^ Anteeksi, en osaa lukea enkä etsiä kunnolla onko tätä jo ehdotettu, mutta tuli mieleeni että onko teillä kuparipitoinen vesi? Meiltä irtoaa putkista käyttöveteen sitä jonkin verran ja joskus tukka on saattanut näyttää etenkin vaalennuksen jälkeen hieman vihertävältä... Kuulin tuossa hopeaiselta ystävältä, että KC:n se Color Mask Pearl-sävyisenä taittaa vihreetä. :0
Ja sitten mulla ois kysymys teille hiusjumalille, auttakaa alottelijaa! Kertyyhän nuo hopeashampoot tukkaan myös ajan kanssa? Oon elänyt tässä uskossa, mutta en sitten löytänyt vahvistusta asialle mistään. En päässyt vaalennuksen jälkeen puusta pidemmälle colorglossin harmaan kanssa, ja veikkaan et tää hius on vähän gfdhggjhg-järkyttynyt tuosta operoinnista. Hauduttelin monta tuntia, mutta eiiiii millään. Ajattelin, että jos (kärsivällisenä persoonana) nyt vaan rauhassa pesisin hopeashampoolla ja hoitsikalla ja välillä maskeeraisin ja vaahdottelisin, niin tulisikohan tuosta harmaampi ajan kuluessa..? Tuntuu, että nokka menee tukkoon nimenomaan noista hapetteellisista väreistä, niin en haluaisi niitä nyt käyttää.
edit: näytti tähtiä yhdessä sanassa, enhän minä kiroile. :L