Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337580 kertaa)

Poissa Amie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #60 : 16.02.09 - klo:18:46 »
Ostin vähän aikaa sitten Stockalta Swiss-O-Parin kuivashampoon ja tykkään kyllä. Mahtava tuote silloin kun ei ole aikaa pestä hiuksia, antaa tuuheutta ja raikkaan tuoksun. Mun mielestä toi tuoksuu ihan sitruunalle, en tosin tiedä kuvittelenko vaan. :P

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #61 : 09.05.09 - klo:23:57 »
Tummahiuksiset kun pohtivat aiemmin tässä ketjussa sopivaa kuivashampoota, niin ainakin Bumble and Bumblella on mustaa kuivashampoota ja käsittääkseni myös ruskeaa ja punaista. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 10.05.09 - klo:10:51 »
Tummahiuksiset kun pohtivat aiemmin tässä ketjussa sopivaa kuivashampoota, niin ainakin Bumble and Bumblella on mustaa kuivashampoota ja käsittääkseni myös ruskeaa ja punaista. :)

Tuskinpa tämä olisi huono vaihtoehto pidennyshiuksillekaan. Siis tarkoitan, että nuo omat hiukset pesisin kuivashampoolla, mutta vähänhän sitä tuotetta menisi pidennyksillekin.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Seitti_

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #63 : 10.05.09 - klo:11:19 »
Nyt oli ilmestynyt uutuutena cittarin hyllyille biozell:in kuivashampoota sellaisessa pinkissä 100ml spray purkissa. Hintaa ei ollut kuin 4 euroa. Ajattelin ensikerralla hankkia sen kun käyn kaupassa, en kyllä käsitä miksi en sitä heti ostanut  :D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #64 : 26.05.09 - klo:18:58 »
^ Kiitos vinkistä, loistavaa tavaraa! Ja vihdoin tuote jota voi tummatukkainen käyttää, tuo ei nimittäin ole mitään talkkia vaan näkymätöntä lakkamaista suihketta joka on kuitenkin kevyttä eikä lähmää tukkaa.

Ensin luulin että se ponneaine tulee vain ulos ja itse talkki jää pulloon, näin on käynyt useammalle Swiss-O-Parin spraypullolle, mutta kyllä sieltä jotain tuli kun hiuksistakin rasvaisuus hävisi  :D
Ei varmaan kovin pitkään kestä 100 ml pullo, pitää ilmoitella sitten kauanko.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 06.07.09 - klo:21:13 »
Ostin vähän aikaa sitten Biozellin kuivashampoon, olen nyt pari kertaa käyttänyt kaikkialle juuriin ja pullossa tuntuu olevan vielä jonkin verran tavaraa. MerGirlin tavoin ihmettelin kun pullosta ei näyttänyt tulevan mitään, mutta tosiaan kyllä se rasvaisuus hävisi. Suihkaisin ainetta vähän myös lavuaariin, ja aineen kuivuttua pyyhkäisin suihkaisukohtaa ja sormiin tarttui hienojakoista valkoista jauhoa, eli tulee sieltä oikeasti jotain vaikkei siltä näytä tai tunnu.

Hiukset tuntuu ton Biozellin jäljiltä paksuilta ja narskuvilta, tota voisi käyttää vaikka kampauksenkin pohjalle kun tulee sen verran rakennetta mun hentoihin hiuksiin. Täytyy testailla muitakin kuivashampoita (tämä oli vasta ensimmäiseni), koska ovat varmaan aika käteviä kun tukka on reilun päivän likainen ja pitää saada tehtyä jonkinlainen yksinkertainen nutturaväkerrys kouluun.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #66 : 07.07.09 - klo:10:15 »
Minä olen kokeillut Bumble and Bumblen "Blondish" -sävyä ja mulle se oli aivan liian tumma. Hiuksissa näkyi ruskeita raitoja. En saa niitä harjaamalla pois, eikä auta vaikka suihkin ensin harjaan ja sitten siitä tukkaan - se on vaan liian tummaa. Harmittaa, koska tuote vaikuttaa muuten aivan mahtavalta; tukka suorastaan nousee tyvestä pystyyn ja tuuheutuu mielettömästi.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 07.07.09 - klo:11:24 »
Mulla on Tony&Guyn kuivashampoo, se on myös suihke josta tulee vaan läpinäkyvää suihketta. Tuuhentaa ja poistaa hetkessä rasvaisen näköisyyden. En ole huomannut muutamalla käyttökerralla että siinä mitään jauhoa tms. olisi. Tekee kyllä hiukset mattaiseksi.

