Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 346125 kertaa)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #705 : 08.12.14 - klo:21:57 »
Label.m:ltä on tullut spray, joka sanoo olevansa kuivashampoon, suolasprayn ja hiuslakan yhdistelmä:
https://labelm.com/uk/product/6683/label.m-texturising-volume-spray
Suosittelen! Todella tuuheuttava, melkeinpä tupeerattu fiilis parilla suihkauksella. Parasta tällä saralla  :-*

"Tuoksuukin hyvältä, joku miesten partavesi tulee mieleen mutten ole varma mikä. YSL:n L'Homme ehkä?"

Kuulostaa lupaavalta. Poistaako tuo siis myös rasvaisuutta? Ja tuosta tuoksusta, se on siis äijämäinen vai? Onko voimakas ja jääkö pitkäksi aikaa?

Oivoivoi, nyt vasta huomasin tämän! Mutta kerrottakoon pari kkk myöhemmin  ;D että poistaa siis myös rasvaisuutta ja että kyseessä ei missään nimessä ole äijämäinen tuoksu. Luulen, että se on aika voimakas kuitenkin ja ikään kuin jää hiuksiin.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #706 : 08.12.14 - klo:22:07 »
Käytätkö tuota vain juuriin vai myös pituuksiin?

Poissa Amedia

• Haiven
  • *
« Vastaus #707 : 02.01.15 - klo:13:32 »
Ainakin omaan nenään molemmat Pirkan ja Got2be'n kuivashampoot tuoksuvat omalla tavallaan liian tunkkaiselle. Pirkka tuuheutti selvästi enemmän ja tuoksu on laimeampi, mutta toi mieleen enemmänkin voimakkaan marjaliköörin kuin vaniljan.. Ei jää käyttöön, en halua tuoksua kuin baari-illan jäljiltä ;D

Got2b kuivashampoossa taas toimi omalla kohdalla hyvin eikä pullo vuotanut. Tuotteessa oli kuitenkin sen verran voimakas limettilöyhkä että hirvitti istua bussissa kun vanha rouva vieressä kakoi kakomistaan ja aloin miettiä josko kyseessä on (melkein) hiljainen protesti :D

En toistaiseksi ehdi kännykällä selata koko ketjua, mutta jos on toimivia ja mielellään ilman ylimääräisiä hajusteita olevia kuiviksia tiedossa niin saa ilmiantaa. Mua ei siis perus hiustuotteiden haju haittaa mutta pakotetut limetti-marjacocktailit ei inspaa edes vain hätätapauksissa käytettynä.
1c/M/ii, BSL. Lasimainen hiuspinta, värjätty tummanpunavioletiksi.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 06.02.15 - klo:02:33 »
Tilasin juuri 9 kuivashampoota ;D Piti saada asos-tilaukseen jotain täytettä 30 euron postikuluttomuusrajan täyttämiseksi, ja innostuin sitten vähän ale-Batisteista.. Luokseni lähti tulemaan 3 kappaletta 200 ml Pixie Lott -versiotahuikeaan 2,14 euron pullohintaan, sekä 3 pullon travel size -settejä kaksin kappalein, 3,5 euroa per setti.

Vinkiksi kaikille Batistediggareille, jotakuinkin kaikki Batistet näyttivät olevan alennuksessa, useimmat normikokoiset hiukan vajaan 3e per pullo, tuo Pixie oli kaikkein edullisin.

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #709 : 18.02.15 - klo:11:49 »
Testailut Biozellin kuivashampoon kanssa jäivät lyhyiksi, kun pullolle kävi samoin kuin Tigin Dirty Secret -kuivashampoolle aikoinaan: pullosta hävisi paine toisella käyttökerralla, eikä tuotetta saanut enää ulos pullosta. Harmi, sillä tuotteen litrahinta on edullisimpien joukossa, ja tuote itsessään tuntui ihan toimivalta pakkausta lukuun ottamatta. Sain tosin kaupassa ostohyvityksen kun kävin tekemässä pullosta reklamaation, joten kannattaa säilyttää kuitti jos tätä tuotetta päättää jatkossa ostaa. :D
Sources or didn't happen.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 30.03.15 - klo:19:20 »
Olen vähän trendeistä myöhässä, ostin nyt ensimmäisen batisten kuivashampoon ja olisin ostanut jo ajat sitten jos olisin tiennyt sen näin hyväksi.

Olen aiemmin käyttänyt tigin rockaholicia ja klippoteketin versioita. Rockaholic on liian kallista eikä kuitenkaan mitenkään ihmeellistä. Klippoteket taas on hinnaltaan hyvä, mutta vaikka sillä saa lykättyä hiusten pesua yhdellä päivällä ulkonäöllisesti, niin se kyllä saa hiukset tuntumaan aivan kamalilta, likaisilta ja takkuisilta. Ja jotenkin sen peseminen päästä vaatii aikamoista jynssäämistä. Tosin jos tuuheutta haluaa niin sitä tolla kyllä saa.

Tää batiste ei ollenkaan takuta tyveä, vaan hius oikeasti tuntuu ihan hyvältä myös koskea tän laiton jälkeen. Saa hiukset myös näyttämään puhtaammilta, joten toimii kaikin puolin loistavasti. Ostin matkakokoisen pullon tropicalia. Haju on aika aidon kookoksinen ja vaikka kookoksen hajusta tykkäänkin, niin en ole varma haluanko että mun pää haisee kookokselle. Ens kerralla ostan jonkun muun tuoksun. Joka tapauksessa kertakaikkisen mahtavaa tavaraa näin ensikokeilulla.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #711 : 01.04.15 - klo:12:55 »
Mää oon vaihtanut Rockin it'in kautta Batisteen ja nyt Tresemmeehen... Ei jää valkoisia jälkiä tumman nuppiin ja toimii puhdistukseen ja raikastukseen hyvin. Ja hintakin on OK.  :ts
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #712 : 11.04.15 - klo:22:07 »
Mun on pakko syödä sanojani sen verran, että nyt on löytynyt mun sileälle, suoralle hiuslaadulle sopiva kuivashampoo. Nimittäin Livboxissa tullut Bangerheadin kuivashampoo on todellinen yllättäjä.

