Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330082 kertaa)

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #585 : 08.02.13 - klo:08:48 »
Ostin nyt sitten Lushin kuivashampoon, onko kellään siitä kokemuksia? Koostumus on kiva ja tuoksu erittäin hyvä mutta en oikein haltsaa käyttöä. Levittelin sitä käsien kautta vaikka kuinka paljon tukkaani pikku hiljaa mutta tyvi pysyi rasvaisena. Onkohan tuohon jotain kikkaa?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 08.02.13 - klo:13:21 »
Mä ostin joskus kissoille pönikän Trixien kuivashampoota, mutta koska se on jäänyt aika vähälle käytölle, niin mietin vähän josko testaisin sitä omaan päähäni. ;D Se on siis sellaista siroteltavaa jauhetta, millaisia kuivashampoot joskus mun lapsuudessa olivat.

Harmi vaan mistään, edes valmistajan omilta sivuilta, ei löydy tietoa siitä, mitä tuo jauhe pitää sisällään. Toisaalta, jos sen pitäisi olla turvallista kissojen iholle, niin luulisi että sitä ihminenkin voisi ongelmitta käyttää. ???

Ehkä mun vaan täytyy rohkeasti testata ja toivoa, että pysyy tukka päässä. :P
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #587 : 16.02.13 - klo:11:21 »
Hei! En jaksanut lukea koko ketjua joten kyselen että onko olemassa mitään luonnonmukaista kuivashampoota vai pitää käyttää jotain peruna- tai maissijauhoja?  :D Olen kokeillut Herbinan ja Tigin kuivashampoita mutta nuo ponneaineiset kamat käyvät itselläni henkeen ja voimakkaat tuoksut saavat aikaan kutinan  :-\ Muuten ne kummatkin toimivat todella hyvin ja pelastivat monet limaletti aamut  ;D Onko siis luonnonmukaista, kevyt tuoksuista, "tupsuteltavaa" kuivashampoota olemassakaan?  ::)

edit: Mie tietenki olin vaa kattonu just niitä sivuja mis ei noita lukenu  :D Kiitos! Tuo Maria Nila vaikutti hyvältä!
« Viimeksi muokattu: 16.02.13 - klo:15:12 kirjoittanut Mimi »
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Kunis

• Vieras
« Vastaus #588 : 16.02.13 - klo:12:49 »
^ edit: Alla onkin tästä.

Heh, hankin tokmannilta tuollaisen euron minikuivashampoon HOTtinROOF, vaikken oikeen edes käytä moisia nykyään. Onpahan pahanpäivänvaralle. Yllättävän hienojakoinen ja kiva ensituntuma. Kesto ei minulla ollut kummoinen, muthei, euron maksoi. Eikä tää tolkuttomasti Herbinaa tai Got2be:ta huonompi ollut.
« Viimeksi muokattu: 17.02.13 - klo:02:09 kirjoittanut Kaarne »

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 16.02.13 - klo:13:35 »
Hei! En jaksanut lukea koko ketjua joten kyselen että onko olemassa mitään luonnonmukaista kuivashampoota vai pitää käyttää jotain peruna- tai maissijauhoja?  :D Olen kokeillut Herbinan ja Tigin kuivashampoita mutta nuo ponneaineiset kamat käyvät itselläni henkeen ja voimakkaat tuoksut saavat aikaan kutinan  :-\ Muuten ne kummatkin toimivat todella hyvin ja pelastivat monet limaletti aamut  ;D Onko siis luonnonmukaista, kevyt tuoksuista, "tupsuteltavaa" kuivashampoota olemassakaan?  ::)

Kannattaa lueskella ketjua, vaikka se pitkä onkin. Samaan kysymykseen vastasin muutamia sivuja taaksepäin toiselle kysyjälle:

Maria Nila-kuivashampoota kehutaan, ja sanotaan luonnonmukaiseksi. Batiste jäi Kicksin hyllyyn, kun etsin ao. tuotetta. Onko muita luonnonmukaisia vaihtoehtoja kuin tuo Maria Nila?

Kävisikö Lushin No Drought -kuivashampoo? Se on mielestäni oikein toimiva tuote.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 16.02.13 - klo:20:43 »
^^Lush on jäänyt käyttämättä  >:(. Sen sijaan töissä on hätävarana Kloranen kuivashampoo, vaikka siinä kemikaaleja onkin. On pakko tehdä kompromisseja luomumeikkien suhteen  koska ei vielä ole kaikkea kehitetty ihan samalle tasolle kuin kemianteollisuudessa...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #591 : 18.02.13 - klo:16:36 »
Emotionissa oli tuossa joulun jälkeen alet, ja sieltä ostin klippoteket-kuivashampoon, tämä siis elämäni ensimmäinen sellainen  :) Toimiihan se, ja tukasta tulee helposti käsiteltävä. Ehkä hieman hankalaa harjata niitä hiukkasia pois, tummassa tukassa kun näkyvät melko selvästi  :P
20 vuotta hiukset päässä!

