Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 337574 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #690 : 15.07.14 - klo:13:54 »
^Mulla on käynyt niin. Valitin tämän ketjun sivulla 42 kuivumisilmiöstä, hiukset palautuivat sitten ennalleen, kun lopetin kuivashampoon käytön. Käytin kahden vaahdotuksen menetelmää ja syväpuhdistavaakin, mutta kaipa se kuivashampoo jotenkin onnistui tukkaan jämähtämään silti. Pahinta oli se, että ne olivat myös koko ajan aivan takussa ja varsinkin pestessä menivät niin solmuun, että niitä sai itku kurkussa repiä auki. Totesin, että eivät sovi minulle kuin hyvin satunnaiseen käyttöön.

Poissa vaahtera3

• Haiven
  • *
« Vastaus #691 : 15.07.14 - klo:17:16 »
Kuivashampoissahan on hirveä määrä alkoholia eli kuivattavat hiuksia niin kuin hiuslakatkin.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 06.08.14 - klo:23:06 »
Label.m:ltä on tullut spray, joka sanoo olevansa kuivashampoon, suolasprayn ja hiuslakan yhdistelmä:
https://labelm.com/uk/product/6683/label.m-texturising-volume-spray
Suosittelen! Todella tuuheuttava, melkeinpä tupeerattu fiilis parilla suihkauksella. Parasta tällä saralla  :-*

Muutoin sukkuloin noiden halvempien kuivashampoiden maailmassa, jossa en vielä ole löytänyt omaa suosikkiani...
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #693 : 07.08.14 - klo:09:29 »
^ Onko sulla pullo kyseistä tuotetta? Miltäköhän tuotteen INCI näyttää? Kuvaus kuulostaa kieltämättä hyvältä, samoin käyttökokemukset.

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #694 : 09.08.14 - klo:11:45 »
Tuli toissapäivänä ostettua Rainbow:n kuivashampoo, ja ajattelin nyt viikonloppuna kokeilla. Ei koulupäivänä viittinyt, jos se vaikka olisikin tehnyt hiukset ihan karmean näköisiksi, varsinkin kun en ole kaupan kuivashampoita käyttänyt koskaan. Vaan oli turha pelko. Eihän tuo nyt vastapestyn näköisiksi hiuksia saa, mutta paremman näköisiksi kuin odotin. Kehtaisin ihan hyvin lähteä ihmisten ilmoille, varsinkin jos heittää hiukset ponnarille. Jättää tosin hiukset pölyisen tuntuisiksi, mutta tuskin tuo haittaa jos en kamalasti hiuksia koskettele.
Alkukankeuden piikkiin pistän sen, että takaraivolle on kamalan vaikeaa saada suihkittua tarpeeksi joka paikkaan.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #695 : 10.08.14 - klo:14:36 »
Ostin Tigin uuden Oh bee hive -kuivashampoon. Aiemmin käyttämääni Kms Makeover sprayhin verrattuna huonommat tehot öljyisyyden poistamisessa. Tuoksuu huumaavan vahvasti samalta kuin Aquolinan Pink sugar -hajuvesi, erittäin sokeriselta ja melko teiniltä. Tuoksu jää hiuksiin ja jyrää ylitseen hajuveden..
Hang out the chick habit

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 13.08.14 - klo:20:56 »
^ Onko sulla pullo kyseistä tuotetta? Miltäköhän tuotteen INCI näyttää? Kuvaus kuulostaa kieltämättä hyvältä, samoin käyttökokemukset.

Sorry kun vastaus kesti: aina läppäri ja pullo eri paikoissa. Mutta tässä:
Dimethyl Ether, Alcohol denat., Oryza sativa (rice) starch, Octylacrylamide/Acrylates/Butylamino ethyl Methacrylate Copolymer, Silica, Magnesium Stearate, Parfum, Aminomethyl Propanol, Aqua, Benzophenone-4, Glycerin, Butylene Glycol, Limonene, Blutylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Persea Gratissima Fruit Extract, Linalool, Olea Europea Fruit Extract, Cetrimonium Chloride, Malpighia Glabra Fruit Extract, Coumarin, Sodium Benzoate, Magnesium Nitrate, Magnsium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Oon käyttänyt vissiin päivittäin siitä lähtien kun ostin. Tuoksuukin hyvältä, joku miesten partavesi tulee mieleen mutten ole varma mikä. YSL:n L'Homme ehkä?

# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa olivia

• HAIRahtanut
« Vastaus #697 : 15.08.14 - klo:11:44 »
Schwarzkopfin Got2be Rockin´it tekee hiukset puhtaan näköisiksi (tuntuma ei niin hyvä) mut ei tuuheuta, eli täysin päinvastainen kuin esim.  Four Reasonin mut se onkin hiuspuuteri. Got2be Rockin`it:ssä tyksin myös siitä ettei se haise millekään.  Biozellia kokeilen sellasen miniputelin mut se haihtu jo pulloon? en ehtiny ku muutaman kerran käyttää, en tykänny..lähmäs muistaakseni.

