Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 335921 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #540 : 23.11.12 - klo:20:59 »
Kun täällä puhutaan batisten kuivashampoosta niin tätäkö tarkoitetaan? http://jagalskarlondon.blogspot.fi/2011/08/kosmetiikkastoslista-englantiin.html

Ostin tuollaisen keskisen kyläkaupasta ja minusta se oli alle 2 € hinnaltaan. Tuntuu vaan niin hassulta että se on niin huippua ja kuitenkin niin halpaa. Vai onko se normihinnaltaan paljon arvokkaampaa?

No on kyllä ollut erikoisen halpa hinta. Yleensähän tuo maksaa Suomessa jotain kympin pintaan.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Retro

• Vieras
« Vastaus #541 : 23.11.12 - klo:21:34 »
Kun täällä puhutaan batisten kuivashampoosta niin tätäkö tarkoitetaan? http://jagalskarlondon.blogspot.fi/2011/08/kosmetiikkastoslista-englantiin.html
Ostin tuollaisen keskisen kyläkaupasta ja minusta se oli alle 2 € hinnaltaan. Tuntuu vaan niin hassulta että se on niin huippua ja kuitenkin niin halpaa. Vai onko se normihinnaltaan paljon arvokkaampaa?
No on kyllä ollut erikoisen halpa hinta. Yleensähän tuo maksaa Suomessa jotain kympin pintaan.
Ainakin noissa kuvan pulloissa on tavaraa vaan 50 ml, mun 200 ml:n pullo maksoi Kicksissä 6,90. Pieni koko vois siis selittää halvan hinnan?

Säihke

• Vieras
« Vastaus #542 : 25.11.12 - klo:09:36 »
Kävin Kicksissä ja mukaan tarttui Batisten kuivashampoo ruskeille hiuksille sekä BlowPron ponnekaasuton kuivashampoo.

Testasin Batistea ja puhdistusefekti on täysin moitteeton  :ts mutta mutta... mun Tangle Teezer on ihan harmaanmusta, valkoinen lavuaari piti pyyhkiä hiusten harjauksen jälkeen ja sitä saamarin mustaa pölyä sai pyyhkiä vanulapulla naamasta ja niskasta (onneks en ollu vielä ehtinyt meikata). Siis eihän tuota voi käyttää!!?? Siis jos ei satu olemaan tummaihoinen, käyttämään mustia vaatteita ja jos kylppärikalusteet ei satu olemaan myös tummanharmaat. Platinablondi myyjä informoi mua tuosta tuotteesta että "ei se ole tummaa, se vaan ei näy hiuksissa..." Just joo. Hajusta tulee mieleen joku voimakas dödö mitä äiti käytti 80-luvulla, ei hyvä.

BlowProta en ole vielä ehtinyt tositestaamaan, pikatestissä se vaikutti samanoloiselta kuin Vival, alkoholittomuudesta plussaa.

-Edit- Heitin Batisten samantien roskiin, aina hiuksia haroessa sormenpäät on tummassa pölyssä enkä laittanut sitä edes kovin paljoa aamulla. Yök.

-Edit2- BlowPro todettu oikein hyväksi, tuoksuton, puhdstusteho oikein hyvä. Näkyy vähän tummassa tukassa, mutta mua ei haittaa.
« Viimeksi muokattu: 28.11.12 - klo:19:44 kirjoittanut Säihke »

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 25.11.12 - klo:14:35 »
^Tarkennoksena, että käytin Batisten ihan tavallisia kuivashampoita, en siis noita erityisversoita.

Tuo ponnekaasuton kiinnostaa. Millainen inci?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #544 : 25.11.12 - klo:19:48 »
En ole onnistunut löytämään itselleni sopivaa kuivashampoota. 4R ja Klippoteketin kuivashampoo tekivät hiuksista kaikkea muuta kuin puhtaan tuntuiset ja lisäksi käsittämättömän kovat ja tönköt. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia päänahkani kanssa, mutta Klippoteketin kuivashampoo sai päänahkani hilseilemään. Ei kiitos enää ikinä! Ostaessani Tigin tuotteita sain mukaan matkakoon Tigin Catwalk-kuivashampoon. Tuntuisi olevan hieman parempaa kuin edellä mainitsemani, mutta se haju on jotain niin käsittämätöntä, että migreenihän sitä nuuhkutellessa tulee.

