Kirjoittaja Aihe: Kuivashampoo  (Luettu 330490 kertaa)

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kuivashampoo
« Vastaus #90 : 13.09.09 - klo:20:56 »
^ Minullakin on lasimaiset ja ohuet hiukset ja Biozellin kuivashampoo toimi todella hyvin. Teki tukan tosin hieman tönköksi, mutta ei todellakaan häiritsevästi. Suihkutan kuivashampoota vain juuriin enkä todellakaan paljoa. Harjaan välillä ja lisäilen, jos tuntuu tarpeelliselta.
« Viimeksi muokattu: 13.09.09 - klo:20:58 kirjoittanut Reeta- »
1a/b F ii

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #91 : 14.09.09 - klo:22:39 »
Mulla käytössä Bonacuren Refreshing Spray. Käy hyvin kakkospäivän pelastajaksi, raikastaa päänahkaa ja aktivoi muotoilutuotteet uudelleen.
Myös Tigin Rockaholic kuivashampoo on nyt hommattu ja parit kerrat testailtu. Oikein hyvä tuote, kun vaan muistaa harjata tarpeeksi ettei jää harmaaksi.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 16.09.09 - klo:20:52 »
Olen myös muutaman kerran kokeillut biozellin kuivashampoota. Ensimmäisellä kerralla laitoin sitä varmaankin liian vähän, koska en huomannut oikein mitään vaikutusta Seuraavilla kerroilla suihkin runsaasti ja kyllähän se kivasti tukan teki pöyheäksi ja meni vielä päivän ilman pesua. Ei mielestäni mikään ihme tuota, mutta ei täysin turhakaan.
Pullo on kyllä tosi pieni.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 16.09.09 - klo:23:13 »
Mitähän kuivashampoota herkästi kutiavalle hiuspohjalle uskaltaisi kokeilla? Voi onko tämä tuoteryhmä kokonaisuudessaan atoopikolle turha yritys? Olen joskus kokeillut laittaa (vaaleisiin) hiuksiini perunajauhoa, ja joskus kokeilin Osis Dust It -möhnää, mutta perunajauho vie kaiken kiillon ja varisee, ja Dust It teki hiukset tosi likaisen ja lähmäisen tuntuisiksi. En muista, kutittiko se lisäksi hiuspohjaa vai ei, kun oli aika lyhyt kertakokeilu ennen pesua.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 09.10.09 - klo:14:27 »
Kyselin jo tuossa ennen viestien katoamista kokemuksia Tigin Dirty Secretin käytöstä. Tuntuu, että en saa itse tuota tulemaan pullosta mitenkään tasaisena suihkuna, joka ainetta tulee liian vähän kerralla tai sitten kovemmin painamalla se ei leviä hyvin vaan kaikki aine tulee samaan kohtaan. Onko muilla vastaavia ongelmia, vai enkö osaa vaan käyttää tuota...
Ostin kokeilumielessä nyt Björn Axenin kuivashampoon ja tuntuu, että tuo toimisi vähän paremmin. Axenin pullossa taitaa olla vaan sama ongelma kuin Tigissä, eli pullo jää suhisemaan käytön jälkeen ja suutinta pitää hetki asetella tyhjenemisen estämiseksi.
2aMii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 09.10.09 - klo:15:19 »
Mä en kauheasti perusta tuosta Dirty Secretistä. Ei tunnu tekevän tukalle yhtään mitään.  ??? Biozellin kuivashampoota olen käyttänyt tuon ohella ja se toimii paaaljon paremmin. Auttaa selkeesti rasvoittuneisiin juuriin ja antaa kivasti rakennetta. Pullo vaan on järjettömän pieni!
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Copper

