Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43952 kertaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Vs: Essence
« Vastaus #105 : 18.01.17 - klo:15:43 »
^ Mä oon käyttänyt tuota monta putkiloa. Ei ole mikään älyttömän peittävä, mutta ihan hyvä peittokyky kuitenkin. Koostumus taas on tosi hyvä ja todellakin kestävä, se siis kiinnittyy ihoon jo ihan itsessään hetken kuivuttuaan eikä liikahda siitä enää mihinkään. Kannattaa siis levittää ja häivytellä suht nopeaan. :D Hinta-laatusuhde todella hyvä!
3a F ii

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #106 : 18.01.17 - klo:17:10 »
Olisin halunnut varmaan kaiken tuosta Winter Glowsta  :# Ei ees Pretty.fissä ole, vaikka Umberella ja Xmas Factory olivat/ovatkin.
Nää on taas näitä, miksi ei raha kelpaa, miksi ei voida myydä, miksiiiiii???
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #107 : 20.01.17 - klo:08:22 »
^ Erityisesti kaivelemaan jäi cushion powder lipstick ja cushion blush. Myös luomien korostus/pohjustus olis kelvannut ja kynsilakat, ja ...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 20.01.17 - klo:20:29 »
Jos on kauhee hinku saada noita, mä oon laittamassa siskolle pakettia ensi viikolla Hollannista Suomeen ja paketissa on vielä melkein 5kg tilaa päästä ns. samalla kyydillä (ei maksa mitään) :D. Näyttää ainakin täällä ja Saksassa olevan edelleen myynnissä eivätkä paljoa maksa. Ne voi noukkia Helsingistä paloheinästä tai sisko voi heittää postiin. Maksun voi hoitaa kun tuote on reissannut perille. Minen luota suomen postiin yhtään.
« Viimeksi muokattu: 20.01.17 - klo:20:32 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 20.01.17 - klo:21:48 »
Tein juuri tilauksen kosmetik4lessille, koska täällä tuppaa aina olemaan tyhjiä hyllyjä vähän joka tuotteen kohdalla. Ärsyttävää heikkoutta varaston hallinnassa. Hinnatkin ovat em. putiikissa sen verran halvemmat, että niillä kuittaa helposti postimaksut.

Koriin päätyi seuraavia tuotteita, meikkipohja-korostus-puna -linjalla vahvasti. Lisäksi muilta merkeiltä pari tuotetta.

Keep it perfect! make-up fixing spray
Blush ball 10 - peach candy
Mosaic blush 20 - all you need is pink
Highlighter Palette - light up your face luminizer palette - 10 ready set glow
Foundation - camouflage 2in1 make-up & concealer - 10 ivory beige
Mono eyeshadow 01 - snowflake

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 20.01.17 - klo:22:14 »
Tosi monen brändin kohdalla tuntuu olevan sama ongelma, että hyllyt ammottaa tyhjyyttään. Mikä lie syynä, ostajia kyllä tuntuisi olevan!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 23.01.17 - klo:07:00 »
Essencen kynsienhoitolinja on tosi laaja - ja kauttaaltaan toimivan oloinen. Tuo geelipäällyslakka singahti heti suosikiksi, testailen nyt hoitotuotteita vähitellen. Voin jo suositella kynsinauhakynää, siinä on miellyttävä miedon sitrustuoksuinen öljy, jonka voi ensiksi sipaista kynsinauhoille, sen jälkeen terää voi käyttää kynsinauhojen työntämiseen. Toimii ainakin minulla loistavasti!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #112 : 26.01.17 - klo:08:51 »
Kiitos, Aridith, ihanasta tarjouksesta! Luulen kuitenkin, että kotikokoelma ja erityisesti pankkitili ovat ihan kiitollisia, että edes jotain jää väliin. Yritän viimeiseen asti vältellä nettitilauksia, kun niissä tulee tehtyä helpommin hutiostoksia. Testerit kunniaan!

Saattaa sitäpaitsi olla, että lähi-Tokmanniin saadaan vielä joulutuotteetkin myyntiin, koska nyt oli hyllyyn ilmestynyt "Girls just wanna have fun" -LE ;D Katselin syksyllä nettisivuilta erityisellä kiinnostuksella korostuspuuteria ja olinkin jo nappaamassa sitä koriin. Testeriä ei ollut, joten sitten se jäikin kauppaan. Pelkään sen olevan kamalan glitterinen, jolloin se jäisi käyttämättä. Nyt selailin swatcheja siitä, ja vaikuttais olevan enemmän tavallinen puuteri, eli tosi vähän hohtoa.

Nykyiset mono-luomivärit poistuvat muuten myynnistä maaliskuun alussa (5.3.). Uusia monoja tulee, mutta jos erityisesti Snowflake innostaa, niin nyt kaupoille! Uutuuksissa on taas kaikkea houkuttavaa ::)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #113 : 27.01.17 - klo:12:57 »
Mattifying Compact Powder kokeiltu.

