Kirjoittaja Aihe: CC-voiteet  (Luettu 10133 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: CC-voiteet
« Vastaus #45 : 05.07.19 - klo:20:51 »
^ Itse olen käyttänyt sekä sitä It cosmetics alkuperäistä CC-voidetta että matta CC-voidetta eikä kumpikaan ole muuttanut sävyä iholla.

Matta CC-voiteen otin pari viikkoa sitten käyttöön alkuperäisen version loppumisen jälkeen. T-alueeni on erittäin rasvoittuva ja siksi luulin että matta-versio olisi selvästi parempi, mutta kuitenkin ero noiden kahden voiteen välillä tuon ominaisuuden suhteen on itselläni ihan huomaamaton... Puuteria joudun käyttämään joka tapauksessa (työ)päivän mittaan. Mattavoiteen sävy medium on ihan täydellinen just nyt (eri sävy oli käytössä alkuperäisessä versiossa talvella), joten mielelläni sitä varsinkin näin kesällä käytän.
Kuitenkin luulen, että jatkossa tulen suosimaan It cosmeticsin alkuperäistä CC-voidetta.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 06.07.19 - klo:01:48 »
^ ja ^^Mulla oli myös testissä tuo rasvaisen ihon cc-voide, näytepurkista riitti useaan testailuun ja nyt alkuviikosta tilasin Kicksin verkkokaupasta täysikokoisen. Tykkään ihan kympillä, levittyy tosi nätisti ja jopa peittää ja silottaa ihon virheitä. Käytinkin näytteen juhlameikkailuihin, mun normi meikkaukseen käytän eri bb-voiteita ja ne ei hirveän hyvin tasoita kasvojen punoituksia, mutta riittää arkimeikkailuun.

Kyllähän tuo hinta kirpaisi ja sen takia venytin tilaamista, mutta katsoin sitten hintansa väärtiksi.
« Viimeksi muokattu: 06.07.19 - klo:01:49 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #47 : 31.08.19 - klo:16:56 »
^Minulla on ollut myös nyt kesän ajan meikkailussa käytössä tuo sama rasvaisemmalle iholle tarkoitettu Cc-voide ja voide on ollut niin hyvä käytössä, että harkitsen toisen vaaleamman ostamista talveksi. Tämä vain tekee niin kauniin pinnan ja pysyvyyskin on hyvä. Kaikenkaikkiaan loistava tuote, vaikka ei olekaan halvimmasta päästä.