Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 346420 kertaa)

Poissa garme

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #555 : 07.12.12 - klo:21:50 »
Ensimmäinen kuivashampoo johon olen tykästynyt ja jonka olen oikeasti kokenut hyödylliseksi on Batisten blondien hiusten versio. Klippotek teki hiuksista kauhean likaisen tuntuiset, vaikka ulkonäkö muuttuikin vähemmän rasvaiseksi, ja hajukin oli vastenmielinen. Biozell oli täysin yhdentekevä tässä päässä. Batistea suihkuttelen enemmän kuin Klippotekia, eikä hiukset siitä huolimatta ikinä tunnu samalla tavalla likaisilta. En tiedä onko sillä mitään väliä että tuo on blondien hiusten versio, vaaleillehan monet peruskuivikset tuntuu paremmin sopivan muutenkin. Ehkä kuvittelen, mutta tuntuu, että tuon suihkeen väri saattaa olla hieman luonnollisempi kuin sellainen perusvalkoinen.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Nemilie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #556 : 12.12.12 - klo:16:01 »
Ovatkos kiharapäät käyttäneet kuivashamppoita? Houkuttelisi hankkia muuten pysty harjaamaan koko tukkaa kiharoiden takia, joten mietin täytyykö kaikki kuivashampoot harjata perusteellisesti pois vai riittäisikö vain pöyhiminen ja kammalla vetäminen sieltä mistä pystyy? Hiukseni eivät ole tummat, mutta valkoinen jauhe ei silti houkuta, luullaan vielä hilseeksi...

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #557 : 12.12.12 - klo:18:38 »
^ Mä en ole kiharapää, mutta en siis koskaan ikinä ole harjannut kuivashampoota pois. Nostelen hiuksia, suihkin hiusten "alle" ja pöyhin sormin, eikä mulla ainakaan hiuksiin ole jäänyt mitään näkyvää jauhetta. Ja vaikka jäisikin niin ei sitä kyllä mun mielestä hilseeksi voi luulla, se näyttää nimenomaan hienojakoiselta vaalealta jauheelta, ei miltään hiutaleilta.

Munkin täytyy kyllä kehua Batistea. Oon kokeillut Cherryä ja XXL:ää, ja tykkään molemmista. Raikastaa hiukset jättämättä ylimääräistä tavaraa päänahkaan (Klippoteket...), tuoksuu kivalta ja toi XXL myös antaa sellaista nostetta aika hyvin. Ja mikä parasta, noissa ei ole mitään metallikuulia pullon sisällä, kuten entisessä suosikissani Four Reasonsissa. Inhoan sitä meteliä ravistettaessa...

Säihke

• Vieras
« Vastaus #558 : 19.12.12 - klo:21:27 »
Mä oon aivan rakastunut BlowPron kuivashampooseen.  <3 Ponnekaasuttomasta purkista saa supsuteltua jauhetta kuin kevyttä höyryä, ei näy tukassa ja putsaa hyvin. Ihanaa! Ainoa miinus näin kovalla pakkasella on että tuo kuivis tekee hiuksista todella sähköiset. En osta enää muuta kuivista kuin tätä.  :l

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 19.12.12 - klo:23:08 »
Onks kukaan koklannut suihkutettua omenaviinietikkaa kuivashampoona? Näin jutun naistenlehdessä ;D
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #560 : 20.12.12 - klo:10:54 »
Hui! Mitenhän toimisi, mukana myös haju?? Aika tymäkkää se kuitenkin on, saattaisi kuivattaa päänahkaa?
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 20.12.12 - klo:14:32 »
Onks kukaan koklannut suihkutettua omenaviinietikkaa kuivashampoona? Näin jutun naistenlehdessä ;D

Tuohan kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Eli viinietikkaa vaan suihkupulloon ja siitä päähän ilmeisesti? Haju muakin vähän epäilyttää, ei houkuttaisi lemuta etikalle. :-X Mutta jos joku uskaltautuu kokeilemaan, niin mielelläni kuulisin kokemuksia. Jauhoton kuivashampoo olisi meinaan aika loistava juttu. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 08.01.13 - klo:20:38 »
Klippoteketia käytettäessä saa kyllä keuhkonsa puolesta varoa, sen tappolemahduksen leijuessa kohdalla ei kyllä uskalla hengittää. Hyvää jälkeähän sillä saa, ei näytä rasvaisilta ja kuohkeutta tulee, joskin vähän liiankin koppuraiseksi meinaa jättää hiukset.

