Pari viikkoa Batisten ja Klippoteketin kuivashampoita testailtuani voisin mainita molemmista sanasen.
Batisten tuoksu on ok ja jauhe tulee pullosta sopivalla paineella. Mulla on käytössäni Fresh ja tykkään kyllä miten se tekee hiuksista puhtaan tuntuiset ja näköiset, antaa pikkuisen tukeakin ja on hyvä ratkaisu arkipäiville kun se kolmen tunnin hiusten kuivattaminen ei kiinnosta. Helppo käyttää siinä mielessä, että suihkin tätä vain hiuksiin ja pöyhin sormilla pikaisesti. Jos antaisi vähän volyymia niin olisi varmasti suosikkikuivashampooni.
Klippoteket tekee hiuksista oikein kuohkeat, mutta jättää kyllä ainakin mulla hiukset inhan tuntuisiksi, jos päivän mittaan pöyhii hiuksia niin sormiin jää tahmainen ja vähän likainenkin tunne. Käytän tätä yleensä vaan baari-iltoina tai muuten erityisinä päivinä, koska tosiaan jättää hiukset likaisen
tuntuisiksi ja mua itseäni ärsyttää se nahkeus juurissa ja päänahassa. Tässäkin on kuitenkin hyvä suutin ja käyttömukavuus ihan hyvää luokkaa (paitsi sen ravistelemisen ja kolisemisen osalta). Kunpa saisi tän Klippoteketin kuohkeuden yhdistettyä Batisteen niin veikkaisin omiin tarpeisiin täydellisen kuivashampoon löytyneen

Molemmat näistä peittoaa kuitenkin mennen tullen ensimmäinen kuivashampookokeilunii,
Got2Be:n kuivashampoon. En tiedä oliko mun pullo vaan maanantaikappale, mutta välillä ulos tuli jauhetta ja välillä pelkkää ilmaa, samaten toi pullo kului loppuun ihan parissa viikossa kun jäi joskus itsestään päälle pihisemään. Eipä se toimiessaankaan tehnyt hiuksille juuri mitään, eli en tule ostamaan uudestaan.
Luulen, että jäin vähän koukkuun kuivashampooseen. Omille käsittelemättömille, lasimaisille ja nopeasti rasvoittuville hiuksille kuivashampoot tuntuu ihan nappijutulta, Klippoteketin ja Batisten loputtua taidan kokeilla Herbinaa, kun sain siitä kaverilta suosituksia.