Sekaiho. Teini-iässä oli paha akne, josta jäänyt hirveitä arpia. Nykyään finnejä tulee harvoin, mutta nenä ja posket ovat täynnä pieniä mustapäitä. Osa huokosistä on laajentuneita.
Pintakuiva mutta rasvoittuva, jojoba- ja oliiviöljyllä sain tämän kuntoon. Suihkun jälkeen kostealle iholle jojoba-öljyä, antaa imeytyä ja iho on mattainen ja kosteutunut. Ei kiristä, ei aiheuta näppyjä. Parasta mitä olen ikinä ostanut

Harmi että maksaa suht paljon, kestää kyllä pitkään ellei käytä hiusten tai ihonhoitoon niinkuin olen tehnyt... Iho ei rasvoitu enää yhtä paljon, puuteria ei tarvitse koko ajan lisäillä... Tasoittanut myös ihon sävyä

Suosin luonnollisia tuotteita ihon hoidossa. Osa meikeistä on mineraalimeikkejä, ja niihin siirryn pikkuhiljaa kokonaan.
Jojoba-öljy on myös muuten siloittanut arpia naamassa. Alahuulen alapuolella on myös iso arpi, kun hampaat tulivat läpi. Tästä on pari kuukautta, ja nyt jo arpi on haalistunut paljon eikä sitä kiristä enää, ei ole koholla. Arpi nimittäin oli
todella pahan näköinen ja tuntuinen. Lopputulos loistava
Suosittelen kokeilemaan öljyjä! Niitä on ties mihin lähtöön, ja vaikka aluksi saattaa tuntuakin vieraalta ajatukselta, kannattaa rohkeasti kokeilla. Välttämättä ei tarvitse jättää omia tuttuja tuotteita, niitä voi vaikkapa sekoitella yhdessä öljyn kanssa

Luontaistuotekaupoista saa myös ties mitä luonnon omista kasveista yms. tehtyjä voiteita, kasvovesiä jne. mutta öljyt tulevat yleensä halvemmaksi.
Marketin massakasvovedet ja -voiteet kuivattavat mulla ihoa ja siitä olen monta kertaa joutunut kierteeseen jossa iho hilseilee ja tarvitsee lisää voidetta. Onnekseni internet on keksitty ja olenkin valaistunut