Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330483 kertaa)

RedHair

• Vieras
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #75 : 15.07.09 - klo:21:57 »
Ainakin se jauhomainen kuivis. Itsekkin yllätyin asiasta. Apteekin kuivis on myös halvempaa, mutta en muista merkkiä. Maksoi 12€. Kampaajalla yhden kuiviksen hinta oli 25-32€

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #76 : 04.08.09 - klo:22:56 »
Löysin citymarketista Biozellin kuivashampoota ja ostin kokeiluun. Tuli pehmeät, tuuheat ja ennen kaikkea poisti hyvin rasvaisuutta. Omat hiukset on keskivaaleat eikä shampoosta jäänyt ollenkaan hilseen näköisiä kökköjä hiuksiin. Bsl-pituisten hiusten pesuun tuo 100 ml:n pullo on aivan liian pieni, mutta otsiksen pesuun tuota lähinnä ajattelinkin. Loistotuote, pitää käydä hamstraamassa lisää  :-*.
« Viimeksi muokattu: 05.08.09 - klo:00:15 kirjoittanut Reeta- »
1a/b F ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 06.08.09 - klo:22:11 »
Mä ostin eilen sen kehutun Tigin Rockaholic Dirty Secret kuivashampoon ja hyvältä vaikuttaa! Ostin tuon lähinnä etuhiusten raikastamiseen aamuisin, kun makaavat välillä otsalla öisin ja tahriintuvat joskus aavistuksen kasvorasvaan. On vielä hankala hiusmalli kun on ihan lyhyttä ja sitten tosi paljon pidempää ja raskaampaa hiusta siinä samassa sivuotsiksessa. Eivät oikein tahdo pysyä haikarannokalla kiinni, vaikka ne aina yritän siirtää yöksi sivuun. Mitään rasvaista suiruotsista mulla ei ole ikinä ongelmana (ja sellainen menis kyllä alta aikayksikön ihan pesuun), mutta jotenkin otsis vähän "nuhjuistuu" öisin. Sen nuhjuisuuden poistamiseen tää on kyllä hyvä. Raikastaa, tuuheuttaa ja antaa vähän rakennetta. Tykkään! :)

Mun mielestä toi tuoksuukin ihan hyvälle, loppujen lopuksi aika miedolle.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Duke

• Vieras
« Vastaus #78 : 13.08.09 - klo:20:45 »
Facebookissa oli kilpailu L'anzan uudesta hiuspuuterista, sitä pystyy ilmeisesti käyttään kans vähän niinku kuivashampoona. Kannattaa varmaan osallistua niin voi päästä ite testaan :)

http://www.facebook.com/event.php?eid=145657744987&ref=nf#/event.php?eid=145657744987

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 13.08.09 - klo:22:50 »
Ainakin se jauhomainen kuivis. Itsekkin yllätyin asiasta. Apteekin kuivis on myös halvempaa, mutta en muista merkkiä. Maksoi 12€. Kampaajalla yhden kuiviksen hinta oli 25-32€

Joo, juuri se jauhomainen on halvempaa kuin suihkutettava. Katselin Emotionissa noita, siellä oli sekä Swiss'O Parin jauhemainen että suihkutettava. Jauhe oli 30g purkki ja maksoi 4,50e, suihke 200ml ja 8,90e. Päädyin jauhemaiseen, koska mulla on jo sitä Biozellin suihketta. Se ei ole ihan vielä loppu, mutta ei kovin paljon ole jäljellä. Liian nopeasti tuntui huventuneen, 3 kertaa oon ehkä käyttänyt ja siitä saa ehkä 1-2 kertaa vielä käytettyä. Mulla on vahva epäilys että tuo jauhepurkki tulee paljon edullisemmaksi käytössä, tänään laitoin eikä sitä kulunut paljon mitään. Sitä paitsi tykkään enemmän jauheen lopputuloksesta, hiukset eivät tunnu kamalan jäykiltä. Biozell sai tukan tuntumaan ihmeellisen narskuvalta, jauheessa ei ole samaa ominaisuutta. Jauheessa on sekin hyvä että sitä voi laittaa käsien kautta, kun taas suihke palelluttaisi kädet jos sitä kämmeniin suihkisi.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 14.08.09 - klo:12:50 »
Minä ostin tuon Swiss O Parin suihkeen ennen leffailtaa, sillä CO-pesun jälkeen tukka näytti jotenkin todella lättänältä ja lähmäiseltä. Mielestäni siitä ei ollut mitään merkittävää apua, hiukset näyttivät ehkä vähän tuuheammilta, mutta siltio melko rasvaisilta. Ei tuo mikään iso hukkaostos ollut, oli ihan kiva kokeilla kun olen aikaisemmin miettinyt kuivashampoon ostamista.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #81 : 15.08.09 - klo:16:57 »
Lainaus
Facebookissa oli kilpailu L'anzan uudesta hiuspuuterista, sitä pystyy ilmeisesti käyttään kans vähän niinku kuivashampoona. Kannattaa varmaan osallistua niin voi päästä ite testaan :)

http://www.facebook.com/event.php?eid=145657744987&ref=nf#/event.php?eid=145657744987

Tilasin juuri tämän Gorgeousshopista, en kuitenkaan koskaan voita mitään >:(
Ja vaikuttaa tosi kiinnostavalta tuotteelta ohuthiuksiselle. Kai tämä nettikauppakin on ihan luotettava, en ole ennen täältä tilannutkaan.
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo:19:37 kirjoittanut Serafi »

RedHair

• Vieras
« Vastaus #82 : 15.08.09 - klo:18:04 »
Sheppa:

Juu, tuo jauhomainen on mukava tuote :) Se jättää hiukset matan tuntuisiksi ja hiuksia pystyy jopa hiukan mutoilemaan kuiviksen käytön jälkeen sen koostumuksen takia. Suihkutettavaa olisi mielenkiintoista kokeilla, mutta se on huomattavasti hintavampaa... :-\ Ja ilmeisesti ei kovin riittoisaakaan.

