^ En huomannut itselläni selkeää ongelmaa Piimaxin kanssa, mutta en silti ole enää ottanut mitään, missä on biotiinia, kiitos Biotiini Strongin. Onhan tuossa Piimaxissa toki pieni annos sitä verrattuna noihin varsinaisiin biotiinivalmisteisiin, mutta varmasti se pienempikin voi olla jollekin liikaa. Hulvatonta kyllä, miten ainakin joidenkin luontaistuotteiden kohdalla sanotaan, ettei biotiinilla ole lainkaan haittavaikutuksia... Kyllä mä pitäisin ihon hervotonta paksuuntumista ja kystistä aknea ihan tuntuvana haittavaikutuksena. Hmph.
Ehdottomasti kannattaa käyttää harkintaa tosiaan öljykapseleidenkin (ja ihan kaiken muunkin) kohdalla. Esim. Iho Omegat rasvoitti mun ihoa ihan karmeasti. Kalaöljykapselit ja muut omega-3:t ovat kyllä ihan ok, mutta muita rasvahappoja en ota, ainakaan niin kauan kuin iho on normaali tai rasvainen.
MSM+C:tä olen ottanut nyt vaihtelevia annoksia päivittäin reilun viikon ajan, enkä ainakaan vielä ole kokenut mitään ikävää. Mä en muistanut tätä aloittaessani, että täällä on mainittu MSM:nkin kohdalla ikäviä vaikutuksia ihoon, mutta jotenkin en usko, että ainakaan tällä tasapainoisella cocktaililla sellaisia omalla kohdallani voisi olla. No, sen toki näkee lähiviikkoina.