Kirjoittaja Aihe: Ihotyyppiketju  (Luettu 112791 kertaa)

Poissa Malva

• Tukkaguru
Vs: Ihotyyppiketju
« Vastaus #345 : 14.06.15 - klo:15:18 »
Ihoni on vihdoinkin ottamassa suunnan parempaan. Taustalla yli 10v kestävä akne ja niin monta roaccutan kuuria etten laskuissa enää pysty, laserhoidot sun muut. Viimeisestä roa-kuurista pian 2 vuotta. Tämän jälkeen iho on ollut aika pitkälle finnitön, mutta niitä isoja mustapäitä ja muhkuroita on ollut poskissa. Niitä inhottavia epäpuhtauksia jotka ei oikeastaan näy jos ei tarkkaan katso, mutta kun katsoo niin sittenhän sitä moskaa tosiaan näkyy olevan.

En tiedä onko se kesä ja aurinko vai hormonit vai mitkä, mutta poskien mustapäät ovat selkeästi vähentyneet. Olen käyttänyt luomukosmetiikkaa pari vuotta, tosin keväällä vaihdoin marketin halpisvoiteeseen joka sisältää kaikkea sitä mitä yleensä vältän, no kappas, iho parani. Ehkä ne kaikki öljyt ja muut joita niissä luomuvoiteissa on ei sittenkään sovi.

Oli miten oli niin mä oon oikeasti tosi tosi iloinen ja helpottunut.  <3

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 14.06.15 - klo:19:35 »
^Ihanaa kuulla että iho-ongelmat on vihdoin helpottaneet! Kiinnostuin että mitä marketin voidetta käytät? Mäkin oon tullut siihen tulokseen, että mun iho ei vaan tykkää luonnonkosmetiikasta vaan tukkeentuu siitä. Eli parempi jatkaa kaupan/apteekin kamalla. Tosin haluaisin silti kokeilla Estelle & Thildin kasvovoidetta ja seerumia  ;D

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 15.09.15 - klo:09:23 »
Mä oon ihan hukassa, en ole yli pariin viikkoon varmaan käyttänyt mitään yövoidetta - pillerittömyysrasvoittumisen ja finniytymisen myötä entinen kuiva ja helposti hilseilevä iho voi melkoisen hyvin nyt kun vuorottelen illalla 1% BHA, AHA ja Clindoxyl voiteilla, ja tosiaan ilman erillistä yövoidetta päällä (jota aikaisemmin käytin).  Noiden levityksen jälkeen ei iho edes kiristele ja aamulla herää kuitenkin melko öljyisellä/rasvaisella iholla.

Huokosissa ei ole juurikaan ylimääräistä (aikaisemmin oli jatkuvasti) ja näpyt ovat rajoittuneet leukapieliin.  0_0

En enää tiedä mitä ajatella ihotyypistäni :D
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t