Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 345993 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #510 : 18.08.12 - klo:11:33 »
Minä olen tykännyt apteekin Klorane-kuivashampoosta. Meniköhän nyt nimi oikein. Se on melkeinpä tuoksutonta, toimii puristamalla pulloa eikä ole tehnyt ohutta liukasta hiusta liian 'tukkoiseksi', tuuheuttaa jopa vähäsen. Taisi olla jotain kaurapohjaista jauhetta.

Säihke

• Vieras
« Vastaus #511 : 19.08.12 - klo:21:50 »
Oon nyt käytellyt tuota Lushin kuivashampoota ja eihän se toimi.  :( Kun tupsuttelee puhtaaseen tukkaan pesupäivänä niin seuraavana päivänä tukka on vielä ok, mutta kolmantena päivänä juuriosan lähmä vaan pahenee tuosta kuivashampoon lisäilystä. Ei siis kuivata hiusten omaa öljyisyyttä yhtään. Eron huomaa jo kädessä jauhetta työstettäessä, Lushin jauhe on "öljyisemmän" oloista kuin jotkin muut kuivashampoot. Tuoksu on ok, omaa nenää ei häiritse ollenkaan. Ehkä tuo jauhe sopii paremmin jollekin jolla on kuiva päänahka?

Käyttelen tuon nyt pitkin hampain loppuun, seuraavaksi hankin varmaan jonkun talkin. En halua enää noita alkoholillisia suihkeita, mutta en pysty tämmöisenä superrasvoittuvana olemaan ilman kuivashampootakaan.

Tuo purnukka on 115g, tätä tupsutellaan varmaan vielä ensi keväänäkin.  0_0

-EDIT- ihmettelin kun iherbin vauva"talkit" on talkittomia, ja tutkiskelin asiaa niin talkin oletetaan aiheuttavan syöpää. Lushin kuivashampoon INCIssä komeilee talc.  :o Vähiin käy meikäläisellä vaihtoehdot jos kuivashampoon pitää olla a)jauhemainen, b)toimiva ja c)terveydelle vaaraton  ;D ... Apteekin Klorane seuraavaksi kokeiluun, törkeän kallista se aine on ainakin.
« Viimeksi muokattu: 02.09.12 - klo:11:58 kirjoittanut Säihke »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 28.08.12 - klo:19:25 »
Syossin kuivashampoo... En kyllä suosittele kenellekkään, ihan kamalaa tavaraa. Pölisee ihan kamalasti, varisee pitkin niskaa pitkin päivää vaikka kuinka vähän yrittäisi annostella. Haju on paha. Hiusrajaa kutittaa, kirvelee ja siihen ilmestyy kipeitä palovamman tyylisiä rakkuloita. Ei enää ikinä mun päähäni tätä ainetta, lensi kyllä roskiin samantien.

Poissa Miiia

• Haiven
  • *
« Vastaus #513 : 29.08.12 - klo:09:46 »
Batisten kuivashampoo (cherry) on kyllä parasta mitä olen kokeillut. Tulee puhdas ja raikas tukka, eikä sitä pölyä tarvitse harjata niinkuin muissa kuivashampoissa, pelkkä hiusten "sekoitus" riittää.

Klippoteketiä olen käytellyt aiemmin, mutta siinähän on tuo muotoileva ominaisuus joka tekee hiuksista ikävän tuntuiset. Tresemme oli muuten hyvä, mutta kutitti mun päänahkaa ihan hirveästi.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #514 : 29.08.12 - klo:09:50 »
Mullakin tyhjeni eka Tigin Rockaholicci purnukka itsestään muutaman käytön jälkeen. Schwarzkofin Rockin' it on kyllä suosikkini, toimii, raikastaa ja lemukin on siedettävä ja hinta kohtuulliset ~6€ puteli.

Sain lahjaksi myös jonkun Tigin Catwalk-sarjan kuivashampoon, muuten ihan OK mutta haju oli kyllä aikamoisen imelä!
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa maxfactor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #515 : 29.08.12 - klo:23:25 »
Mulla on Redkenin Powder refres kuivashampoo ja täytyy sanoa että loistava tuote. Tekee viilentävän tunteen tukkaan ja tulee heti puhdas ja raikas olo

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 13.09.12 - klo:14:44 »
Onko muilla kuivashampoon riittoisuuden kanssa ongelmia? Itselläni menee melkein pullollinen kuukaudessa, vaikka käytän sitä ihan satunnaisesti. Kerralla tuotetta pitää kuitenkin laittaa melkolailla. Käytän siis kuivashampoota nimenomaan puhdistamaan pesujen välissä, en tuuheuttamaan. Aika kalliiksi tulee  0_0 En kyllä osaisi ilmankaan olla enää..

