Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 345995 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #675 : 27.04.14 - klo:16:53 »
Taytyy kylla sanoa etta Pirkka yllatti tuolla pakkausvalinnalla! Tosi tyylikas! :o Aion ehdottomasti kokeilla.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 27.04.14 - klo:18:28 »
Pirkkapurkki näyttää jopa ihan kivalta! Toivottavasti tulee pian myyntiin sillä haluan päästä kokeilemaan, kun edellinenkin kuivashampoo on jo päässyt loppumaan.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 27.04.14 - klo:20:07 »
Minkä hintaista Herbinan kuivashampoo on kaupoissa ollut?

Anttilassa Herbina kuivashampoo maksaa vain 5,5 e. Joten tuo Pirkka tuntuukin "kalliilta", koska odotin jotain alle vitosen hintaa.

Eikös se Herbinan purkki ole kuitenkin aika tuntuvasti pienempi?

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #678 : 27.04.14 - klo:20:36 »
^ Ups, puhe oli ilmeisesti Herbinan tuoksuttomasta kuivashampoosta ja itse tarkoitin Herbinan Volume tuuheuttavaa kuivashampoota.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #679 : 27.04.14 - klo:20:45 »
^Molempien pakkauskoko taitaa kuitenkin olla vain 200ml (vai vähemmän? Ei ainakaan enempää), jolloin Pirkka vie kyllä voiton hinnan suhteen 300ml pullollaan.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 27.04.14 - klo:22:06 »
Joo 200ml on toi hajusteeton Herbina. Marketeissa hinta näyttää olevan alle 5€. Cittarista ostin 4,90 eurolla.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #681 : 28.04.14 - klo:12:38 »
Normaalisti käytän tukkaan Four Reasonsin hiuspuuteria, mutta se ehti loppumaan joten otin uteliaisuudesta Klippoteketin vastaavan käyttöön. Tämä on ihan kamalaa! :-X  Haju on niin terävä ja kauhea, ja jää leijumaan moneksi tunniksi pään ympärille sekä paikkaan missä sitä suihkutti. Tukka ei kohoa, tuntuu vähemmän rasvaiselta mutta en osta enää ikinä, taitaa mennä tämäkin kiertoon. Hyhhei :-X

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #682 : 28.04.14 - klo:18:05 »
Oululaisille tiedoksi että Raksilan Cittarissa on molempia uutuuksia ja lisäksi vielä useampaa eri Batistea.

Edit. Kettusieni oho, sitäkö on ollut saatavilla jo niinkin pitkään. Mä oon elänyt ihan pimennossa, mutta onneksi täältä luin!
« Viimeksi muokattu: 28.04.14 - klo:22:55 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #683 : 28.04.14 - klo:22:21 »
^ Pirkka Volume-kuivashampoota ollut jo pari viikkoa myös Välivainion K-Marketissa, mistä hankin omani.

Tykkään kovasti! Tuoksu on mun makuun mieto (en kärsi yliherkkyyksistä, mutta esimerkiksi Tresemmén Translucent-kuivashampoo on minunkin makuuni aika myrkkyä, samoin Klippoteket), sellainen lämpöinen vanilja. Se jauhe lähtee tukasta aika hyvin eikä tee samanlaista nihkeys-latvaräjähdysefektiä kuin jotkut kuivashampoot. Jättää kuitenkin oikein kivan tekstuurin, tuuheus kestää koko päivän jopa mun lähmätukassa

Tykkään kovasti, tästä taisikin tulla mun uusi vakkari :ts

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 06.06.14 - klo:02:31 »
Batistelle oli näköjään tullut uusi, aika eksoottiselta kuulostava perheenjäsen, appelsiininkukka-pippuri. Bongasin asoksesta ja laitoin heti tilaukseen. Maksoi nelisen euroa, mikä minusta on ihan hyvä hinta tuollaiselle suht nopeasti kuluvalle 200ml pakkaukselle, näissäkin hinnat Suomessa ovat ihan tolkuttomat. Batiste ei ole suosikkimerkkini, mutta hinta-laatusuhde on kelpo.

Nyt on käytössä Tigin Rockaholic-kuivashampoo, joka saattaa kyllä olla suosikkini. Hinta on vaan ihan tolkuton! Käytän kuivashampota muotoilutuotteena joka päivä, eivätkä nämä pitkään hyllyllä pyöri. Siksi yli 10e on minulle ehdoton nou-nou, tätä lähtee vain ihan erityisimmistä tarjouksista.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #685 : 06.06.14 - klo:10:05 »
Saako suomesta Batisten tummahiuksisille tarkoitettua kuivashampoota. Ostin tuota ulkomaanreissulta ja vitsit se on hyvää, plussaa siitäkin ettei ole sellainen ärsyttävä koliseva pullo.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #686 : 06.06.14 - klo:13:51 »
^ Saapi, ainakin Sokokselta, Cittarista ja Kicksistä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #687 : 16.06.14 - klo:12:19 »
Ostin Herbinan hajusteetonta, koska se vihreäkorkkinen on suosikkini. Tykkään volyymista enkä säikähdä pientä tahmeaa tuntumaa, mutta monien tuotteiden haju on ollut liian voimakas (esim. Klippoteket). Se marja spa taas oli ihan kamalaa, haju oli paha ja säilyi seuraavaan päivään ja laitettaessa hiukset menivät ensin märän tuntuisiksi. Kunnolla hieromalla kuivashampoo-ominaisuuden sai esiin, mutta en kyllä tykännyt yhtään.

Hajusteeton jättää myös vähän märäksi, mutta toimii muuten ihan erinomaisesti yhdellä kokeilukerralla. Hiukset eivät tuoksuneet miltään, ja kylppärissäkin oli vain vieno häivähdys aineen tuoksua. Hyvä Herbina!  :ts
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #688 : 11.07.14 - klo:10:56 »
Huomasin eilen Salessa käydessäni, että Rainbow:lta on tullut myös kuivashampoo. Rainbow:n hiuslakka on ainakin siinä mielessä ollut minulle hyvä, ettei aiheuta ihoärsytystä. Onko kukaan kokeillut tätä kuivashampoota? Hintakaan ei päätä huimannut.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 14.07.14 - klo:15:27 »
Onko muilla kuivashampoo kuivattanut hiuksia? Olen käyttänyt monta kuukautta Four Reasonsin ja Klippoteketin kuivashampoita/hiuspuutereita päivittäin kun oma hiuspohja liejuuntuu alle päivässä, ja tukka on todella kuiva jatkuvasti. Syytin ensin Santen hennaväriä, mutta sitten rupesin miettimään olisiko syy sittenkin kuivashampoossa. Pitäisikö käyttöä vähentää, voiko se oikeasti kuivattaa näin roimasti? Tyveen sitä suihkutan mutta väkisinkin leviää muuallekin harjatessa ym.