Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337345 kertaa)

Poissa Milly

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #570 : 15.01.13 - klo:14:49 »
75ml/2e, eli on tuo litrahinta silti edullista.

Eka kokeilu otsahiuksiin takana. Tehokkaasti kyllä imee vähätkin öljyt ja antaa ilmavuutta. Yhden kerran jälkeen en voi tietysti puhua pitkän tähtäimen kokemuksista/mielipiteistä mitään, mutta kyllä tuo jo nyt toimi mielestäni paremmin kuin Biozell.

Tuoksu on myös kiva, ei liian vahva. Miinusta kyllä siitä, että tuolla saa tummakutriset X-Men Rogue tukan ja äkkiä, eli täytyy huolella harjata.

http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

HelluP

• Vieras
« Vastaus #571 : 16.01.13 - klo:22:50 »
Miun ehdoton suosikki on Tigin kuivashampoo ♥ En elä ilman sitä!! Ihana sitruunainen raikas tuoksu vain plussaa  :)

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #572 : 17.01.13 - klo:15:28 »
Pari viikkoa Batisten ja Klippoteketin kuivashampoita testailtuani voisin mainita molemmista sanasen.

Batisten tuoksu on ok ja jauhe tulee pullosta sopivalla paineella. Mulla on käytössäni Fresh ja tykkään kyllä miten se tekee hiuksista puhtaan tuntuiset ja näköiset, antaa pikkuisen tukeakin ja on hyvä ratkaisu arkipäiville kun se kolmen tunnin hiusten kuivattaminen ei kiinnosta. Helppo käyttää siinä mielessä, että suihkin tätä vain hiuksiin ja pöyhin sormilla pikaisesti. Jos antaisi vähän volyymia niin olisi varmasti suosikkikuivashampooni.

Klippoteket tekee hiuksista oikein kuohkeat, mutta jättää kyllä ainakin mulla hiukset inhan tuntuisiksi, jos päivän mittaan pöyhii hiuksia niin sormiin jää tahmainen ja vähän likainenkin tunne. Käytän tätä yleensä vaan baari-iltoina tai muuten erityisinä päivinä, koska tosiaan jättää hiukset likaisen tuntuisiksi ja mua itseäni ärsyttää se nahkeus juurissa ja päänahassa. Tässäkin on kuitenkin hyvä suutin ja käyttömukavuus ihan hyvää luokkaa (paitsi sen ravistelemisen ja kolisemisen osalta). Kunpa saisi tän Klippoteketin kuohkeuden yhdistettyä Batisteen niin veikkaisin omiin tarpeisiin täydellisen kuivashampoon löytyneen ;)

Molemmat näistä peittoaa kuitenkin mennen tullen ensimmäinen kuivashampookokeilunii, Got2Be:n kuivashampoon. En tiedä oliko mun pullo vaan maanantaikappale, mutta välillä ulos tuli jauhetta ja välillä pelkkää ilmaa, samaten toi pullo kului loppuun ihan parissa viikossa kun jäi joskus itsestään päälle pihisemään. Eipä se toimiessaankaan tehnyt hiuksille juuri mitään, eli en tule ostamaan uudestaan.

Luulen, että jäin vähän koukkuun kuivashampooseen. Omille käsittelemättömille, lasimaisille ja nopeasti rasvoittuville hiuksille kuivashampoot tuntuu ihan nappijutulta, Klippoteketin ja Batisten loputtua taidan kokeilla Herbinaa, kun sain siitä kaverilta suosituksia.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 17.01.13 - klo:18:09 »
^Jos kaipaat volyymiä, mutta tykkäsit Batistesta, niin suosittelen kokeilemaan XXL Volume -versiota siitä. Ainakin minun käytössäni Batisten Originalilla ja tuolla XXL Volumella on ero kuin yöllä ja päivällä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 27.01.13 - klo:21:18 »
Ostin laivalta Kisby kuivashampoon ja tämä toimii paremmin kuin aikaisemmin kokeilemani tuotteet. Olen kokeillut Lee Staffordin kuivashampoota sekä Batisten Cherry-kuivashampoita ja muistaakseni jotain Björn Axenin spray- hiuspuuteria, joka muistutti kuivashampoota. Mikään edellä mainituista ei toiminut niin hyvin kuin tuo Kisby. Tykkään tästä senkin takia, koska se ei ole paineilmapullossa. Talkki on myös toiminut kuivashampoona sekä Got2be hiuspuuteri.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #575 : 28.01.13 - klo:09:45 »
Osaisiko joku sanoa, tukkiiko kuivashampoo/hiuspuuteri päänahkaa ja estää hiusta kasvamasta tai jopa irroittaa hiuksia?

Käytin ennen päivittäin hiuspuuteria ja hiuksien sekä päänahan kunto kärsi aivan valtavasti. Tuote kuitenkin oli vertaansa vailla ja nyt mietinkin, uskaltaisinko joskus sitä vielä käyttää. Käytän kuitenkin luonnonkosmetiikan shampoota, joten mikä olisi tarpeeksi kevyt tuote, jonka sulfaatiton luonnonkosmetiikkashampoo pystyisi pesemään pois? Löytyykö ollenkaan sellaista lyhytincistä tuotetta, jossa ei olisi esim. silikonia ja joka soveltuisi tosi tummille hiuksille?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 28.01.13 - klo:16:22 »
^ Mä oon kans vähän huolissani mitä kuivashampoo / hiuspuuteri tekee hiuksille.

