Tämä on myös täysin väritön, ja parin ensikokeilun perusteella ihan toimiva tuote, joskin itse tykkään eniten Klippoteket -tyyppisistä, hiuspuuterimaisista lopputuloksista (käytän ensisijaisesti puhtaaseen tukkaan muotoilutuotteena, mutta rasvoittuvan päänahan takia myös ennaltaehkäisemään likaantumisen ensimerkkejä):

Olen nyt tehnyt pari mittavaa susiostosta. Sunsilkin kuiviksia sai 5 eurolla 3 pulloa jostain tarjouksesta, ja onnekseni olen saanut suihkuteltua jo viimeisen pullon puoliväliin, tuo ei tee mun tukalle MITÄÄN, lähinnä märän tuntuman.
Rohmusin alekorista á alle 3 euroa myös 3 pulloa L'oreal Studio Express Refresh Invisible Dry Shampoo Volume Kickiä, ja se on hiukan samaa sarjaa edellisen kanssa. On tosiaan varsin invisible, mutta se tuntuukin ainoalta toteutuneelta lupaukselta, voluumia ei tule, ei tuntumaa eikä erityisemmin puhdasta lopputulosta. Oli tyhmää ostaa noin monta, suurkulutan vaan kuivashampoota niin paljon ja en osannut arvata, että tällainenkin merkki menisi näin pahasti vikaan.
Mua on aina ihmetyttänyt ihmisten Batiste-hehkutus, kun mä en ole kokenut niitä mitenkään erityisenä. Nyt näitä täysin tyhjänpäiväisiä kuivashampoita käyteltyäni satunnaispyörähdykset Batisten matkakokojen parissa reissatessa on kyllä avanneet niiden arvoa, onhan se ihan sikana parempaa kamaa kuin nämä Lorkut ja Sunsilkit. Seuraavaksi ostan kyllä sitä Klippoteketiä, kunhan nyt käytän tämän 600ml L'Orealeja ja Sunsilkin pullonpohjat pois...