Pintakuiva sekaiho täälläkin, tosin lähinnä foorumin vinkeillä olen pärjännyt tämän- ja viime talven yli, kesäisin riittää useimmiten Humektan. Nykyään poistan meikit öljypuhdistuksella, johon käytän jojobaöljyä. Kasvoveden olen korvannut talveksi glyseriini-vesisekoituksella, joka on mielestäni toiminut erinomaisesti. Kosteusvoiteena käytän yleensä Nivean Pampering honey mask -naamiota, tuo kun on yksi harvoista tuotteista, jotka eivät ole tukkineet ihoani, ja tuo kosteuttaakin tarpeeksi. Hankalaahan tuo on, kun tuote on yksittäispakattu, mutta minkäs teet.. Humektania käytän joskus myös talvisin kun iho tuntuu kaipaavan juuri kosteutta, lisään aina voidetta edellisen kerroksen imeydyttyä.
Iho on paljon tasaisemman värinen ja heleämpi nykyäään. Myös pienistä tukkaumanyheröistä otsassa olen päässyt eroon mineraalimeikkien avulla. Mineraalimeikkeihin siirtymisen syynä tosin oli enemmänkin se, etten kyennyt löytämään tarpeeksi vaaleata meikkivoidetta, vaikka kaikki sarjat kävin läpi - Meowilta löysin sopivan mineraalimeikkivoiteen. Hormonifinnejä tulee joskus poskiin aina samalle alueelle, kauan sitten tapahtuneista puristeluista on jäänyt ikävät läikät, joita joskus olen sinkkivoiteella yrittänyt häivytellä. Mustapäitä on jonkin verran, ja kosmetologilla tulee käytyä aivan liian harvoin.