Tresemmen kuivashampoota oli huomattavasti miellyttävämpi käyttää, mutta se ei tuntunut olevan yhtä riittoisaa. Muka-hyvä tuoksu otti sekin vähän nenään, mutta voittaa silti klippoteketin mennen tullen. Mieluummin mä tätä käytän kun ensin mainittua.

Kuivashampoon haussa siis jälleen, ja Tresemme se on jos en muuta vielä keksi.

Poissa hedgehog

• Haiven
  • *
« Vastaus #563 : 08.01.13 - klo:21:10 »
Olisiko teillä vinkata hyviä tuoksuttomia kuivashampoita? Mua on alkanut lopulta kaikissa kokeilemissani merkeissä häiritsemään haju, vaikka tuote muuten hyvä olisikin.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 08.01.13 - klo:21:17 »
Mulla meni Lushin Draught-kuivashampoo kainaloiden talkiksi deodorantin jälkeen. Lushin tuotteisiin en oikein jaksa luottaa... hiukset tuo jätti ihan  rasvaiseksi, vaikka kuinka yritti harjata ja lisää laittaa.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #565 : 09.01.13 - klo:13:38 »
Olisiko teillä vinkata hyviä tuoksuttomia kuivashampoita? Mua on alkanut lopulta kaikissa kokeilemissani merkeissä häiritsemään haju, vaikka tuote muuten hyvä olisikin.

Tähän liittyen onko kukaan kokeillu Sim Sensitiven kuivashampoota? Tuote on hajusteeton. Mulla kiinnostaisi kokeilu, mutta jään varmaan odottelemaan nykyisen Kloranen tyhjentymistä ennen Simin ostamista. Klorane kuivashampoota saa apteekista, vähän mitäänsanomaton tuote mutta menee ainoana tähän asti löytämänäni hajusteettomana kuivashampoona...

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 10.01.13 - klo:09:24 »

Sirottimeen maissi- tai perunajauhoja. Ei edes pöllyä niin pahasti kuin suihkutettavat kuivashampoot. Muutaman kuivashampoon incia lukemalla sanoisin, ettei nuo ole muuta kuin tärkkelystä & hajusteita + suihkutettavien tapauksessa lisäksi alkoholia ja ponnekaasua.

Ponpon

• Vieras
« Vastaus #567 : 10.01.13 - klo:16:17 »
Minulla on se ongelma, että kaikista kokeilemistani kuivashampoista jokainen aiheuttaa kamalaa kutinaa päänahkaan. Joskus olen raapinut päänahan rikki kutinan takia   :( Olen kokeillut myös perunajauhoa ja maissijauhoa ja maissitärkkelystä mutta mikään ei oikein toimi tummassa tukassa, jää harmaaksi. Olisiko jollakin suositella hyvää kuivashampoota tms. joka ei kutia päässä? Olisihan se hyvä olla joku hätäapu niille aamuille kun tukka on likainen ja on 10min aikaa ennen koulun alkua..

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #568 : 15.01.13 - klo:09:26 »
Törmäsin tänään Robin Hoodissa halpismerkin kuivashampooseen. Hot Tin Roof Carnival dry shampoo. Hinta oli 1.99e joten ostin sen kokeiltavaksi.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 15.01.13 - klo:14:09 »
^ Kuulostaa mielenkiintoiselta, tosi halpa :) Minkä kokoinen purkki on, onko se litrahinnaltaan edullista?