena (etenkin kun purkissa käsketään "suihkuttaa kevyesti"), jolloin tulee helposti suihkutettua liikaa yhteen kohtaan ja sitten sitä puuterimaisuutta on vaikea saada katoamaan. Mut en ole juuri joutunut harjaan tarttumaan, kohtuudella laitetun kuivashampoon saa katoamaan sormilla sohimalla.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 08.08.12 - klo:10:12 »
Olen käyttänyt Batisten Cherry-kuivashampoota kaksi kertaa. Joko käytän tuotetta väärin tai sitten nämä eivät vain toimi minulla, sillä mitään sen suurempaa muutosta en hiuksissani huomaa. Tähän asti kuivashampoona on parhaiten toiminut tavallinen talkki.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #502 : 09.08.12 - klo:22:25 »
Bongasin hiuslakkaostoksilla Fructis-kuivashampoon. Kukaan testannut?

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #503 : 13.08.12 - klo:18:11 »
Ostin tänään Batisten Cool & Crisp-kuivashampoon ja se tuoksuu ihanalle! Oikeasti todella raikkaalle ja tuota tuoksuttelee kyllä mielellään. Vaikuttaa ihan perus Batiste-kuivikselle. Ostin tätä, koska en löytänytkään Tresemmen kuivashampoota. Ensi kerralla sitten, joka on mahdollisesti pian, sillä nämä Batisten 200ml pullot ei mulla kauaa kestä.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 13.08.12 - klo:18:30 »
Yritin katsastella tuota Tresemmen kuivashampoota Prismasta, mutta en bongannut. Millainen purkki tuossa on ja onko se samassa hyllyssä shampoiden kanssa?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 13.08.12 - klo:18:51 »
^ Purkki ainakin näyttää tällaiselta:  http://www.tresemme.fi/product.aspx?id=kuivashampoo
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 13.08.12 - klo:18:56 »
Ok, kiitos juuriska. Täytyy kattoo cittarista vielä.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #507 : 14.08.12 - klo:15:33 »
Miten pitkään teillä on kestänyt SunSilkin kuivashampoo? En mielestäni ole tolkuttomasti lotrannut tuon aineen kanssa, joten ihmetys oli suuri kun nyt n. viiden käyttökerran jälkeen pullosta ei tule enää mitään ???
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 14.08.12 - klo:16:10 »
^ Kuivashampoopullojen kanssa on melko yleinen ongelma, että ne jäävät käytön jälkeen suhisemaan ponnekaasua ulos ja näin ollen tyhjenevät ennen aikojaan. Kannattaa käytön jälkeen kuulostella  suhiseeko pullo hiljaa. Jos suhisee, niin siihen pitäisi auttaa kun kuivashampoota suihkauttaa kerran kovasti ja nopeasti.
So it goes.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 17.08.12 - klo:19:43 »
Mulla on kuivashampoiden käyttö muuttunut todella vähäiseksi. Kaapista löytyy 2 pulloa: Tigin Rockaholic (joka on muuten muistaakseni eka kuivashampoo jonka olen ostanut - tai siis ekan tyhjeni itsekseen ja tämän uuden sain nettikaupasta korvaukseksi) ja TREsemme instant refresh. Tigi on onneksi aika lopussa eli hyvällä tuurilla saan sen tänä vuonna käytettyä loppuun. TREsemme sen sijaan varmaan pyörinee kaapissa pitkään tätä tahtia...  ::)
Kyseiset kuivashampoot siis eivät missään nimessä huonoja ole, vaan hiukset nyt vain tulee yleensä pestyä joka päivä joten kuivashampoolle tarvetta ei vain ole...