Ajattelin kokeilla apteekin kuivista joku kerta :) :ts :ts

Mimi

• Vieras
« Vastaus #83 : 17.08.09 - klo:19:57 »
Tigin Rockaholic Dirty Secret kuivashampoo taitaa kyllä jäädä vakkarikäyttöön. Mulla hiukset rasvoittuu kohtuullisen nopeasti ja tigi on kyllä osoittautunut toisen päivän pelastajaksi. Aika miedon hajuinen, tuuheuttaakin kivasti. Omakin on vaan semmoinen maanantai kappale että täytyy jäädä kuuntelemaan että suhina varmasti lakkaa, toivottavasti tätä vikaa ei näissä enää ole.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 18.08.09 - klo:18:19 »
Oli näköjään montaa juuresta onnistanut Facebookin Lanza-kisassa :) Kertokaas sitten kokemuksia ku saatte putelin!

Kokeilin tänään ekaa kertaa tota Rockaholic Dirty Secretiä. Laitoin varmaan liian läheltä kun hiuksiin tuli vaaleita jälkiä.. Tuuheutta tuo kyllä tuntui tuovan aika heti että varmasti toimii kampaustenkin pohjana kivasti!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 23.08.09 - klo:19:39 »
Oli näköjään montaa juuresta onnistanut Facebookin Lanza-kisassa :) Kertokaas sitten kokemuksia ku saatte putelin!

Onko kyseessä tämä tuote: Lanza Art Elements Powder Up Texturizer ? Muakin kiinnostaa tämä kovasti, Osiksen Dust It alkaa jo kyllästyttämään... ::)

Osaisiko kukaan kertoa tai onkohan kukaan kokeillut Kms California Hair Play Makeover Spray:ta sekä Rockaholic Dirty Secret Dry Shampoo:ta? Tarvitsen jonkun tuotteen kakkospäivän pelastukseksi, kun hiukset eivät ole niin likaiset että tarvitsisi pestä mutta ovat kuitenkin jotenkin nuhjuiset ja latteat. Olen lukenut kokemuksia molemmista mutta en löytänyt mistään sellaista arvostelua että joku olisi käyttänyt molempia ja kiinnostaisi kuulla vertailua em. tuotteiden kesken. ???
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 08.09.09 - klo:22:18 »
Olen käyttänyt aikaisemmin Toni&Guyn kuivashampoota ja hankin nyt Tigin Dirty Secretin kokeiltavaksi. Tigissä tuoksu on parempi mutta Toni&Guy on selkeästi tehokkaampi. Sitä tarvitsee suihkia hyvin vähän saadakseen kuohkean ja raikkaan hiuspohjan, Tigiä saa suihkutella reippaasti ennen kuin tehoa löytyy kunnolla.
Hang out the chick habit

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #87 : 10.09.09 - klo:17:20 »
Pari vuotta sitten ostin Swiss O Parin aerosoli kuivashampoota enkä saanu sitä toimimaan ollenkaan. Tukka jäi ihan hiutaleiseksi, en saanut pois vaikka kuinka kampasin. Eikä tuntunu edes puhdistavan. Hiuksista tuli tahmeet ja kovat  eikä rasvasuus kadonut mihinkään.

Viime viikolla ostin Biozelin vastaavaa eikä tuntunu sekään toimivan. Tällä ei jää näkyvää jauhetta hiuksiin vaikka reilummin suihkii ja tuoksukin on ihan raikas, mutta ei toimi. Hiuksista tulee tosi kankeet, ihan kuin ois laittanu liikaa mattavahaa (vähän kun tuulee niin otsis sojottaa suoraan ylöspäin). Sitten kun kampaa hiuksia niin tuntuu, että se vähänenkin teho häviää.

Molempia olen siis kokeillu toisen päivän tukkaan, en mihinkään viikko sitten pestyyn.

???Ehkä se on hiuslaadusta kiinni. Mulla ei toimi Osiksen hiuspuuteri eikä Redkenin WoolShake likaseen tukkaan. Nekin tuntuu vaan pahentavan tilannetta. Puhtaaseen tukkaan toimii ihan ok ja antaa rakennetta, mutta myös jotenkin jäykistää tukkaa huonolla tavalla.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

RedHair

• Vieras
« Vastaus #88 : 13.09.09 - klo:14:32 »
Liina:

Voihan se olla hiuslaadusta kiinni, en oikein tiedä. Tähän tukkaan se on kyllä toiminut hyvin =)
Kannattaa ehkä kysellä myyjältämikä voisi auttaa kuivashampoon toimivuuteen.

Poissa Vovka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #89 : 13.09.09 - klo:20:05 »
Miulla on myös Liinan tapaan lasimaiset hiukset, enkä kyllä kovin puhtaan näköistä kuontaloa saanut ainakaan Biozellin kuivashampoolla. Joo, haju on ihan kiva ja antoi ehkä aavistuksen tuuheutta mutta ei juuri tehnyt muuta. Tukka pysyi rasvaisen näköisenä :/