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #517 : 13.09.12 - klo:16:05 »
^ Tuttua on.  Justiinsa tuosta syystä olenkin eniten tykästynyt käyttämään Swiss O Parin siroteltavaa kuivashampoota - on nimittäin aivan hillittömän riittoisaa! Sen kanssa aikanaan aloitin kuivashapookokeilut ja siihen tunnun aina myös palaavan vaikka välissä on tullut testattua varmaan kaikki suihkuteltavat markettimerkit. Tietty se sirottelu saattaa alkuun tuntua vähän hankalalta, mutta ajan kanssa tottuu. Lisäksi purkki on sopivan kompakti reissuun mukaan.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #518 : 13.09.12 - klo:17:25 »
Ostin kolme Batisten matkakokoista kuivashampoota Tallinnasta, ei mitään ihan halpoja (2,5e) mutta koko on kätevä jos matkustaa. Kokeilin originalia, joka toimi hyvin ja tuoksui miedolta. Hiusharjaan jäi aika paljon sitä puuteria, mutta onneksi hiukset (vaaleat) näyttivät ihan luonnollisilta. Laitoin päiväksi tiukan valkkinutturan, ja ainakin siihen tarkoitukseen toisen päivän pesemättömiin hiuksiin mulle sopiva tuote. Muut tuoksut ovat fresh ja joku fleur.

Muutoin suosikkini taitaa olla Herbina. Tykkään muotoilevasta ominaisuudesta ja siinä on parempi tuoksu kuin Klippotekissa.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #519 : 13.09.12 - klo:21:55 »
Onko muilla kuivashampoon riittoisuuden kanssa ongelmia? Itselläni menee melkein pullollinen kuukaudessa, vaikka käytän sitä ihan satunnaisesti. Kerralla tuotetta pitää kuitenkin laittaa melkolailla. Käytän siis kuivashampoota nimenomaan puhdistamaan pesujen välissä, en tuuheuttamaan. Aika kalliiksi tulee  0_0 En kyllä osaisi ilmankaan olla enää..

Juuri tästä syystä tilasin juuri Asokselta 400ml pullon Batistea, joten mun järjellä sen luulisi kestävän tuplasti pidempään kuin normikoko. Hiuslakoissa on kyllä ihan sama juttu. Tulee itselle sellainen ympäristöntuhoaja olo kun noita pulloja vaan tyhjenee yksi toisensa jälkeen.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 14.09.12 - klo:23:17 »
^ Eihän aerosoleja saa tilata ulkomailta  ??? Biozellillahan on myynnissä 300ml purkki joka on tosi edullinenkin (n. 5-6€) mutta sitä ei juuri koskaan löydy mistään. Nyt ostin Syossin kuivashampoon, ja jopa tälläiselle ei-hajuherkälle se kyllä tuoksuu liian voimakkaalta.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 15.09.12 - klo:11:29 »
^ Mun mielestäni tuo Biozell on aika huonoa. Se on sellaista tosi märkää, eikä ainakaan mun hiuksiani tunnu puhdistavan kunnolla. Hyvä puoli on toki se, ettei se myöskään tee hiuksia samalla tavalla harmaiksi kuin tehokkaammat tapaukset.

Mä olen ollut melko tyytyväinen Klippoteketiin. Sillä saa hiuksiin mukavasti tuuheutta ja rakennettakin ja se tuoksuukin ihan kivalle. Siinäkin mua kuitenkin häiritsee se, että jos shampoon harjaa hiuksista yhtään huolimattomammin, niin hiukset jäävät herkästi harmaiksi. Voi kun joku valmistaja tekisi mustaa kuivashampoota.

Mun Klippoteket vetelee tällä hetkellä viimeisiään ja meinasin testata seuraavaksi jotain muuta, ehkä täälläkin kehuttua Trsemmea.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Säihke

• Vieras
« Vastaus #522 : 15.09.12 - klo:19:09 »
^ Tuttua on.  Justiinsa tuosta syystä olenkin eniten tykästynyt käyttämään Swiss O Parin siroteltavaa kuivashampoota - on nimittäin aivan hillittömän riittoisaa! Sen kanssa aikanaan aloitin kuivashapookokeilut ja siihen tunnun aina myös palaavan vaikka välissä on tullut testattua varmaan kaikki suihkuteltavat markettimerkit. Tietty se sirottelu saattaa alkuun tuntua vähän hankalalta, mutta ajan kanssa tottuu. Lisäksi purkki on sopivan kompakti reissuun mukaan.

MMMmitä, multa on mennyt tämmöinen ihan ohi? Siis siroteltava kuivashampoo, Swiss O Par? Mistä tuota saa? Mitä muita siroteltavia kuivashampoita on olemassa, kertokaa? Oisin ostanut Kloranen jauheen mutta sitä ei lähiapteekeista saa ja se maksaa 12e  :o Kokeilin myös vauvatalkkia, tukka tulee sillä tosi sileäksi mutta se jauho näkyy tukassa, ei hyvä.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #523 : 20.09.12 - klo:11:33 »
Mulla ei ole kokemusta muista kuivashampoista kuin Klippoteketin, mutta pakko kysyä että onko kaikki kuivashampoot samanlaisia? Klippotekin kuivista on helppo suihkia mutta se ei kyllä todellakaan tee tukasta puhtaamman tai raikkaamman tuntuista vaan jotenkin tönkön ja entistä likaisemman. Hyvän muotoilutuen se antaa ja siihen tarkoitukseen mä sitä olen lähinnä käyttänytkin, mutta jos haluan puhdistaa päänahan ja raikastaa hiuksia, tää ei kyllä ole oikea tuote siihen.
Ja se haju.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 20.09.12 - klo:13:09 »
^ Ei ole kaikki samanlaisia. :) Klippoteket ei tosiaan ole hääppöistä! Monet muut tukee ja tuuheuttaakin paremmin, puhdistavuudesta puhumattakaan.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.