Mulla on jotain halpiskuivashampoota, siis puuterimuotoista, joka tekee hiuksista ihan käsittämättömän sähköiset. En oo kärsiny koko talvena sähköisyydestä. Lisäksi tulos on jotenkin tahmea ja karhea, mutta hiusten käsiteltävyys on ihan unelmaa ja koholleen nostettu tukka pysyy sellaisena koko päivän! Mitä mieltä olette incistä?

Talc, Aluminum Strach Octenylsuccinate, Magnesium Carbonate Hydroxide, Silica, Parfum, Limonene, Linalool.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 28.01.13 - klo:16:29 »
En usko (ihan mutuilemalla siis mennään ;)) että kuivashampoo on kovin haitallista hiuksille tai päänahalle. Kuivashampoon merkittävin ainesosa on tärkkelysjauho, joka imee rasvan hiuksista. Ongelmia voi tulla hajusteista tai suihkutettavien kuivashampoiden alkoholista, jos päänahka on niille herkkä.

Hiuspuutereissa sen sijaan voi olla hartseja tms. ainesosia, jotka ei lähde hiuksista tai päänahasta niin helposti pois.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #578 : 28.01.13 - klo:18:03 »
Mä oon käyttänyt varmaan monta vuotta hiuspuuteria ja/tai kuivashampoota lähes päivittäin, enkä ole huomannut mitään vaikutusta päänahkaan, hiusten kuntoon tai kasvuun. Mulle tuli hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen ihan järjetön hiustenlähtökausi, ja nyt hiukset on kasvamassa takaisin. Oon koko tän ajan käyttänyt noita em. tuotteita ihan samalla tavalla kuin ennenkin, eikä se ole vaikuttanut mielestäni millään tavalla, hiukset kasvaa nyt ihan normaalisti (kun noi hormonimuutokset on tasaantuneet). Käytän kyllä syväpuhdistavaa shampoota aika säännöllisesti, luulen ettei toi puuteri välttämättä lähde kunnolla ilman sitä.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 28.01.13 - klo:18:15 »
Kaytan aika usein kuivashampoota ja oma lempparini tahan mennessa on se taallakin monta kertaa mainittu Klippotek, jossa on minusta ihana tuoksu ja toimii hyvin. Ehka hieman parempi on viela Batisten kuivashampoo ja naita saa ainakin taalta Briteista kaikissa eri tuoksuissa ja oma lempparini on varmaan trooppinen.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #580 : 30.01.13 - klo:11:39 »
Jos joskus uskaltaisin käyttää taas kuivashampoota, niin onko tuo Batisten tummien hiusten versio ihan ok? Saako sen pois Herbinan syväpuhdistavalla? entä onko siinä jotain värjääviä ainesosia, siis meinaan lähinnä, että sotkeeko vaikka tyynyliinan, jos lettiä pesemättä menee koisimaan? Eihän siinä ole hartsia?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 01.02.13 - klo:19:11 »
Mikäli en ihan väärin muista, useammat ovat tainneet valittaa kuivashampoon ennenaikaista loppumista? Itse huomasin, että joskus käytön jälkeen suutin saattaa lähes huomaamatta mennä jumiin ja siinä on vaarana ponnekaasujen(?) karkaaminen. Kannattaa kuulostella jos pullo jää sihisemään. Tällöin pitää tehdä kerran nopea ja kova suihkaisu ja varmistaa ettei pullo enää vuoda. Tämän ainakin itse luulen olevan syypää moiseen ongelmaan. :D sama pätee vissiin ainakin periaatteessa hiuslakkoihin ym?

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #582 : 02.02.13 - klo:13:35 »
Mä en ole löytänyt Herbinan kuivashampoota enää mistään kaupasta! Muita Herbinan tuotteita kyllä löytyy, mutta kuivashampoota olen metsästänyt tuloksetta. Se on ehdotonta lempparia, toivottavasti sitä nyt ei ole lopetettu tms :( Tresemmeä olen käyttänyt nyt paremman puutteessa, mutta Herbinasta tykkään enemmän kun sillä tulee paljon kuohkeamman näköiset hiukset.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 02.02.13 - klo:15:07 »
^ Onpa kummallista. Olen nähnyt sitä useammassa paikassa ihan lähiaikoina. Jos se lopetetaan, niin luulisi, että sitä silloin myytäisiin tarjoushinnalla vähän joka paikassa.

Yritin vähentää ja vähensinkin kuivashampoon käyttöä jokunen aika sitten juurikin tuon päänahkaan kertymisen vuoksi. Palashampoilla sitä ei tuntunut saavan kahdellakaan vaahdotuksella kunnolla pois ja päänahkaa raaputtaessa kynsien alle jäi ällöä töhkää eikä mitenkään vähänkään. :-X Nyt oli pakko turvautua kun ei ehtinyt pesemään hiuksia ja onhan se kätevä keksintö. Tuuheuttaa ja poistaa rasvaa, mutta yritän nyt pitää käytön satunnaisena, ellen sitten löydä sellaista, joka ei tee tuota kertymistä.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 02.02.13 - klo:17:18 »
Mä just ostin muutama päivä sitten Sokokselta Herbinan kuivashampoota. Ja ihan normaalihintainen se oli, eli en kyllä oikein jaksa uskoa että se lopetettaisiin. Eihän se ole oikeastaan kauaa edes markkinoilla ollut. :)

Nyt olen sitten tuota Herbinaa käyttänyt pari kertaa ja tähän mennessä tämä on varmaan suosikkini. :) Ihanasta tuoksusta plussaa, mutta kaikista tärkeintä on että tämä ei mulla jää näkyviin tummaan tukkaan vaan lähtee todella helposti pois.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.