Heippa, ekaa kertaa täällä kirjottelen koska olen avun tarpeessa. koitan selittää tän mahd. selvästi.
Mulla on molemmat sivut aivan lyhyttä 4mm tukkaa ja päältä keesimäisesti pidempi noin 7-8cm.
Torstaina väri oli: sivuilta omaväri, tyvi omaväri ja keesistä loput kulunutta ruskeaa kestoväriä.
Perjantaina tuttavani teki kestovärjäyksen sivuille ja tyveen tumman ruskealla, ja keesin loppu osan 2 x vaalennuksen.
Lopputulos: tummanruskea tyvi+sivut, oranssi keesi.
Lauantaina tein itse vielä 2 x vaalennuksen poly color 09:llä. (ohjeissa luki että tuo onkin kestoväri, luulin että oli vain sävyteshamppoo kuten paketissa lukee!?)
Loppotulos: pari astetta vaaleampi, eli nyt keltainen.
Menenkö suosiolla parturiin että saan halutun kylmänsävyisen blondin vai mitä seuraavaksi? Minulle ei ole tehty värinpoistoa? Mitähän hintaa mahtavat ottaa kun hiusalue mitä haluan on vain sen 5cm?
En ole miehenä täysin perillä mitä eroa näillä termeillä on: värinpoisto, vaalennus, -pesu, värjäys, blondaus. Olen aivan sekaisin kun foorumeilla puhutaan välillä niin ristiin.
Omistan Paul Mitchellin hopeashampoon jota ajattelin jatkossa käyttää pääni pesuun.
lisäyksenä kuva mitä tukkani nyt muistuttaa:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQO-2VPl02pkyk_9gcjT1nknacsJMlQ_0cYTqkb2ENw0NyTesG3