• Vieras
« Vastaus #96 : 09.10.09 - klo:18:03 »
Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Dirty Secretin kanssa. Suihke on tasaista ja hienojakoista ja pullo ei jää mitenkään viheltämään. DS antaa ainakin omiin hiuksiini rakennetta ja tuuheutta, ja olen käyttänyt sitä jopa ihan muotoilutuotteena puhtaisiin hiuksiin. Mä tykkään DS:stä kyllä kovasti. :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 25.10.09 - klo:14:22 »
Onkohan Osis dust-it hiuspuuterilla ja kuivashampoolla paljon eroa? Koska sokoksella oli sellaseen valko-siniseen purkkiin pakattua kuivashampoota, samantyyppisessä "suolasirottimessa" kuin Osis?

thanks Emi-lynille =)
« Viimeksi muokattu: 25.10.09 - klo:15:49 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 25.10.09 - klo:15:38 »
Dust It on muotoilutuote eli siinä runsaasti pitoa ja muotoilevaa ominaisuutta. Kuivashampoo aika erityyppinen tuote loppujen lopuksi ja se harjataan pois, vaikka Dust It:lläkin on mahdollista raikastaa ns. toisen päivän tukkaa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Strix

• Vieras
« Vastaus #99 : 29.10.09 - klo:19:21 »
Sekoittelin perunajauhoa ja tummaa kaakaojauhoa keskenään, sitten tupsuttelin ylimääräisellä meikkisudilla juuriin kaikkialle. Tukka tosiaan tuntuu vähemmän rasvaiselta (ongelma on alihiusten nopeampi rasvoittuminen kuin päällihiusten).
Vähempikin tuntuisi riittävän kuin mitä nyt laitoin, päänahan kuivemmat kohdat myös hieman protestoivat. Osaapahan paremmin toisella kertaa  ;D
Harjaan myös tarttuu ihan mukavasti valkoista möhnää, onneksi TT:n voi huuhdella huoleti.

Tukka tuoksuu kaakaolle  :-*

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #100 : 02.11.09 - klo:13:10 »
Mulla toimii maissitärkkelys varsin hyvin.  :) Vaikutus säilyy pitkään ja tuo hieman tuuheutta. Vaalentaa tyveä, joten sopii lähinnä blondeille.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #101 : 04.11.09 - klo:15:27 »
Mulla Tigin Dirty Secret on toiminut ihan hyvin, hyvin saanut tukan uudelleen muotoiltua ja tuo tuuheutta jo vähän lähmähtäneisiin juurin. Ainekin on tullut tasaisena suihkeena. Mutta mutta, nyt yhtäkkiä ei tulekaan enää mitään ulos, kun pulloa ravistaa, niin tuntee että siellä on vielä ainakin vähän alle puolet jäljellä mutta ei kuulu edes pihinää kun yrittää painaa..  :# Mitäköhän tolle vois tehdä, vai oliko se nyt sit siinä. Reilun  kuukauden ehti olla käytössä
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 06.11.09 - klo:21:46 »
Suutin on varmaan vain tukkeutunut. Kannattaa kokeilla samaa kun lakkapulloille, eli suutin kuuman vesihanan alle.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #103 : 06.11.09 - klo:23:07 »
^joo samaa ajattelin ja kokeilin tuota jo, ei auttanut..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #104 : 07.11.09 - klo:13:31 »
Mulla Tigin Dirty Secret on toiminut ihan hyvin, hyvin saanut tukan uudelleen muotoiltua ja tuo tuuheutta jo vähän lähmähtäneisiin juurin. Ainekin on tullut tasaisena suihkeena. Mutta mutta, nyt yhtäkkiä ei tulekaan enää mitään ulos, kun pulloa ravistaa, niin tuntee että siellä on vielä ainakin vähän alle puolet jäljellä mutta ei kuulu edes pihinää kun yrittää painaa..  :# Mitäköhän tolle vois tehdä, vai oliko se nyt sit siinä. Reilun  kuukauden ehti olla käytössä

Kannattaa kysellä sieltä, mistä olet tuon pullon ostanut, josko lähettäisivät sulle uuden. Noissahan oli joku epäkelpo erä, jossa suutin ei toimi kunnola/lopettaa toimimisen muutaman kerran jälkeen ja ainakin ne tapaukset, joista olen lukenut, ovat saaneet uuden putelin tilalle.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes