Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330087 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #600 : 11.05.13 - klo:15:57 »
^^Musta on tuntunut alusta asti, että likaisemmaksi vaan menee. En oikeen ymmärrä, miten kuivash venyttäisi pesuaikaa, koska vaikka ei olisi aivan niin rasvaisen näköinen tukka, niin silti tulee ällöttävä likainen tuntu hiuksiin. Harmi kyllä, koska mun entinen 1,5 vrk:n pesuväli on nykyään enää vuorokausi. Olisi ihan kiva voida turvautua kuivasampooseen edes silloin kun en halua aamulla pestä siksi tukkaa, että se on pestävä joka tapauksessa illalla esim. jumpan jälkeen. Käsiteltävyyttä ja tukea tupeerauksen alle aion silti hakea kuivasampoolta.

Onkos kukaan muuten kuivahoitoainetta testannut? Mä ostin osiksen version ja käsitin, että se olis kevyempi versio sampoosta, mutta sillä tuli vaan likaisemman näköinen tukka  :( Mitenhän sitä voisi silti käyttää, ettei hukkaostos olisi?

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #601 : 12.05.13 - klo:13:20 »
^ Mulla on Tigin Rockaholic-kuivahoitoaine, ja on kyllä jäänyt todella vähälle käytölle. En tajua miten sitä kuuluisi käyttää. Vaikka kuinka varovasti yrittää suihkia latvoihin, niin tukasta tulee inhottavan tuntuinen ja näköinen. Mun mielestä tuo myös tekee hiuksista jotenkin leijailevat ja sähköiset. Ihan turha tuote.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #602 : 31.07.13 - klo:16:14 »
Onko normaalia että kuivashampoopullossa ravistaessa jokin kilisee sisällä voimakkaasti? Mulla on ollut joskus Got2b kuivashampoo eikä se muistaakseni kilissyt, mutta nyt korkkasin Livboxissa tulleen Herbinan ja ravistaessa siellä sisällä on jotain irtonaista joka kilisee. Onko se pullo kunnossa? Sain kyllä hiukset puhtaammiksi mutta jauhoista fiilistä ei tullut kuten Got2b:n kanssa, enkä osaa sanoa onko se Herbinan ominaisuus vai onko se pullo hajalla.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 31.07.13 - klo:16:22 »
Mulla kyllä Biozellin purkki kilisee ja toimii.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #604 : 31.07.13 - klo:16:31 »
Okei, hyvä sitten että on normaalia.  :)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 31.07.13 - klo:17:00 »
Miekin aluksi huolestuin kun se kuullosti enemmän spraymaalipurkilta kuin hiustenhoitotuotteelta :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #606 : 31.07.13 - klo:17:12 »
Joo tuo kilinä on raivostuttavaa kun aamulla pitäisi pelastaa kampaus herättämättä koko taloa.. Herbinasta siis kokemuksia ja vaikka aine toimiikin tosi hyvin niin tuo melusaaste tekee siitä hieman hankalakäyttöisen.

Sen sijaan nyt testissä ollut sunsilk on ihan hirveää ainetta, älkää kukaan nyt vaan erehtykö sitä ostamaan  :D. Ei tuuheuta, puhdista tai edes tuoksu kivalta vaan saa tyven näyttämään entistä likaisemmalta  ::). Ei pitäisi näköjään mitään ostaa ilman että katsoo juurikasvusta kokemuksia..
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #607 : 31.07.13 - klo:20:29 »
Tulikin mieleeni että onko kenelläkään kokemusta näistä uusista Lorealin kuivashampoista?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #608 : 01.08.13 - klo:10:12 »
^ Mulla on sitä sinistä, joku re-fresh mikälie. Tykkään ettei se muotoile ollenkaan ja on samanoloista kuin lempparini Tresemme, vie vain rasvaisuuden pois. Ei myöskään jätä valkoista lopputulosta, kevyttä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #609 : 01.08.13 - klo:13:12 »
Ostin matkakokoisen Kicksin dry shampoon. Ei jätä valkoista jälkeä, toisaalta ei ehkä tee kovin puhdistetun tuntuista lopputulosta (olen tottunut siihen Batisten XXL mömmöön jo) ja suihke kävi henkeen jonkin verran. Harmi, vihaan nimittäin sitä valkoista pölyä tumman kylppärin lattialla...
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa kaarina

• HAIRahtanut
« Vastaus #610 : 01.08.13 - klo:18:31 »
Tulikin mieleeni että onko kenelläkään kokemusta näistä uusista Lorealin kuivashampoista?

Mulla on sitä violettia (Volume Kick). Kirjoittelinkin jo muualle, että se haisee aivan järkyttävän pahalle... Niinkuin mummohajuvesi kohtaisi Elnettin hiuslakan ja hyttyskarkotteen. Voi taivas.  ::) Mutta itse tuote on kyllä tosi hyvä, yksi parhaista kokeilemistani kuivashampoista. Se tekee muotoiltavuutta, karheuttaa, puhdistaa, ym. hyvät ominaisuudet, mutta se ei kuitenkaan tee tukasta sellaista tahmean paksua heinää. Harmi juttu tuo löyhkä. Haiseeko ne kaksi muutakin versiota, osaisiko joku sanoa?

edit.Ääh. Uskaltauduin kokeilemaan tätä vielä pari kertaa kaameasta lemusta huolimatta. Ihan turha tuote. Ei se sitten ihan tosi likaista tukkaa puhdistanutkaan, ja muotoiltavuuskaan ei ollut mikään ihmeellinen, kun kokeilin puhtaaseen hiukseen. Ei ole hajun arvoinen.
« Viimeksi muokattu: 13.08.13 - klo:21:08 kirjoittanut anannas »

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 13.08.13 - klo:10:09 »
Äh, Sunsilkin kuivashampoo on ihan huono. Kokeilin tänään ensi kertaa ja eihän se tehnyt yhtään mitään. Esim. Herbina on toiminut hyvin kun on pitänyt siirtää hiustenpesua päivällä. Sunsilkistä ei ollut kerrassaan mitään hyötyä. Saattaisi toimia puhtaaseen hiukseen ennaltaehkäisevästi, kuten kampaajani joskus neuvoi kuivashampoota käyttämään.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 06.09.13 - klo:18:12 »
Oliko täällä kokemuksia Batiste:n kuivashampoista? :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 06.09.13 - klo:18:20 »
^ Kokemusta ei ole mutta vähän asiaan liittyen: huomasin kesällä että Sokoksella oli muutamaa versiota myynnissä. Ei tosi just sitä tumman ruskeille hiuksille tarkoitettua, jonka olisin voinut ostaakin. Haluaisin kokeilla, miten se toimii mustissa hiuksissa.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 06.09.13 - klo:18:43 »
Batiste dry shampoo lace, tämä toimi mielestäni Tresemmeäkin paremmin ja tuoksu on ihan miellyttävä. Tuo tuuheutta eikä rasvaisuudesta ole enää jälkeäkään.

^^Olen aikaisemmin kirjoittanut yhdestä Batisten kuivashampoosta tuolla tavoin ja muistaakseni oli kelpo tavaraa, kun vertailukohteina on Tresemmen ja Klippoteketin vastaavat. :) En tosin osaa sanoa miten sopii tummemmille hiuksille.