Kirjoittaja Aihe: CC-voiteet  (Luettu 10357 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: CC-voiteet
« Vastaus #15 : 03.06.13 - klo:22:10 »
^En ole huomannut mitään ongelmaa herkällä sekaihollani. Se ei tietenkään takaa, etteikö iho voisi reagoida. Ihoni ei kyllä muutenkaan reagoi niin herkästi meikkeihin joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Sen sijaan ihonhoitotuotteet aiheuttaa sitäkin ärhäkämpiä ärsytysreaktiota.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 08.06.13 - klo:13:27 »
Tulipa testattua Lumenen cc ja sävy deep ja täytyypi sanoa, et aivan nappisävy 0_0.
Yleensä mulla tosiaan on aina ne vaaleimmat sävyt, mutta nyt kesällä näköjään kasvot ovat jo niin päivettyneet, et deep sopii mulle tosi hyvin ja ainakin näin ensimmäisen käytön jälkeen voin kyllä suositella.
Voide on sopivat ohutta ja levittyy hyvin. En ole pitkään aikaan käyttänyt nestemäisiä meikkivoiteita, vaan ainoastaan meikkipuutereita, mutta näin kesällä tuo cc on kyllä aivan kymppi :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #17 : 08.06.13 - klo:20:57 »
Lumenen CC testattu pikaisesti kaupassa. Vaikutti muuten hyvältä, mutta kaikki sävyt olivat aivan liian punapohjaisia meikäläiselle. Olisikohan kellään vinkata jotain suhteellisen edullista CC-voidetta, joka olisi vahvasti keltapohjainen? Mun ihonväri tuntuu varsinkin kesällä olevan samaa luokkaa kuin maksan vajaatoiminnasta kärsivillä potilailla  ;D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 08.06.13 - klo:23:08 »
Höh, mäkin oon miettinyt muiden kokemusten perusteella Lumenen CC-voidetta, mutta ehkä se ei oo mullekaan sopiva kun tuntuu että nyt etenkin kesällä oon ihan keltavihreä? ;D
3a/b F ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 08.06.13 - klo:23:40 »
Lumenen CC testattu pikaisesti kaupassa. Vaikutti muuten hyvältä, mutta kaikki sävyt olivat aivan liian punapohjaisia meikäläiselle. Olisikohan kellään vinkata jotain suhteellisen edullista CC-voidetta, joka olisi vahvasti keltapohjainen? Mun ihonväri tuntuu varsinkin kesällä olevan samaa luokkaa kuin maksan vajaatoiminnasta kärsivillä potilailla  ;D

Tarviiko sen olla juurikin CC-voide? Ainakin Maybellinen Dream Pure BB-voide sävy light on keltapohjainen ja mielestäni peittääkin ihan kiitettävästi. En kyl tiedä onko ne kaikki sävyt keltapohjaisia, mut käy testaamassa olisko joku niistä sävyistä sulle sopiva :)

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #20 : 12.06.13 - klo:21:02 »
Tarviiko sen olla juurikin CC-voide? Ainakin Maybellinen Dream Pure BB-voide sävy light on keltapohjainen ja mielestäni peittääkin ihan kiitettävästi. En kyl tiedä onko ne kaikki sävyt keltapohjaisia, mut käy testaamassa olisko joku niistä sävyistä sulle sopiva :)
Nimenomaan siksi olen yrittänyt katsella CC-voidetta, että BB-voiteissa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi peittokykyä meikäläisen makuun.

Testasin tuota Maybellinen Dream Pure BB-voidetta, edelleen liian punertava.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 13.06.13 - klo:10:16 »
Höh, mäkin oon miettinyt muiden kokemusten perusteella Lumenen CC-voidetta, mutta ehkä se ei oo mullekaan sopiva kun tuntuu että nyt etenkin kesällä oon ihan keltavihreä? ;D

Kannattaa käydä testaamassa. Minulla on vaalea keltapohjainen iho, jonkun ammattilaisen mukaan oliivi ja Lumenen CC-voide sopii sävyltään (ja muutenkin) tosi hyvin.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 13.06.13 - klo:10:28 »
Okei, kiitos. Kannattaa siis kuitenkin kokeilla. :) Onkohan nuissa kuinka tummia sävyjä sitten, kun mun iho on aika tumma kuitenkin etenkin näin kesällä?
3a/b F ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 13.06.13 - klo:22:24 »
Nimenomaan siksi olen yrittänyt katsella CC-voidetta, että BB-voiteissa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi peittokykyä meikäläisen makuun.

