Noin! Kokeilin itsekin ekaa kertaa.
Laitoin liivatejauhetta reilu 2rkl, kiehautettua vettä 3-4rkl ja 2rkl herbinan hoitoainetta. Seosta tuli aika runsaasti, mut sekoittui mukavasti. Vettä ja hoitista olisi voinut tietty olla vähemmän.
Ihan ensteks laitoin päähän oliiviöljyllä terästettyä XZ tyrniöljyhoitoa ja otin päikkärit. Sitten pesin Siberica shampoolla joka väittää olevansa sulfaatiton ja omistavansa itsessään laminoivan efektin. Skippasin hoitoaineen ja laitoin seoksen heti perään. Laitoin pään elmukelmuun ja pyyhemyssyn lisäksi. Annoin olla semmosen puoli tuntia ja huuhtelin pois. Laitoin perään vielä Garnier respons hiusnaamion ja kiellon päälle XZ omenahuuhdetta. Ehkä hieman ammuin yli, mut tuossa kun annoin tukan ilmakuivua (joka ei kestänyt sen pitempään kuin ennen) niin ihmettelin tekikö tämä nyt mitään. Tukan kunto on entuudestaan hyvä niin mitään korjausta en kaivannut, mut huomasin että tukka oli jotenkin pehmeämpi ja ilmava. Nyt kun olen antanut kuivua ja laittanut hiukset pinneille yön yli niin olen aivan varma että huomenna pää tuntuu niin ihanalta etten malta olla leikkimättä sillä.
Ajattelin että tämä voisi olla jatkossa hyvä lisäaskel öljyhoidon yhteydessä, jos se oikeasti lukitsee sen jotenkin paremmin.
Edit: Otin aamulla pinnit pois päästä ja harjasin tukan läpi. Tänään on selkeästi hyvä tukkapäivä. Hiukset tuntuu sileiltä ja ilmavilta, ei kuitenkaan sellaisilta liukkailta. Sillai tuuheilta mut latvaan saakka hyviltä. Vaikea sanoa, mutta tollainen multioperaatio tuntuu olevan mun hiuskille hyvästä