Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337571 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #645 : 13.12.13 - klo:18:55 »
Mulla on jo kaksi Herbinan kuivashampoo purkkia mystisesti tyhjentynyt. Kumpaakin olin kerennyt käyttää vain muutaman kerran ja sitten purkista tuli enää vain nestettä. Laitoin tuosta sitten jo palautettakin sinne ja käskivät lähettää pullon postitse heille.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

scarface

• Vieras
« Vastaus #646 : 15.12.13 - klo:11:01 »
Valtaosan tästä vuodesta olen ollut käyttämättä kuivashampoota, mutta Biozellin tummien hiusten versioon lankesin. Tosin olisinpa vilkaissut tätä ketjua ennen ostamista, koska ei tuo sitten minustakaan kovin hyvä ole ollutkaan...  

Tuoksu on sentään parempi kuin Tresemmen instant refreshissä jota olen viimeksi käyttänyt. Tumman värinsä takia jää myös Tresemmeä huomaamattomammaksi. Mutta siihen hyvät puolet loppuvatkin. Kuten jo aiemmin todettu, Biozell on tosi märkää ja kuivumista pitää odottaa. Sitten kun shampoo on kuivunut niin hiusten tyvi ei todellakaan tunnu puhtaammalta vaan päinvastoin, tunkkaiselta ja raskaalta.
Sama homma, ei tosin ollut edes tarkoitus ostaa kuivashampoota mutta pakkotilanteessa ostin sitten äkkiä vain ensimmäisen version, mikä käteen osui ja sehän oli tätä lajia.. Tukka tuntui likaisemmalta kuin ennen shampoon käyttöä, jotenkin paksummalta ja peruukkimaisemmalta, ei meinannut harjakaan purra tukasta läpi.. Tosin en ole varma suihkuttelinko tyveen liian paljolti tota shampoota, mutta ehkä mä joskus seuraavan kerran pakkoraossa taas kokeilen.. Mulla tosin tuntu kuivuvan toi todella nopeesti.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 30.12.13 - klo:14:14 »
Mä en nyt oikein syty Tresemmen Translucentille. Ei mielestäni putsaa,  vaan tukka jää raskaaksi, vähän rasvatönköksi ja pahinta kaikista - sähköiseksi. Tuo puteli kai tulee käytettyä, mutta koen heittäneeni rahani vähän hukkaan. En oikein tiedä mitä merkkiä tässä nyt uskaltaa kokeilla vai pitääkö vaan hylätä ajatus kuivashampoosta. Mulle kuitenkin kunnon kuivashampoo tarkoittaa sitä, että hiuksia voi pitää aukikin, jos lähtötilanne ei ole ollut kovin rasvainen.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 22.01.14 - klo:15:44 »
Mulla on jo kaksi Herbinan kuivashampoo purkkia mystisesti tyhjentynyt. Kumpaakin olin kerennyt käyttää vain muutaman kerran ja sitten purkista tuli enää vain nestettä. Laitoin tuosta sitten jo palautettakin sinne ja käskivät lähettää pullon postitse heille.

Tänään tuli postia Herbinalta, tölkin ja venttiilin välissä oli kuivunutta kuivashampoota ja se on aiheuttanut pullon vuotamisen. Sain uuden kuivashampoon, suihkugeelin, vartalokuorinnan ja deodorantin :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #649 : 01.02.14 - klo:18:04 »
Mulla on menossa jo kolmas purkki Batisten XXL-volyme -kuivashampoota (pinkki-valkoinen puteli, saa Kicksistä). Toimii todella, tekee hiukset ihanan ilmaviksi ja kuohkeiksi!! Mulla on hienot ja liukkaat hiukset, mutta vähän kun suihkauttaa kuivashampoota ja hieroo kunnolla hiuksiin, niin hiusten käsittely muuttuu todella paljon helpommaksi ja nutturat näyttävät oikeesti viis kertaa isommilta kuin ilman kuivashampoota. "Huijausta mutta totta"!  ;D
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 01.02.14 - klo:21:31 »
Vinkiksi Batisteihin mieltyneille, asoksesta niitä saa tuntuvasti Suomihintoja halvemmalla, 200ml pulloista useimmat sortit ovat 4,2e ja 400ml jättipullotkin ovat vain 7.01e. Itse tilasin tuolta kokeiluun myös tuon XXL version hiuspuuterin (5,6e), odottelen sitä vielä saapuvaksi.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #651 : 01.02.14 - klo:23:30 »
^Mäkin tilasin kerran pari vuotta sitten, mutta se lähettiin takaisin, sillä Suomeen ei saa tilata aerosoleja.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 01.02.14 - klo:23:46 »
^Ai, ajattelin, että se koskee vain lentopostia ja että nämä toimitettaisiin sitten maareittejä. Sivuilla olevassa listassa maista, joihin tuote luvataan toimittaa, on Suomi mukana (yllättäen 21 maan listasta löytyy myös mm. Antarctica ja Pohjois-Korea..). Mun tietopohjani pohjaa kuitenkin tosiaan vain sivuilla luvattuun, itse olen tilannut vain tuota puuteria.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #653 : 02.02.14 - klo:18:43 »
Mä ostin Batiste-fanina ton puuterin ja oon kyllä tosi pettynyt. Se ei ollenkaan kohota hiuksia tyvestä vaan ihan päinvastoin. Hiuksista tulee tosi raskaat ja niitä saa olla pöyhimässä vähän väliä ettei tukka näyttäis likaiselta ja päätä myöten valuvalta. Tosta pakkauksesta tulee puuteria ulos aika maltillisesti, joten en varmasti laittanut sitä liikaa. Ehkä toi vois toimia joidenkin kampausten pohjana, mutta muuten se ei kyllä toimi.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 06.02.14 - klo:12:32 »
Mä ostin jokin aika sitten ensimmäisen Batisteni. Valitsin näin alkuun testiin ihan sen originalin, eli vihreäraitaisen putelin.

Jokusen kerran tuota nyt käyttäneenä olen kyllä hieman pettynyt. Tuo tuntuu tekevän hiuksistä selkeästi harmaat ja sameat, vaikka kuinka vähän yrittäisi suihkuttaa ja harjata hiukset huolella. Ja luonnollisestikaan pienellä annostelulla puhdistustehokaan ei ole kummoinen. Tuoksuhan tuossa on tosi kivan raikas, mutta muuten en ole kovinkaan vakuuttunut. Täytyy nyt vielä jatkaa kokeiluja ja testata ehkä niitä muitakin versioita. Odotin Batistelta kuitenkin huomattavasti enemmän, kun sitä on täälläkin niin monet ylistäneet.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 13.02.14 - klo:20:13 »
Tilasin Asokselta Batisten aerosoleja ja tulivat perille. :)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #656 : 13.02.14 - klo:20:25 »
^No sitten on varmaan asiat vähän kehittyneet siitä, kun minä olen niitä sieltä tilannut :D Pitääkin mahdollisesti itse tilailla Batistea sieltä.

Tällä hetkellä on käytössä XXL Volume versio, joka ei ole kyllä kaikista suosikein, mutta tuo pullo kestää paljon pidempään kuin tavalliset Batistet. En oikein tykkää siitä voluumista, sillä se voi vetää mun hennot hiukset melkoiseen takkuun, jollen ole varovainen.

EDIT: kävin ihan huvikseni katsomassa asoksen nykyistä batiste valikoimaa ja voih, kaikki alessa ja koodilla vielä ekstra 15% hinnasta pois! Lähti tilaukseen yksi 400ml pullo tropic-tuoksussa, fresh-tuoksussa pari 200ml pulloa ja kokeiluun myös kuivahoitoainetta :P Tuo huvi ei ollut siis kallista, sillä loppusummaksi tuli hieman reilu 11€. Toivottavasti mullekin tulisi nyt nuo tuotteet :D
« Viimeksi muokattu: 13.02.14 - klo:20:53 kirjoittanut Muttu »
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #657 : 19.02.14 - klo:20:49 »
Mulla loppui juuri kaksi pikkupurkkia. Tässä kokemukset:

Herbina MarjaSpa: en tykännyt. Haju oli paha (se olisi pitänyt kyllä tietää, en tykkää tämän sarjan tuoksusta ollenkaan), suihke jätti hiukset pitkäksi aikaa kosteiksi, mutta ahkeralla päänahan hieromisella lopputulos oli ihan hyvä. Luulin, että tämä olisi samanlaista kuin Herbinan tavallinen, mutta ei tosiaan ollut. Muotoiluominaisuus oli kevyt mutta ehkä vähän parempi kuin esim. Batistessa.

Björn Axen: Tämä oli mun eka kuivashampoo ikinä vuosikausia sitten Tukholmasta ostettuna. Hyvin toimi ja tuoksukin on mieleinen! Hinta on vaan vähän liikaa.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #658 : 02.03.14 - klo:16:17 »
Schwarzkopfin Got2be Rockin´it ei ole mielestäni kummoinen tuote. Hiukset eivät tunnu puhtailta ja tuuheuskin on vain väliaikaista.

Herbinan Tuuheuttava kuivashampoo tuoksui aluksi ihanasti omenalle, mutta nyt parin käyttökerran jälkeen en meinaa enää omenan tuoksua erottaa. Tällä saa kuitenkin hyvin tuuheutta, joka pysyy hiuksissa.

Huomasin, että Batistea saa nykyään Stockmannilta. Hinta oli tarjouksessa 7,90 euroa. Se kirsikkaversio kiinnostaisi ostaa kokeiluun.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 02.03.14 - klo:19:42 »
^Minusta se Batiste ei oikein tuoksu kirsikalta  :-\ Ei siis edes sellaiselta ihanalta esanssikirsikalta. Olin tosi pettynyt siihen.