Olen siinä käsityksessä, että kuivashampoo kuivattaisi hiustani ihan tajuttoman paljon, koska se teki päänahalleni tepposet. Olen myös tuoksuille herkkä, migreeniin taipuvainen naisihminen, joten ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä hellävaraisista, miedon tuoksuisista kuivashampoista, joilla muotoilevan efektin sijasta olisi mahdollisimman puhdistava vaikutus. :)   ???
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #545 : 25.11.12 - klo:21:35 »
^  Itse tykkään Biozellistä (tosi kevyen tuntuinen ja hypotuoksu) ja Tresemmestä (puhdistaa hyvin ja ihana tuoksu) mutta jos haluan vain pientä puhdistusta ilman tuoksua ja kökkötunnetta niin sirottelen tukkaan maissitärkkelystä (sitä on myös useissa kuivashampoissa). Toimii ainakin mulla :)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 25.11.12 - klo:23:08 »
Oisko kokemusta SYOSSin kuivashampoosta?
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 26.11.12 - klo:00:22 »
^ Aivan surkea. En edes ole tarkka kuivashampoiden suhteen, mutta tämä oli ihan täysin hyödytöntä! Ei tee puhtaammaksi eikä tuuheammaksi, haiseekin voimakkaalle. Ainoa plussa taisi olla kiva purkki ;D

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 26.11.12 - klo:00:27 »
 ^ Kiitos tiedosta, jätän hyllyyn. :) Purkki kieltämättä oli komea.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #549 : 26.11.12 - klo:01:27 »
^ Kiitos vinkistä:) Mistä Biozellia voi ostaa ja mihin hintaan?
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 26.11.12 - klo:05:42 »
Eclipsen kuivashampoo on ihan ok myös.

Säihke

• Vieras
« Vastaus #551 : 26.11.12 - klo:18:45 »
Tuo ponnekaasuton kiinnostaa. Millainen inci?

Blow Pro-kuivashampoo Kicksistä, INCI: zea mays (corn) starch, silica, aluminium starch octenylsuccinate, sodium carbonate, hydrolyzed amaranth protein, hydrolyzed lupine protein, triticum vulgare (wheat) protein, diazolidinyl urea, iodopropynyl butylcarbamate.

En ole tosiaan vielä ehtinyt tositestaamaan likaiseen tukkaan, mutta tuote on tuoksuton ja melko helppo annostella purkista suoraan tukkaan/päänahkaan. Tekee tukasta vähän liukkaan oloisen (jopa sähköisen?), ei tuo volyymia. Näkyy tummassa tukassa kun jauhe on valkoista mutta itseä ei lievä harmaus haittaa ollenkaan, verrattuna tuohon batisten harmaanruskeaan mömmötykseen jota kokeilin viikonloppuna... hyi.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 30.11.12 - klo:14:41 »
Mä olen nyt jonkin aikaa käytellyt Tresemmen kuivashampoota, joka ei kyllä mun päässäni toimi sitten lainkaan. Se ei nimittäin tunnu tekevän hiuksille juuri mitään, vaan hiukset pysyvät rasvaisina ja lähmäisinä, vaikka kuinka paljon suihkisi. Hiuksista tulee siis lähinnä sameat ja harmaat, mutta rasvaisen näköiset, mikä nyt ei todellakaan ole se toivottu lopputulos. ::)

Tuoksu tuossa on ihan mukava, mutta eipä kuivashampoota tuoksun takia käytetä, joten jää mulla kyllä tähän kokeiluun kyseisen tuotteen käyttö. Pitäydyn siis ainakin toistaiseksi Klippoteketissä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Elinaelina

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #553 : 04.12.12 - klo:12:38 »
Oisin ostanut Kloranen jauheen mutta sitä ei lähiapteekeista saa ja se maksaa 12e  :o Kokeilin myös vauvatalkkia, tukka tulee sillä tosi sileäksi mutta se jauho näkyy tukassa, ei hyvä.

Onko kukaan muu kokeillut talkkia? Oon yliherkkä hajusteille ja kaikki mikä menee ponnekaasun teholla päänahkaan saa aikaan jonkun ärsytysreaktion niin että pää pitää saada kylmän veden alle heti. (Olen myös köyhä opiskelija...)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #554 : 04.12.12 - klo:16:22 »
^ Minulla on pirkan vauvatalkkia, se puhdistaa tyydyttävästi ja tukka jää sileäksi eikä mulla jää jauhoa näkyviin, mutta vielä talkkia enemmän tykkään maissitärkkelyksestä. Annostelu on vähän hankalaa mutta se poistaa rasvaa paremmin ja tukka tuntuu freesimmältä, eikä sekään näy tukassa kun hieroo/harjaa tukkaa vähän. Ja on ainakin opiskelija-ystävällinen hinta, itse ostin rainbown tärkkelystä  ;D