Pakko todeta tähän väliin, että aina näin ei välttämättä ole: esim. Cliniquen BB-voide on tosi peittävä kun taas heidän CC-voiteensa luonnollisempi, ohuempi ja kuulaampi.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 17.06.13 - klo:22:53 »
Laitatteko muuten CC-voiteen alle kosteusvoidetta vai voiko sitä laittaa sellaisenaan?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 18.06.13 - klo:00:09 »
^Varmaan voi laittaa sellaisenaan, mutta ainakin Lumene neuvoo laittamaan alle kosteusvoiteen ja CC-voiteen vasta sen päälle. Kyseessä on ennemminkin meikkivoide, kuin all-in-one -tuote.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 19.06.13 - klo:23:03 »
^^ Ilman muuta kosteusvoide alle. Luulen, että ihan jo perus levitettävyys olisi niin karmean huono, että ei toimisi.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 20.06.13 - klo:13:49 »
Mulla on se Lumenen CC-voide enkä laita mitään voidetta sen alle, pyyhin kasvot vain kasvovedellä ja saatan laittaa kosteuttavan suihkeen siihen päälle. Tähän aikaan vuodesta mun iho ei kaipaa muuta, ja hyvin on voide toiminut ja levittynyt.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 21.06.13 - klo:13:36 »
Liityn minäkin Lumenen CC-voiteen hehkuttajiin. Olen käyttänyt voidetta nyt pari viikkoa ja pidän kovasti - tulos on luonnollinen ja hehkuva :-* Hieman alkaa kiiltelemään nenänpäässä päivän aikana mutta muuten pysyvyys on loistava ja meikki pysyy siistinä koko päivän. Mulla on käytössä se vaalein sävy, täytyy katsoa, tarvitsisiko kesän aikana vaihtaa mediumiin kun iho päivettyy.

Itse laitan cc:n alle kevyen kosteusvoiteen mutta tekisi mieli kokeilla, jäisikö tuo pieni kiiltely pois jos laittaisikin näin kesän aikana ilman kosteusvoidetta.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 21.06.13 - klo:14:17 »
Minäkin sitten sorruin ja ostin kauppareissulla kokeiluun Lumenen CC:n pari viikkoa sitten. Minulla on ollut vähän kyseenalaisia kokemuksia Lumenen meikkivoiteista, joten olin hypetyksestä huolimatta melko skeptinen. Mutta mitä - tuotehan on aivan loistava! Ihanan peittävä muttei kuitenkaan maskimainen, kuten monet muuten hyvät peittävät meikkivoiteet. Levittyy oikein hyvin sormilla ja sulautuu ihon sävyyn. Olen vähän vaihdellen käyttänyt tätä puuterin (Lumene Natural Code) kanssa ja ilman, mutta mitään suunnatonta eroa kestossa ei ole tullut huomattua. Itse asiassa taidan tykätä enemmän tuotteesta ilman puuteria, jolloin iho on vähän heleämään näköinen. Pelottaa vain, että miten voin käyttää tätä talvi-ihollani, kun vaalein sävy on juuri sopiva näin alkukesän hivenen päivettyneeseen ihoon.

Pakko myöntää, etten ole tainnut vielä kertaakaan laittaa kosteusvoidetta tämän CC:n alle ::) Pitäisi varmaan edes kokeilla. Minulla kun on kesäisin iho kaukana kuivakasta, joten pelottaa, että kosteusvoide vain saisi ihon kiiltämään alta aikayksikön.