Oli mulla reissussa mukana, ja jatkossakin varmaan on lähinnä reissuissa käytössä jos ei tiedä saako aina hiukset pestyä kun on tarvis.

RedHair

• Vieras
« Vastaus #68 : 12.07.09 - klo:14:30 »
JEI!

Olenkin kaivannut keskustelua kuivashampoista. Joku on selkeästi lukenut ajatuksiani <3 Tarvisin tosiaan pientä pelastusta niille päiville, kun hiukseni näyttävän klimpiltä ja rasvassa uitetuilta, eikä pesu mahdollisuutta ole. Tosiaan noina päivinä laitan hupun päähän tai sitten jonkun pannan, kun näitä karvoja ei voi oikein ponihännälle laittaa ;D ;D :ts

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #69 : 12.07.09 - klo:16:14 »
Mulla on nyt ensimmäistä kertaa elämässäni kuivashampoo käytössä, ostin ihan vain Swiss'O Parin kuivashampoon marketista, hintaa sillä oli 8-9 euroa. Tämä toimii mulla oikein hyvin, erinomainen bad hair dayn karkoittaja jos hiukset on syystä tai toisesta rasvaisen näköiset mutta ei ehdi pestä niitä. Tämä poistaa selvästi rasvaisuutta tyvestä ja hiuksiin tulee hieman kohotusta/ilmavuutta, päänahka tuntuu myös raikkaalta tämän jälkeen. En ole huomannut, että hiuksiin jäisi mitään jauhoa tms käytön jälkeen. Olen oikein tyytyväinen ja kuivashampoosta tulee kyllä vakkarituote!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #70 : 12.07.09 - klo:18:23 »
Mäkin olen löytänyt tuosta Biozellin kuivashampoosta uuden parhaan kaverin. :D Pidän tosiaan tarkoituksella aika pitkää (3-4 päivää) pesuväliä tukalle sen pituuden johdosta. Kuitenkin jo pitkään on ärsyttänyt juuren rasvoittuvuus, joka on neljäntenä päivänä jo aika köh köh -luokkaa. Tätä Biozelliä kun oon suihkinut menemään kolmantena ja neljäntenä päivänä, niin tukka näyttää yllättävän hyvältä. Ihan suosikkituote käytännöllisyytensä takia siis. <3

Ekan putelin unohdin vahingossa kylppäriin ja suihkussa käydessäni tuotteen sisältämä perunatärkkelys suli ja tukki suihkimisreiän, jota en saanut millään kikka vitosellakaan auki. ::) Uuden putelin oon muistanut pitää ihan huoneenlämmössä...
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 12.07.09 - klo:19:33 »
Voin lämpimästi suositella Tigin Rockaholic-sarjan Dirty Secret-kuivashampoota. Sen lisäksi, että poistaa rasvaisuutta tukasta ja tekee hiuksista puhtaamman oloiset, se myös todella tuuhentaa. Hiuksista tulee kevyesti mattamaiset mutta kuitenkin pehmeät ja erityisesti puhtaamman oloiset. Ja itselläni siis melkein mustat hiukset, eikä harjaamisen jälkeen jää ollenkaan valkoisuutta tms, vaan suihkeen valkoisuus lähtee hyvin hiuksista pois. Itselläni ainakin toimii todella hienosti ja on tosiaan muutakin kuin pelkkä kuivashampoo.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #72 : 12.07.09 - klo:19:55 »
Tuntuu, että noiden kuivashampoiden koostumukset on kehittyneet valtavasti viime vuosina - aiemmista tuotteista mulla on sellainen mielikuva, että ne vaan muodostivat juuri sellaista valkoista hilseen näköistä jauhepintaa pitkin hiuksia, mutta ainakaan tuossa Biozellissa ei ole lainkaan tuota ongelmaa, jos malttaa harjata hiukset kunnolla kuivissuihkuttelun jälkeen.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

RedHair

• Vieras
« Vastaus #73 : 14.07.09 - klo:20:33 »
Swiss'O Parin kuivashampoota voi ostaa haalvemmalla Stocmannilta. Siellä se maksoi n. 5€. Sokos Emotionilla myös tuon 8-9€. Vinkkinä!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #74 : 14.07.09 - klo:21:16 »
^Oho, onpas iso hintaero! Täytyykin ostaa seuraava puteli Stockmannilta tuossa tapauksessa, jotenkin olin ajatellut että tuo olisi suunnilleen saman hintainen joka paikassa. Kiitoksia vinkistä RedHair!