Oma ihoni on jotakin normaalin ja kuivan ihon väliltä... Ei epäpuhtauksia ollenkaan (tai no ehkö viis näppyä/vuosi, harvoin menkka-ahdistusten aikaan), ihoni on sellainen aika ohut ja heleä. Kuulas, nuori ja puhdas. Joskus on pientä pintakuivuutta, etenkin talvella. Ihoni ruskettuu todella hyvin, ei oikeastaan pala. Mutta hassua on nuo miun ihon värimuutokset vuodenajan mukaan: talvella olen ihan totaalisen maidonvalkea, kesällä taas ruskettunut. Toinen minkä olen huomannut niin ihoni on luultavimmin suth ohuehko, esim. urheilessa/saunoessa "punastun" aika herkästi.
Tykkään hoitaa ihoani

Kaikenlaiset kotihemmotteluhetket ovat suosikkejani, en niinkään käy kosmetologilla. Puhdistuksessa suosin geeli/vaahto/emulsio- tuotteita, tällähetkellä jo pitkään ollut käytössä Lancomen Gel Clarte. Kasvovetenä Clarinsin Lotion Tonique. Näitä olen käyttänyt iät ja ajat, vaihtelua ehkä joskus kaipaisin... Kasvovoiteita vaihtelen aikalailla vuodeajan ja ihan yleisen fiiliksenkin mukaan, suosikkeina mm. Chanelin Hydramax+, Lancomen Hydrazen, Clarinsin se nuoren ihon kostettava tuote... Kesäisin pidän Diorin HydrActionista sen kevyen koostumuksen takia sekä Estee Lauderin Daywear plussasta koska siinä on aurinkosuoja mukana valmiiksi ja muutenkin mukava tuote

Muita suosikkejani ovat yöksi Hydrazen nuit ja Elisabeth Ardenin Good night`s sleep(tämä on ihana) ja talvisin myös Lancomen Primodiale Optimumia... Viimeisimmän löysin viime talvena ja oli ihana, käytin aina hetken kuuriluontoisesti ja tykkäsin!

Silmänympärysvoiteina Guerlainin Superaqua-eye ja Chanelin Precision... Tuosta jälkimmäisestä en oikein tiedä onko ihan oikea tuote miulle... Naamioissa suosin Dioria ja Guerlainia. Sillointällöin syväpuhdistutan huokoset ihan varmuuden vuoksi esim. TBS naamion avuin, vaikka tiedänkin että miun tulisi keskittyä tuohon kosteuttamispuoleen puhdistamisen sijasta...
Ää tulipas tästä ihan roomaani sepostus... Uutena foorumilaisena innostuin hieman lörpöttelemään, mutta toivottavasti se ei haittaa