Kirjoittaja Aihe: CC-voiteet  (Luettu 10681 kertaa)

Poissa almiros

• Tukkaguru
Vs: CC-voiteet
« Vastaus #30 : 21.06.13 - klo:17:10 »
Myös mä sorruin ostamaan Lumenen CC-voiteen. Taitaa olla kyseinen tuote aika suosittu, kun yhdestä Citymarketista oli ainoastaan tumminta sävyä jäljellä!  0_0 Itse kuitenkin haalin toisesta kaupasta vaaleimman sävyn, ja se on ihan ok:n sävyinen nyt kun auringon myötä on tullut vähän väriä naaman. Talvella varmaan se vaaleinkin sävy olisi ihan liian tumma.

Tykkään peittävyydestä ja siitä miten se tekee ihosta terveen ja hehkuvan näköisen. Siitä huolimatta voide ei varmaankaan jää vakituiseen käyttöön, koska mielestäni sen levittämiseen kuluu liikaa aikaa! En ole pitkään aikaan käyttänyt nestemäisiä meikkipohjia, ja olen tykästynyt vaan sutimaan naamalle Lily Lolon mineraalipohjaa. Sen levitykseen menee maksimissaan minuutti, eikä tarvitse huolehtia mistään rajoistakaan kun sivellin hoitaa helposti tasaisen tuloksen. CC-voiteen levitykseen pitää keskittyä enemmän ja huolehtia ettei kaulalle tai leukaan jää näkyvää rajaa, ja tähän hommaan kuluu monta minuuttia kauemmin. Ihan liian kauan siis.  ::)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 21.06.13 - klo:18:27 »
Täällä myös yksi Lumenen CC-voiteeseen ihastunut. Olen vuosia käyttänyt Lily Lolon-mineraalipohjaa ja ihan vaan mielenkiinnosta halusin tuota CC:tä koitaa, en ole mitään meikkivoidettakaan omistanut ikiaikoihin kun mineraalipohja on ollut paras.. Mutta jää kyllä Lolo pölyttymään meikkipussiin toistaiseksi! CC-voide peittää tosi hyvin jopa mun leukaperien aknen ilman mitään muuta peiteainetta ja lopputulos on silti tosi luonnollinen ja kaunis. Tuntui että mineraalipohjan pyörittelyyn meni ikuisuus, kun taas tuo CC on hetkessä levitetty naamalle kun sormin sen vetelen. Mulla on se medium-sävy ja on täydellinen omalle iholle.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 23.06.13 - klo:15:06 »
Testasin tänään tota Lumenen CC:tä ilman kosteusvoidetta, suihkaisin vaan ennen levittämistä Body Shopin c-vitamiinisuihketta. Hieman oli hankalampaa levittää kuin kosteusvoiteen päälle mutta sain kuitenkin tasaisesti leviteltyä. En laittanut puuteria, koska ei sitä tuntunut kaipaavan. Nassu on pysynyt kiillottomana koko päivän, jopa nenä :D