Perun sanani, tää oliki aika shittiä..pullo alkoi valumaan?? eikä muodostanut enää suihketta..muutenki ku vertaa nykyiseen Klippotekiiin niin oli kuraa, jätti hiuksiin vaalean, jauhomaisen näkösen pinnan...Kuivattaa noi kaikki kyllä senverran ettei voi käyttää kuin satunnaisesti muotoiluun, mielummin pesee hiukset tarvittaessa.
Breathe me.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #698 : 28.08.14 - klo:21:02 »
Viimein sain ostettua ihan oman pullollisen Batisten Volume XXL kuivashampoota. Ei luo mun hiuksissa "äärimmäistä ryhtiä ja rakennetta" eikä "hämmästyttävää tuuheutta", mutta sopii mun tarpeisiin. Sopivasti nostatusta ja käsiteltävyyttä.Tuote jättää hiukset yllättävän kiiltäviksi. Muut kuivashampoot on tavanneet jättää matan pinnan hiukseen ja pahimmillaan myös valkoharmaan sävyn tyveen.
Tuoksu on imelän kukkainen ja pöllähtelee nenään välillä, mutta ihan siedettävä muuten.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 09.09.14 - klo:19:22 »
Kuivashampoissahan on hirveä määrä alkoholia eli kuivattavat hiuksia niin kuin hiuslakatkin.

Jep. Tämän takia olen ihmetellyt, kun välillä kuivashampoota kuulee käytettävän, jotta hiukset säästyisivät jatkuvalta pesulta, vaikka paljon hellempihän on pesu hellävaraisella shampoolla ja kunnon hoitoaineella. Kiireeseen ja kampausten pohjaksi kuivashampoo kyllä sopii.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 09.09.14 - klo:20:13 »
^ Mä olen aina ihmetellyt ihan samaa, tuo kun on ollut todella yleinen "ohje". Tuntuu ihan älyttömältä, että shampoopesu on olevinaan hiuksille hirveä mörkö, ja parempaa sitten olisi alkoholipitoinen ja usein vahvasti hajustettu mäski, joka vielä jätetään päänahkaan/hiuksiin... Näillä on jo aika hyvät mahdollisuudet ärsyttää ihoakin, sen lisäksi että kuivattavat hiuksia. Eihän siinä mitään, jos kuivashampoon kokee toimivaksi, mutta valitsen kyllä itse paljon mieluummin usein toistuvan pesun sopivalla shampoolla ja tuotteista vapaan päänahan.
1cFii, oma väri.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #701 : 10.10.14 - klo:21:24 »
Kun joillain teillä on kuivashampoo kuivattanut tukkaa, niin ootteko huomannu eroa riisipohjaisen ja perunapohjaisen välillä? Molempi pahempi?
Mulla ei kuivata yhtään, nykyään laitettava otsikseen jo seuraavana aamuna, kun illalla olen pessy.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 15.10.14 - klo:20:44 »
Label.m:ltä on tullut spray, joka sanoo olevansa kuivashampoon, suolasprayn ja hiuslakan yhdistelmä:
https://labelm.com/uk/product/6683/label.m-texturising-volume-spray
Suosittelen! Todella tuuheuttava, melkeinpä tupeerattu fiilis parilla suihkauksella. Parasta tällä saralla  :-*

"Tuoksuukin hyvältä, joku miesten partavesi tulee mieleen mutten ole varma mikä. YSL:n L'Homme ehkä?"

Kuulostaa lupaavalta. Poistaako tuo siis myös rasvaisuutta? Ja tuosta tuoksusta, se on siis äijämäinen vai? Onko voimakas ja jääkö pitkäksi aikaa?

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 24.11.14 - klo:15:17 »
Sunsilkin kuivashampoo tuoksuu tosi hyvälle, vaikka tehot verrattuna esimerkiksi Tresemmen vastaavaan ovatkin huonommat. Tuo tuoksu ei kyllä kovin voimakas ole, mutta sen verran freesi se on, että voisin käyttää tuota pelkästään senkin takia.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #704 : 24.11.14 - klo:16:36 »
Onko kukaan vielä kokeillut Aussien uusia kuivashampoita? Mua kiinnostaisi, mutta hintaa on tuplasti markettikuivareihin ja Batisteen verrattuna. Purkkikin on vähän pienempi.

Mä en muuten ole huomannut, että kuivashampoo kuivattaisi erityisesti hiuksia. Päänahan päälle se kyllä käy. Jos pitkän aikaa erehtyy käyttämään kuivashampoota, voi olla varma, että päänahka kuivuu hilseilyyn asti.