Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 135028 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #660 : 18.11.17 - klo:10:37 »
Hajusteettomien huulituotteiden kingi on Colourpop - mahtavat tuotteet. Värejä kannattaa katsella Youtuben swatchausvideoilta, sillä saitin kuvilla valinnat menevät ikävä kyllä pieleen.

MUOKMUOKS! Läheskään kaikki Colourpopit eivät ole hajusteettomia! Ärsyttävää! Putkihuulikiillot doe foot applikaattorilla ovat - ja yksi huulipunalaaduista.

Nars:in huulituotteet ovat myös hajusteettomia.
« Viimeksi muokattu: 23.07.19 - klo:09:46 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 23.04.18 - klo:17:47 »
Maybellinen superstay matte ink huulipunista olen käyttänyt sävyä pioneer ja on todella kestävä puna. Kuivuu aivan mataksi ja ei sovi rohtuneille huulille koska näyttää kuivissa huulissa rumalta. Jos huulet kuorii huolellisesti ennen laittoa niin lopputuloksesta tulee siisti ja kestää helposti koko päivän vaikka välissä söisi rasvaisempaakin ruokaa. Ei nämä mattapunat koskaan miltään ihanalta huulilla tunnu, mutta en koe tätä mahdottoman kuivattavaksi. Esimerkiksi kat von d:n nestemäiset punat tekee mun huulista rohtuneet parin tunnin käytön jälkeen, mutta tätä pystyn helposti käyttämään koko päivän jos vaan huulet olivat tasaiset ja kosteutetut ennen laittoa.

BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #662 : 26.04.18 - klo:08:46 »
^Mulla noi on ihan päivittäisessä käytössä, sävyt Loyalist ja Poet, jotka ovat hyvin paljon samankaltaisia, lähes identtisiä, Poetissa on ehkä vähän enemmän punerrusta ja tartun siihen automaattisemmin, sitä tosin näkee harvoin myynnissä. Nämä ovat vaaleita sävyjä, tummempia olen testannut joitakin, mutta niissä tuo pitkäikäisyys käy lähinnä risomaan - kun seuraavanakaan päivänä ei millään öljyillä hankaamalla saa väriä irti, siihen on vaikea suhtautua kauhean lämpimästi. Näissä vaaleissa se ei haittaa, nämä kun blandautuvat aika hyvin huulen sävyyn ja puoliksi poiskuluneinakin vielä pitävät huulet hyvännäköisinä. Huulirasvaa voi ihan huoleti laittaa päälle, jos mattaefektin menetys ei haittaa, ja sellaisena lopputulos on kyllä täysmattaa luonnollisempi (en vanno, että huulirasvakerros pinnassa toimisi tummienkin kanssa). Kaikenkaikkiaan nämä ovat kyllä kestävimmät huulituotteet mihin olen törmännyt, sävyvalikoima on vaan vähän jotenkin outo ja jos mattapunien tuntu syvästi inhottaa, nämäkään tuskin ovat ratkaisu.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 26.04.18 - klo:19:51 »
^Mulla ei ole mitään ongelmaa saada tuota punaa pois esim nivean tai garnierin silmämeikinpoistoaineella, sellaisella mikä poistaa vedenkestävän meikin.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #664 : 23.01.19 - klo:14:08 »
Ostin varmaan ensimmäisen huulipunan sitten teiniaikojen ja olen aivan ällikällä lyöty, kuinka täydellinen tämä huulipunasävy voi olla. Käytössä on Mac Lustre Lipstick ja sävy Patisserie. Tykkään tosi paljon tästä jäljestä ja väristä. Onko muilla merkillä vastaavanlaisia ja vastaavan värisiä huulipunia? Olisi kiva koittaa jotain toista merkkiä myös.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 27.01.19 - klo:18:49 »
^ Voisit ehkä tykätä Chanelin Rouge Coco -huulipunasta sävyssä Adrienne. Se on ilmeisesti hieman persikkaisempi kuin tuo MACin Patisserie.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #666 : 30.01.19 - klo:09:27 »
^Kiitos vinkistä. Pitääpä testailla. 😊
Myös muita merkkejä voi toki ehdotella.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #667 : 23.07.19 - klo:08:02 »
Onko muilla ongelmaa Jeffree Starin Redrumin kanssa? Mulla kaikki muut sävyt toimii todella hyvin: levittyvät nätisti ilman rajauksia, eivät kuivata, pysyvät tasaisesti jne. Redrum on kuitenkin tosi hankala levittää, levittyy epätasaisesti, tuntuu paksulta ja näyttää sotkuiselta. Laittaessa saa olla tosi varovainen ja silti saa korjailla tosi paljon rajoja. ??? Onkohan mulla joku maanantaikappale? Mulla on tuo red/pink bundle, ja mietin että uskallanko ostaa täysikokoisen Redrumin. Sävyhän on aivan ihana ja sitä on kehuttu paljon, joten ihmetyttää että omani on tuollainen susi.

Edit: Kiitos MerGirl, jätänpä sen täysikokoisen ostamatta.
« Viimeksi muokattu: 01.08.19 - klo:07:48 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #668 : 30.07.19 - klo:18:14 »
^ Kyllä se jonkin verran hankala on. Redrum ja Wifey ovat ihan erilaisia kuin muut sävyt. Oisko niissä sitten punaista pigmenttiä niin paljon enemmän että näin käy. Mulla ne eivät pysy huulissa, tykkäävät levitä ympäriinsä ja niitä ei voi lisätä nätisti .
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #669 : 07.09.19 - klo:17:41 »
Olen rakastunut Dior Ultra Rouge huulipunan koostumukseen. Huulipuna tuntuu kevyeltä/ joustavalta huulilla ja pysyy yllättävän hyvin syödessä. Ylipäätään en kiinnitä huulipunaan samalla tavalla huomiota, sillä sen tuntuma on niin "luonnollinen". Ainoastaan tuoksu voisi olla neutraalimpi. Ultra Rouge huulipunan tuoksusta tulee mieleen puuterinen lady  ;D.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #670 : 23.11.19 - klo:18:06 »
Onko kokemuksia Yves Saint Laurent Tatouage Couture Liquid Matte lip Stainista?
Millainen tuntuma jää huuliin? Millainen kesto ja miten kuluu huulilta?