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 24.06.13 - klo:21:36 »
Mökkireissulla tarttui mukaan Lumenen CC:n vaaleimmassa värissä ja vaikka yleensä olen tosi kalpeanaama niin sävy on yllättävän hyvä, kellervä/neutraali ja ainakin nyt kesäkaudella riittävän vaalea. Tykkäsin ainakin mökkiolosuhteissa tästä, saa nähdä tuleeko käytettyä täällä kaupungissakin vai jääkö muiden tuotteiden jalkoihin.
Raitoja käpälään!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 25.06.13 - klo:08:02 »
Mä myin mun äidille Lumenen cc-voiteen. Alussa tykkäsin, mutta mun kasvot kiilsi, kuin voipurkissa olisi uitettu, joten palasin tuttuun ja turvalliseen ja hyväksi todettuun meikkipuuteriin.
Mulle vaan ei nuo nestemäiset meikkivoiteet oikein iske. Näin se vaan on.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 25.06.13 - klo:08:43 »
Olin tosi kiinnostunut Lumenen CC-voiteesta, mutta jäi sitten kuitenkin kokeilun myötä kauppaan. Light-sävy on liian vaalea tällä hetkellä, kun kasvoissa on selkeä päivetys, talvella se luultavasti olisi oikein hyvä ja tuntuu testatessa hyvältä. Sen sijaan Medium oli omituisen punainen ja hiukan liian tumma ja mielestäni sen peittokyky ei ollut ollenkaan niin hyvä  ??? Ihan outo sävy, mulle yleensä sopii punapohjaiset hyvin, mutta tämä oli likaisen porsaanpunainen läikkä ja varsinkin ulkona päivänvalossa tosi erottuva. Testasin sekä kädelle että poskelle ja kävi heti selväksi, että ei ole kyllä mulle sopiva.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 25.06.13 - klo:08:46 »
Hankin tämän kehutun tuotteen ja ensikokeilun perusteella pidän kovasti. Laitoin vaaleimman sävyn aamulla naamaan ilman kosteusvoidetta. Levittyi nätisti, peittää mutta kasvot ovat raikkaan ja kuulaan näköiset. Vaalein sävy on kellertävä ja itselleni näin kesällä sopiva, antaa aavistuksen sävyä kasvoille, mutta ei loista kaulanrajaan verrattuna erivärisenä. Katsotaan vielä, miten voide käyttäytyy kasvoilla päivän mittaan.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 25.06.13 - klo:09:54 »
^^ Mustakin tuntuu, että medium-sävyn koostumus on jotenkin erilainen. ??? Ostin mediumin tarjouksesta (lähinnä talvikäyttöä varten), tosin oon sitä nyt käytellyt kun on tullut oltua sisätiloissa niin paljon että rusketus on kadonnut ja mielestäni sen peittokyky on paljon huonompi kuin deepissä... Jotenkin koostumus tuntuu enemmän sellaiselta kosteuttavalta ja kevyeltä koska medium saa ihoni vielä kiiltelemään, mutta ei sit kuitenkaan ole läheskään niin hyvin peittävä ja tasoittava kuin se deep. Tosi ärsyttävää!
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 07.07.13 - klo:13:44 »
Kävin eilen ostamassa Cliniquen Super defence CC:stä keskimmäisen sävyn (light medium) ja olin tästä todella innoissani mutta toi on kyllä mulle liian tumma.  :( Levitin aamulla ohuen kerroksen, jota sain häivytellä tosi kauan ja ulkona ollessa huomasin, että toisessa poskessa oli silti tumma läikkä. Harmittaa kun muuten vaikuttaa kyllä ihan passelilta tuotteelta, jättää kuulaan pinnan ja uskoisin, että oikealla sävyllä ei jää pakkelimaiseksi (nyt siis jättää mulle sellaisen liian tummaa meikivoidetta liian paljon - efektin). Nyt arvon, käynkö ostamassa vaaleimman sävyn vai jatkanko edelleen Lumenen kanssa....
« Viimeksi muokattu: 07.07.13 - klo:14:13 kirjoittanut Amber »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 15.07.13 - klo:11:56 »
Mä epäilen, että Lumenen CC aiheuttaa mulle finnejä. Muistaakseni joku muukin oli valitellut samaa täällä. Koko kevään kun olen CC:tä käyttänyt, on tukkeumia ollut tasaiseen tahtiin. Muutaman viikon käytin tuossa meikkipuuteria ja iho oli tosi kaunis ja tasavärinen. Pari päivää CC:tä niin jo tuli röpelöä nenänpieliin ja finni leukaan. Harmi!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #40 : 15.07.13 - klo:20:42 »
^ Sama fiilis mullakin! Pidän CC:n koostumuksesta todella paljon ja muutenkin sopisi täydellisesti päivittäiseen käyttöön, mutta tuntuu aiheuttavan näppyjä  :(. Harmillista tosiaankin!

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 15.07.13 - klo:20:50 »
Lumenen CC:n Medium-sävyssä on todellakin huomattavasti huonompi koostumus kuin Light-versiossa. Nappasin kaupasta kamalasti kokeilematta Mediumin mukaan, kun Light alkoi käydä päivettyneelle iholle liian vaaleaksi. Mediumia pitää jotenkin laitttaa kerralla paljon enemmän, ja peiteainettakin pitää käyttää reippaammalla kädellä kuin Lightin kanssa. Sääli sinänsä, koska sävy on todella kiva, vähän punertavampi kuin keltapohjainen Light.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #42 : 14.04.14 - klo:17:46 »
Ostin vihdoinkin Lumenen CC-voiteen testiin, vaikka Light sävy hieman epäilytti. Kesällä sävy menee varmasti hyvin, mutta nyt vaalennan voidetta toisella meikkivoiteella. Tällä saa kauniin ja kuulaan näköisen ihon, mutta peittävyyttä ei ole tarpeeksi minun iholleni. Parempikuntoiselle iholle tämä on varmasti täydellinen voide, mutta tykkään silti itsekin  :)

Yleensä levitän meikkivoiteet sienellä, mutta tämän kanssa sormet ovat luonnollisin vaihtoehto. Koen, että sormilla voide levittyy todella helposti ja nätisti.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 08.01.17 - klo:23:54 »
Ostin apteekista ACO:n CC Cream 6 in 1 Colour Corrector-voiteen sävyssä Light. Tämä on ilmeisesti ollut joku Anna-lehden testivoittaja tms, ainakin hyllyssä tuotteen kohdalla luki niin. Vaikuttaa ihan hyvältä, on peittävyyttä, spf 15 eikä incissäkään osunut silmään mitään ärsyttävää tai pahemmin tukkivaa, alkupäässä ainakaan.
« Viimeksi muokattu: 09.01.17 - klo:00:13 kirjoittanut Jessie »

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 05.07.19 - klo:20:33 »
Nostellaanpa vanhaa ketjua ylös; kävin hakemassa paljon hypetetystä IT Cosmeticsin CC-voiteesta näytteen Kicksistä ja olen näin yhden käyttökerran jälkeen ihan myyty  :l Myyjä varoitteli etukäteen hapettumisesta eli värin tummumisesta/muuttumisesta, mutta ainakaan tällä käyttökerralla sitä ei esiintynyt. Vaalein sävy oli mulle sopiva näin kesälläkin, kun en kasvoista rusketu.

Ainoat miinuspuolet ovat omasta mielestäni korkea hinta 39€ sekä yrityksen kuuluminen Lorkun konserniin.

Sen verran suosittu tuote on kyseessä, että Kicks myy ei-oota ilmeisesti heinäkuun lopulle asti.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.