Tähän mennessä olen kokeillut Biozellin, kahta Batistea, Herbinan ja Klippoteketin ja kaikki olivat aivan kamalia. Hiuksista ei tullut siistit ja niiden peseminen oli kuivashampoon käytön jälkeen painajaista, kun hiukset menivät aivan uskomattomiin takkuihin, joita piti repiä auki.

Bangerhead ei tee takuttamista lainkaan, ja se toimii muutenkin niin hyvin, että saan sillä siistimmän ponnarin aikaiseksi vähän likaisiin hiuksiin kuin puhtaisiin hiuksiin. Tuoksukin on miellyttävä ja sellainen, ettei se käy henkeen. Esim. Herbinassa ja Klippoteketissa oli niin voimakas haju, että mun piti suihkia kuivashampoo yhdessä huoneessa ja mennä jatkamaan hiustenlaittoa toiseen huoneeseen, koska muuten alkoi yskittää ja keuhkoihin käydä. Ja en tosiaankaan ole mitenkään hajusteherkkä, joten oli aika outoa tuo, kun ei koskaan minkään muun tuotteen kohalla tullut moista reaktiota.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #713 : 11.04.15 - klo:22:14 »
Batiste oli ennen mun ehdoton suosikki, mutta nyt jostain syystä ei toimi enää yhtä hyvin kuin ennen. Näyttää kuin hilsettä olisi! Plää. Jos seuraavaksi laittaisi kokeiluun Herbinan. Osaako joku verrata sitä Batisteen?
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 12.04.15 - klo:10:01 »
^
On ollut eikä muhun ainakaan tehnyt vaikutusta. Oikeastaan mikään kokeilemani markettiversio ei ole Batisten tasolle yltänyt... Mutta ei kai noissa ole muuta keinoa kuin kokeilla sopiiko itselle  :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 12.07.15 - klo:10:45 »
Nyt tarvis suosituksia hyvästä kuivashampoosta tummanruskeille hiuksille. Käytän vain otsatukkaan muotoilun yhteydessä, niinkään mihinkään puhdistukseen en tarvitse. Mulla on vajaa pari viikkoa ollut käytössä Big Sexy Hairin kuivashampoo, joka periaatteessa on ihan ok muuten, paitsi hinnaltaan ja kooltaan. Stockalta tuon mun purkin ostin hintana lähes 20€ ja eihän tuo kauaa kestä, jos päivittäin otsatukkaan suhhuuttelen. Tai sitten vaihtoehtoisesti saako jostain halvemmalla?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #716 : 16.07.15 - klo:09:05 »
Mä taas fanitan Herbinan hajustamatonta kuivashampoota ja odotan vaan että toi Batiste loppuisi jo. Batisten tuoksu on liian voimakas mun nenään, eikä lopputuloksessa ollut näiden kahden välillä pahemmin mitään eroa. Molemmat ovat siis hyviä, mut Herbinan kotimaisuus ja hajusteettomuus vie voiton.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #717 : 16.07.15 - klo:09:12 »
^^ Batistella on myös ruskeille hiuksille tarkoitettu kuivashampoo. Mä ainakin olen tykännyt Batisten kuivashampoista.
3b F ii

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #718 : 19.07.15 - klo:16:51 »
Mä olen tykännyt Klippoteketin kuivashampoosta tosi paljon, mutta koitan nyt etsiä hyviä kotimaisia tuotteita, ja lisäksi hajustamattomuus olisi plussaa. Herbina MarjaSpa -kuivshampoo tuli ostettua matkalle mukaan, kun sitä löytyi hieman pienemmässä pullossa kuin muita. MarjaSpa hoiti kyllä hommansa, kunhan sitä oppi annostelemaan oikein, mutta haju on aivan liian tymäkkä että tämä pääsisi vakiokäyttöön. Toimivuudessakaan ei vedä vertoja Klippoteketille.

Seuraavaksi on vuorossa Herbinan hajustamaton versio. Yksi käyttökerta on takana, joten en vielä osaa sanoa mitään ihnmeellistä. Olennaista taitaa olla, että oppii kullekin kuivashampoolle sopivan annostelun ja sen, miten hiuksia kannattaa käsitellä suihkuttelun jälkeen.

Käytättekö muuten kuivashampoota koko päähän? Itse laitan yleensä vain niihin osiin jotka näkyvät eli jakaukseen ja hiusrajaan otsalta korvien taakse. Takaraivolle pitää joskus lisätä, jos se on yön aikana mennyt kovin lähmäiseksi. Yleisesti ottaen koen että kuivashampoon tarve on vain hiuksen tyvessä, mutta voikohan niitä käyttää myös pituuksiin?
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #719 : 19.07.15 - klo:17:29 »
^ Käytän vain tyveen, siihen kohtaa mikä näkyy. Laitan illalla ja nostan hiukset "myylle". Aamulla harjaan, saan samalla vähän nostetta juuriin ja suurinosa harmaudesta on kulunut.
Batistea olen lähiaikoina käyttänyt, hyvä hinta-laatusuhde.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”