Kirjoittaja Aihe: Akne  (Luettu 60724 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Akne
« Vastaus #210 : 16.04.16 - klo:18:42 »
Mulle on selkätä aoua tuonut LRP:n Duo+-voide. Hormonipatit jääneet pois ja leuan alueelle ei enää tule finnejä lainkaan. Otsalla on nyt muutama, mutta nekin osin itse aiheutettuja kun mustapäiden puristelua en vaan voi vastustaa  >:( Samaan aikaan käytössä Neutrogenan greippivooideputsari (bha) ja päivisin otsalla Effaclar k+. Duon vaikutuksia pitää kärsivällisesti odotella, mutta itsellä ainakin toimii. Duo on myös siitä hyvä ettei kuivata tai saa ihoa hilseilemään ja päälle voi laittaa tarvittaessa kosteusvoiteen.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 18.04.16 - klo:19:41 »
Nyt näyttää helpottavan. Olen käyttänyt Lumenen Deep Purifying Washia iltapesussa ja aamulla Herbinan Marja Spa puhdistusemulsiota tai Nivean misellivettä. Iltaisin olen laittanut paihimmille tukkeuma-alueille Basironia ja kosteusvoiteena Lumenen Sensitive Touch. Välillä olen levittänyt aamulla Olay Regenerist Night Elixiriä ja Paula's Choicen kosteusemulsio päälle (vihreäraitainen). Kokonaan näpyt eivät ole lähteneet, mutta iho on parantunut selvästi muutamassa päivässä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 26.01.18 - klo:10:52 »
Eipä minun näppyongelma ole poistunut. Viimeiset pari kuukautta ovat olleet kovaa näppyaikaa. Välillä iho on ollut muutaman päivän hyvänä. Iho on pintakuiva, mutta kun käytä vähänkin paksumpaa voidetta, menee iho tukkoon. Jotkin kevyemmät voiteet ja geelit tuntuvat tukkivan myös ja olen alkanut epäillä, josko silikoni tukkii ihoani. Silikonipitoisen seerumin jälkeen iho oli ensin hyvän näköinen, mutta sitten alkoi näppyjä taas tulla. Voisi tietysti kokeilla jotain luonnonmukaista, mutta epäilen olevani allerginen jollekin ainesosalle. Käyttäessäni luomu-vartalovoidetta, sain kyynärtaipeisiin ihottumaa. Tavallisien voiteiden kanssa sitä ei ole tapahtunut, eikä tuoksuttomalla Urtekram-vartalovoiteella. Luomussakin hajusteet ovat liian voimakkaita.
« Viimeksi muokattu: 30.01.18 - klo:11:32 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #213 : 02.02.19 - klo:12:53 »
Olen kokeillut greipinsiemenuutetta kasvojen hoidossa ja tuntuu, että se onkin pitänyt ihon kukkimista kurissa. Olen sekoittanut uutetta kasvojen puhdistustuotteeseen sekä kasvoveteen, välillä olen pahimpia näppylöitä hautonut uutteella vähän aikaa ja pyyhkäissyt ylimääräisen, imeytymättömän uutteen pois iholta. Jatkan testaamista, mutta nyt tuntuu helpottavan epäpuhtauksien vähentämistä.