Mehiläinen

• Vieras
« Vastaus #592 : 20.03.13 - klo:20:31 »
Mäkin tykkään Klippoteketin kuivashampoosta. Aika riittoisaa, sinänsä että laittaa helposti liikaa ja aika tasaisesti saa suihkutella, se harmaa jauhe näkyy kyllä vaaleassakin tukassa kun tarpeeksi suihkuttaa yhteen kohtaan :D Mutta tekee tehtävänsä, tuuheuttaa kivasti :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 23.03.13 - klo:13:33 »
3+1 houkutteli mutkin kokeilemaan Klipotekin kuivashampoota ja perjantaisen kriisitukan pelastukseen toimi erinomaisesti. Jää varmasti vakkarikäyttöön, karheutti liukasta ja lasimaista hiusta mukavasti.
Raitoja käpälään!

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #594 : 27.03.13 - klo:18:53 »
Mutta mutta! Kesällä luvassa lomareissu alkeellisissa oloissa ja sitä silmällä pitäen ostin ihan sokkona Fudgen kuivashampoon, jota testasin tänään ja olenkin aivan myyty! Nykyään muotoilen vähemmän kuontaloani, joten lauantaiaamun kunniaksi suihkuttelin tuota ja sain aikaiseksi freessin nutturan. Me likes! Täytyy ottaa tavaksi. Toivottavasti ei ole päänahalle yhtä tujua kuin hiuspuuterit.

Äh, Fudgen tuotteelle kävi muutama kuukausi sitten kuten niin monelle muulle teistä oli käynyt muillakin tuotteilla: tyhjeni itsekseen :( Seuraavaksi kokeilen tuota hehkuttamaanne Herbinaa, se on sen verran edullista, ettei kirpaise niin paljon jos tyhjeneekin jossain vaiheessa omia aikojaan.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 11.05.13 - klo:09:53 »
Annatteko kuivasampoon vaikuttaa? Sain eilen vinkin, jonka mukaan tukka pysyisi paremmin koholla ja kuivasampoo "putsaisi" paremmin, mikäli sen antaisi ensin vaikuttaa n. 2-5 min. Mä olen luullut, että se nimenomaan pitää heti hieraista sinne tyveen ja mahdollisesti kammata läpi. En sitten tiedä, mitä se sampoo tekee jos sen antaa vaikuttaa. Kiinnittyykö se muka jotenkin hiukseen? Perusteena vaikutusajalla myyjä käytti siis sitä, että muuten tuote voi pölistä pois.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 11.05.13 - klo:10:15 »
^ Silloin kun kuivashampoita käytin, niin annoin vähän aikaa vaikuttaa ennen harjaamista. Ja kyllä ainakin jossain purkeissakin tuo nimenomaan mainitaan. Esim. viimeisimpänä käyttämässäni Tresemmen kuivashampoossa vaikutusaikana on minuutti.
Minun logiikan mukaan vaikutusaika ainakin tekisi sen, että jos on rasvaiset hiukset, niin se kuivashampoo ehtisi jotenkin "imeä" itseensä sitä hiuksissa olevaa rasvaa :)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 11.05.13 - klo:13:30 »
^ Ei hitsit, mä en ollut tuollaisesta kuullutkaan. Olen kironnut Tresemmen kuivashampoon olevan aivan turhanpäiväinen tuote, mutta tosiaan, senhän pitäisi antaa vaikuttaa hetki. Ehkä kannattaisi joskus oikeasti lukea, mitä siinä purkin kyljessä sanotaan. :P
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #598 : 11.05.13 - klo:15:26 »
Tuntuu että mulla ei jotenkin enää toimi nuo kuivashampoot ???

Olen käyttänyt melkein kaikkia markettikuivashampoita ja alkuun olivat ihan toimivia mutta jostain syystä tuntuu että nykyään vaan lähmää enempi kuin puhdistaa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Strix

• Vieras
« Vastaus #599 : 11.05.13 - klo:15:34 »
Kotipaikkakunnan tarjoustalosta (Forssa) löytyi eurolla hot tin roof nimistä kuivashampoota. Carnival ja classic versiot. Koko on mukava matkakoko ja hinta ei paljoa painanut. Käytin kahtena päivänä ja rakastuin. Omalle tukalle se tuuheuttaa ilman että tekee liian mattaisen tuntuiseksi. Pelastaa kampauksen pariksi lisäpäiväksi ja ah, vaikka olisi koko yön kierinyt sängyssä niin näytti vaan paremmalta.

Katselin hyllyistä että normihinta on 2.99, toivottavasti myyvät sitä jatkossakin. Ostin heti muutaman varastoon.