Tuon kookosöljy vinkin olinkin onneksi ennättänyt lukea. Olen kookosöljyä käyttänyt aina välillä hiuksissa, mutta täältä sitten bongasin tuon, että sen voi jättää myöskin vaalennuksen/värjäyksen ajaksi hiuksiin

. Pikkasen sellaistakin mietin tuossa, että uskaltaisikohan vaikka loreal exellance 7 ja tuota 8.1 sekoittaa keskenään. Tosin pelkään vähän sitä liikaa tuhkaisuutta noissa latvoissa. Vaikka kyllähän se pikku hiljaa sitten aina siitä haalistuu ja muuttuu ihan nätiksi. Kokeilin seiskaa hiusten tyveen tuon värinpoiston jälkeen kun laitoin tuon 8.1 hiuksiin. Oli tuo tyvi sen verran vaaleampi. Luonnonvalossa se min hiuksissa näyttää lämpimän vaaleanruskealta. Ihan nätti sävy tuokin, mutta sais olla vähän viileämpi. Nyt kai vaan pitää malttaa muutama päivä odottaa ja miettiä mitä tekee. Onneksi on yövuorot menossa, että värillä ei niin väliä ole, kun kukaan ei sitä oikeastaan näe

Kiva kun täältä näitä vinkkejä saa ja ei lopu usko sen tavoitevärin saavuttamisesta ihan kesken.
Nythän tää hassuksi menee

.
Tein eilen illalla vaalennuspesun, joka mukavasti vaalensi hiuksiani ja olin oikeastaan todella tyytyväinen. Nyt kun n. 24 tuntia on kulunut, hiukseni ovat tummentuneet selvästi eilisestä. Mitä ihmettä tapahtuu. Jopa mieheni huomasi tummentumisen tapahtuneen. Olin jo ajatellut, että nyt voin vaan antaa auringon tehdä tehtäväänsä, sekä jonkun aikaa itse haalistella hiuksiani. Mistä ihmeestä on kyse kun tuollaista tapahtuu?
Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty. - ellen