Kirjoittaja Aihe: Virallinen vaalennustopic  (Luettu 163469 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Virallinen vaalennustopic
« Vastaus #90 : 21.03.14 - klo:09:09 »
Kiitos, sitä mä mietinkin että ei tää mun nykyinen värjäysrutiini varmaan riitä vaalentamaan sitä latvaa enää lisää. Täytyy nyt sitten katsoa kesän jälkeen, aurinko onneksi vaalentaa ainakin mulla hiuksia aina tosi tehokkaasti. Jos vielä syksylläkin latvat näyttää liian tummilta, menen kampaajalle.

Edittiä: En jaksanut sittenkään odottaa, vaan vedin nyt tähän tukkaan 9-asteisen tuhkaisen blondin. Yllättävän hyvin se latvakin nyt vaaleni, ja lopputulos on juuri toivomani kaltainen tasaisen vaalea, tuhkaan vivahtava mun mielestäni nyt 8-asteinen blondi. Eli vaikka se väri oli 9-asteinen niin lopputulos on kyllä enemmän 8-asteinen. Mun oma hiusväri on ilmeisesti sen verran tumma, että jos värjän 9-asteisella niin tulos on 8, jos 8-asteisella niin tulos on 7 jne.
Tästä lähin siis värjään ysillä! Tätä vaaleammaksi en edes halua mennä.
« Viimeksi muokattu: 23.03.14 - klo:10:16 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 23.03.14 - klo:19:25 »
Onko muita jotka eivät saa Cameleon värinpoistolla mitään tuloksia?  >:(  Minulla tuo ei tee yhtään mitään. Tämä on nyt kolmas kerta, kun olen tuota kokeillut ja väri ei inahda mihinkään.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 24.03.14 - klo:18:49 »
^Se ei toimi. En tiedä miksi, ei ole kait oikea värinpoisto edes, vaan joku haalistelu-aine. Osta Elean värinpoisto, toimii.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 25.03.14 - klo:13:25 »
^No tämä selittää  :P Sekoitin nuo kaksi ainetta. Mietin kaupassa, että kumpi se nyt oikein oli ja ostin väärän  ::)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 25.03.14 - klo:17:54 »
^Hahhah, mä olen kans mennyt tuohon että ostanut Cameleon vaikka piti ostaa Elean.. siinä sitten miettinyt, miksi ei tapahdu mitään..

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #95 : 28.03.14 - klo:12:06 »
Tuo Cameleo on kyllä vähä erikoonen :D Itse en ole siis kokeillut, mutta mies on sillä vetänyt jo pariinkin otteeseen oman maantieharmaan tukkansa, ja lopputulos on ollut ensiksi vähän keltaiseen menevä, ja parin pesun jälkeen likainen blondi :D Suhteellisen kiva väri kyllä, mutta en värinpoistoksi sitä laskisi :D
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 08.04.14 - klo:11:18 »
Tämä vaalennusprojekti pyörii ympyrää eikä enää jaksaisi ::) Sain kampaajalta viime käynnillä jo platinaan viittaavan kylmänvaalean, mutta juuri jäi kultaiseksi koska kampaaja halusi vaalentaa sen värillä vaalennusaineen sijaan, eikä se ollut tarpeeksi. Nyt oli sitten muuten suht tuhkainen tukka, mutta juuri kellertävä ja siihen päälle pukkasi sentin verran omaa tuhkaista tyveä.

Ajattelin että juuren saa itse hoidettua hyvin joten heitin 1,9% hapetteella vaalennuksen -ja eikös ole tipunkeltainen pää! Ja nuo päällilatvat imaisevat hopeashampoon liian lujaa, ne ovat harmaansiniset koko ajan. Voitte kuvitella kuinka nätti näky :(  Sain öljyllä muhiteltua sinisyyden pois mutta pää on aivan tipunkeltainen. En tiedä saanko tästä ikinä tasaisen platinaa vai pitääkö luovuttaa. Ostin Igora Vibrance- kevytvärin kampaamosta ja heitän sen tänään tukkaan, mutta miten ihmeessä onnistun välttämään niitä sinertävän käsiteltyjä latvoja, sitä en tiedä. Suojaus hoitsikalla/öljyllä?

Anyway, jos tämä ei auta niin luovutan. Ei ole varaa kampaajaan seuraavaan 5 kuukauteen joten värin on pakko olla kotona ylläpidettävä. Voiko se kirkkaan platina olla näin vaikea saada? :-\

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #97 : 08.04.14 - klo:21:17 »
^ Täällä on kohtalotoveri! Aivan samalla tavalla kävi mulle kampaajalla. Ajattelin, että latva tuottaisi enimmät päänsäryt, mutta niistähän tuli lähinnä valkoiset, ja juuri vaalennettiin vain värillä. Oon saanu ite taitettua koko pään aika lailla hopeiseksi, mutta tuo pieni pätkä juuresta on inasen tummempaa ja kultaisempaa.