Aika peruspuuteri, ei varsinaisesti lunastanut odotuksia, vaikka ne eivät korkealla olleetkaan. Levittyy aika paksuna ja pakkelimaisena, ei ole hienojakoista vaan tuntuu ja näyttää kuin laittaisi vehnäjauhoa naamaan. Liejuuntuu, eikä pidä kiiltoa poissa. Tulipahan käyteltyä loppuun, mutta en osta toiste.

Parempi tuote samasta sarjasta on All About Matte! -puuteri, joka on aivan erilainen. Täysin väritön, hienojakoinen, hengittävä. Tosin tämäkin puuteri päästelee killtoa pintaan päivän mittaan, mutta on kuitenkin huomattavasti parempi tuote, kuin tuo ensin mainittu.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 06.02.17 - klo:22:47 »
Camouflage-meikkivoide testattu ja voi hirvee  :P Tällä olisi niin paljon potentiaalia: se on heleän neutraalin keltapohjainen, todella vaaleallekin iholle sopiva, peittää mainiosti, levittyy hyvin ja miellyttävästi ja on erittäin edullinen. Mutta mun naama näytti alle tunnissa aivan karmaisevalta, sellainen "blotchy" ja liejuuntunut, kasautunut sotku. Mulla on pahoja ongelmia siistin pohjan saamisessa, koska iho on niin kuiva, mutta noin pahalta ei mikään ole vielä näyttänyt. En löytänyt likimainkaan yhtä huonosta lopputuloksesta kuvaa, tässä blogissa on vähän sinne päin.

Menee hermo ihan just. Kaiken maailman yritykset pohjustaa iho eivät yhtään tuota tulosta.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #115 : 09.02.17 - klo:11:37 »
Mulla on ollut vuosia käytössä Hollanninreissulla mukaan lähtenyt Essencen nude huulikiilto. On sen verran jytysti helmiäistä siinä kiillossa, että olen käyttänyt lähinnä tummemman huulipunan päällä keventämässä ja pientä sipaisua kevyen meikin kanssa. Tykkään kuitenkin tuotteesta, vaikkei olekaan mitenkään megakestävä.

Tosi edullisia tuotteita ovat, pitääpä seuraavalla reissulla sitten tutkia merkkiä hieman tarkemmin. "Halpismerkkinä" en uskaltautunut esimerkiksi silmien rajaustuotteita tai ripsareita testata, jos leviävät pitkin naamaa :D Pitääpä tämän keskustelun mukaan uskaltautua testailee tarkemmin  :ts

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #116 : 11.02.17 - klo:09:32 »
BB Beauty Balm Lip Gloss kokeiltu.

Ostin tuon mansikanpunaisen (kuvassa oikealla). Ihan kiva sävy, kivasti pigmenttinen mutta ei kuitenkaan huulipunamainen. Tuntui aluksi melko kosteuttavalta, mutta pidemmässä juoksussa huomasin kyllä huulten riekaloitumista. Mulle käy aina näiden tahmeiden huulikiiltojen kanssa niin. Eli joku ainesosa näissä on, joka ei mun huulille sovi. Ihan kiva peruskiilto kuitenkin, tulee varmasti käytettyä.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 11.02.17 - klo:17:53 »
Mulla on nyt huulipunakausi menossa, ja Essenceltä löytyi pari pirteää keväistä huulipunaa ja niin huokeaan hintaan! Pidemmässä käytössä hankala sanoa noista vielä mitään, mulla ilmenee ainokaisen tavoin huulten riekaloitumista, eikä vielä tietoa että mikä sitä aiheuttaa.
Ihanaa kuitenkin se, että ei tarvi maksaa maltaita joka sävystä erikseen, kun niin moni väri on ollut himotuslistalla tässä talven aikana.

Nämä tuli hankittua

Väri on kuvassa tummempi mitä todellisuudessa. Kyseessä sävy 07 Rock your lips. Tykkään kovasti, mutta pysyvyys ei ole ihmeellinen

Long Lasting sävy 13 Love me. Kiva tämäkin.

« Viimeksi muokattu: 11.02.17 - klo:18:12 kirjoittanut Jessie »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 17.02.17 - klo:16:39 »
Ostin hetken mielijohteesta tokmannilta essencen huultenrajauskynän kun edellinen nyxin nudekynä loppui. Hinta oli hämmentävän halpa, miten voi huultenrajauskynä maksaa alle 1,30e ja kertakokeilulla vaikutti vielä erittäin pätevältä sellaiselta!
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #119 : 18.02.17 - klo:11:34 »
^ Ne on hyviä! Kosmetik4lessiin on tullut kevät uutuuksia! Mm. Misellivettä ja viimeistely suihketta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”