Ajattelin, että sitten kun juurikasvu alkaa olla häiritsevää, lyön öljyllä vuorattuun tukkaan (ei latvoihin tietenkää) jonkun vaalennusaineen, mikä ainakin vaalentaa tarpeeksi. Esim. Loreralin Les Blondissimes extreme platinumin, sillä ainakin veti tyvi ihan valkoseks. Rankka käsittelyhän sekin on tehdä, mutta en nää muuta vaihtoehtoo. Ja mäkin viimein haluaisin tasasen vaaleen tukan. Olis jo nii lähellä! :D

Mullakin veti hopeashampoo kärsineimmät latvat siniseksi, enkä sitä enää siksi käytä. Sen sijaan käytän violetti suoraväri+hoitoaine-comboa muhitellen, taittaa hyvin. Latvoihin saattaa jäädä vieno violetin sävy, mikä taas ei ainakaan itteä häiritse verrattuna sinitarraväriin.
« Viimeksi muokattu: 08.04.14 - klo:21:19 kirjoittanut Venin »
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 19.04.14 - klo:20:23 »
Yritin myös vaalentaa raidoilla. Käytän yleensä aina Schwarkopfin supervaaleat raidat vaalennusainetta, mutta nyt otin sen toisen ns. tehosteraidat, joka myös vaalentaa 4-6 astetta, mutta nyt en tykännyt.
Jätti hiukset turhan keltaiseksi, vaikka muhitin tunnin Crestol glossin helmenvaaleaa, joten tulin siihen lopputulokseen, et mun on turha pitää sitä keltaisuutta poissa ja laitoin sitten tänään saunaan Crestolin luottosävyn vaalea beige sekä KC:N caramel maskin ja hyvä tuli. Keltaisuus on poissa :T.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 08.05.14 - klo:17:51 »
Kokeilin uutta vaalennusta raidoilla ja Schwarzkopfin silver blonde platinum lightner L101 ja annoin vaikuttaa about 1/2 tuntia ja yes , hyvä tuli! Ei tullut keltainen ollenkaan, vaan tosi luonnollinen vaalea ja siinä on tosi hyvä tummanvioletti naamio, joka edesauttoi asiaa.
Mulla on vielä se uusi vaahtonaamio testaamatta samalta merkiltä ja sen voisin vielä kokeilla. Onko kukaan kokeillut sitä?Kyseessä on siis Schwarzkopfin Blonde ice platinum refresher mousse.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Hiisi

• Haiven
  • *
« Vastaus #100 : 08.05.14 - klo:19:14 »
Tuolla Keltaisuus pois hiuksista-topikissa olin kirjoittanut kokemukseni Schwarzkopfin Blonde ice platinum refresher moussesta :) Olen vaalentanut hiukseni juuri tuolla Schwarzkopfin silver blonde platinum lightner L101. Minusta hiuksiini tuli liian harmaa taitto, mutta tasoitti väriä, sillä hiuksissani oli aiemmin keltaiseen taittuvia raitoja, joita ei moussen jälkeen näkynyt. Ihan OK tuote, mutta itse pidin enemmän Goldwellin Soft Color REFistä kuin Schwarzkopfin moussesta. Pitäisi vielä kokeilla lyhyempi vaikutusaika, että tulisiko vähemmän harmaampi tulos. Viimeksi oli ihan täysi aika.

Poissa Heitu

• Haiven
  • *
« Vastaus #101 : 08.05.14 - klo:22:58 »
Mitähän tässä tilanteessa kannattaisi tehdä, lähes platinablondi tukka, jossa kuitenkin keltaisuutta jäljellä hieman tummempien raitojen vaalentamisen takia. Hopeatököttejä oon muhitellut, auttoi kivasti, mutta vielä on aika paljon keltaista raitaa jäljellä :/ Mietin askorbiinihappovaalennusta, riittäköhän vaan tehot.. Kaupasta en oikeen uskaltaisi mennä värinpoistoa tms itse lätkimään noihin raitoihin, mutta suositelkaa nyt toki jos on vinkkejä..
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka

Poissa Saranna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #102 : 12.05.14 - klo:12:51 »
Eli tavoite on tasavärinen platina? En usko että askorbiinihappo kauheasti vaikuttaisi tuossa tilanteessa, joten itse näkisin viisaammaksi ottaa ihan vaalennuskäsittelyyn nuo raidat. Pystyisikö joku kaveri erittelemään osat folioon?
Jos et ihan värinpoistoa uskalla käyttää, niin miten olisi miedompi hapete ja pidempi vaikutusaika? Esim. niin että laimentelet hotsikalla valmiin värinpoiston hapetetta tai ostat biozellin hapetteen ja jauheen?

Tämän päälle voisi sitten heittää vielä jonkun helmiäisvärin (10 asteinen).
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 12.05.14 - klo:15:18 »
^^Jos keltaiset osiot on tarpeeksi vaaleita niin ihan kestoväri voisi käydä. Itse olen laittanut vaaleankeltaisen päälle Garnierin Luonnolliset sävyt (Belle Color) 111 mikä on taittanut keltaisuuden hyvin pois tummentamatta hiusten väriä.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Saranna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #104 : 12.05.14 - klo:19:56 »
Help, neuvoja tarvitaan! Tämä kuuluisi periaatteessa kotivärjäyskeskusteluun, mutta ajattelin että tosiblondit lukevat tätä ;)
Onnistuin pilaamaan hiusvärini vaalennettuani tyvikasvua ja yritettyäni tehdä harjalla raitoja (kuulosti hyvältä idealta kun näin mainoksen jostain uudesta tuotteesta jossa oli raitaharja).
Kaunis, luonnollinen 9 tuhkakulta on nyt aivan liian vaalea, varsinkin tyvestä! :(
Mitä tähän nyt uskaltaisi vetää päälle ettei imaise liian tummaksi??
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.