Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43916 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Essence
« Vastaus #120 : 18.02.17 - klo:11:50 »
Ostin hetken mielijohteesta tokmannilta essencen huultenrajauskynän kun edellinen nyxin nudekynä loppui. Hinta oli hämmentävän halpa, miten voi huultenrajauskynä maksaa alle 1,30e ja kertakokeilulla vaikutti vielä erittäin pätevältä sellaiselta!

Mäkin ostin yhden, ja on muuten hyvä, mutta riekaloitti mun huulet ihan verille. Ei joku ainesosa tuossa on, joka ei sovi mulle yhtään. Usein näiden halpojen huulituotteiden kanssa käy näin. Eli pieni varoituksen sana tästä tuotteesta.  :-\

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #121 : 20.02.17 - klo:19:31 »
Oulun Kaijonharjun Tokmannilla on kaksi Essencen telinettä, etenkin kynsituotteita on tosi paljon. Hyllyt oikein hyväkuntoisia, siistejä ja tuotteita oli hyvin jäljellä.

Ostin XXXL shine huulikiillon ja kajalkynän sekä tytölleni vaaleaa kynsilakkaa ja kynsitarroja. Halvat hinnat suorastaan huolestuttavat, uskaltaako tuota kajaalia lykkiä silmiin ollenkaan  ;D

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #122 : 22.02.17 - klo:15:27 »
Essencen sivuilla oli paljon mielenkiintoisia uutuuksia, mm.ne 18hr ripsivärit ja strobing-puikko kiinnostaa. Toivottavasti noita uutuuksia saapuisi kauppoihin asti, ettei tarvitse pelkästään olla netin varassa.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #123 : 22.02.17 - klo:21:23 »
Tilasinpa melko paljon kaikkea k2l:ltä. Tuli kokeiluun 3 erilaista essencen puuteria, kun en osannut päättää, minkä niistä kokeilisin ensin. No eipä noilla paljoa köyhtynyt.

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 26.02.17 - klo:16:42 »
Kävin tänään pikaisesti Essencen hyllyllä. Ostin Essence Ultra Last huultenrajauskynän 05 Rosewood High sävyssä. Siis tää kynä on aivan mahtava! Tuote on todella pehmeää ja liukuu huulille vaivatta. Inhoan rajauskyniä, jotka on kivikovia. Korkki tosin oli niin tiukassa, että katkaisin terän enkä tiedä missä mun teroitin on, mutta mitä sain kokeiltua tää on aivan todella hyvä koostumus ja väri todella kiva. Nää on ilmeisesti jotain uutta ja sävyjäkin tosi kivasti. Hinta oli 2€. On vedenkestävä ainakin ranteeseen kokeiltuna, aion ehdottomasti ostaa kaikki silmää miellyttävät värit. Ehkä näistä löydän eläinkokeettoman vaihtoehdon Rimmelin east end snobille. En malta odottaa, että räkätauti loppuu ja pääsen kokeilemaan tätä tositoimissa.

Ostin myös kaksi Velvet Stickiä, vaikuttavat myös hyvältä. Ostin sävyt Nude Hero ja Peony Star. Näitä kun käyttää noiden Ultra Last rajauskynien päälle, voi olla aika prima lopputulos. Todella hyvä ja pehmeä koostumus. Essence on selkeästi nostanut rimaansa huulituotteiden kanssa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #125 : 27.02.17 - klo:18:54 »
^  Uuuuu, haluan tuon huultenrajauskynän myös, Rimmelin oli nääs kaikista parhain koskaan ja pirulaiset lopettivat sen!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 27.02.17 - klo:18:56 »
Nuo Essencen Velvet Stickit ja onko se toinen vaihtoehto nyt Glossy Stick - todella kivoja! Ja ihania värejä!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #127 : 28.02.17 - klo:20:14 »
Löysin uuden ihastuksen Essenceltä. Ruskea kulmageeli. Ostin kokeiluun lähinnä kokeillakseni, tykkäänkö tuon tyyppisestä kulmatuotteesta. Ajattelin ostaa myöhemmin jonkun kalliimman ja paremman värisen, mutta tuohan on juuri passeli. Olen pitkään taistellut asian kanssa, että usein kulmavärit ovat minulle joko liian tuhkaisia, tummia tai punaisia. Tuo ei ole mitään niistä eikä hintakaan ole paha. Ja pitää kulmat värjäyksen lisäksi ojennuksessa.

Samalla ostin Essencen kulmasiveltimen. Paras kulmasivelllin, mitä olen ikinä tehnyt. Helppo tehdä pientä ja siistiä jälkeä ja samalla saa sitten helposti vahan isommallekin alueelle vähän kääntämällä sivellintä. Ei enää mitään ikuisuuksien kulmien turaamisia.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #128 : 01.03.17 - klo:09:30 »
Essencen gel-kynsilakka on kyllä tosi kiva, saa yhdellä kerroksella jo hyvän peittävyyden. Tyttöni on tykännyt, joten ostin lisää värejä ja kynsitarroja hänelle. Tosi söpöjä pastellisävyjä lakoissa.
Rajauskynä (long lasting eye pencil) ei ollut kovin vakuuttava. Hieman liian kova, jälkeä tulee aika takkuisesti. Olen totttunut nestemäiseen rajauksiin. Testaan vielä jotain toista rajaustuotetta sarjalta...
Joskus 5 vuotta sitten olen käyttänyt essencen kirkasta kulmageeliä, geeli jotenkin hävisi kulmistani päivän aikana :D Ja tarkasti ojennukseen laitetut karvat olivat taas luonnollisessa tilassa...

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 01.03.17 - klo:12:07 »
Essencen uutuudet olivat rantautuneet Lahden Kärkkäiselle. Nettisivujen perusteella muutamakin tuote kiinnosti, mutta ainakaan ne mitä pikaisesti kädelle testasin eivät vakuuttaneet. Kaksipäinen contour-kynä oli korostuspäästä aivan liian glitterinen, ei mikään kaunis kuulto. Kynsilakoissa ei ollut mitään pakko-saada kevätsävyjä. Sävyllisistä peiteväreistä kokeilin uutta keltaista tummien silmänalusten peittoon. Se levittyi hyvin, mutta tuskin riittää yksistään peittämään. Saatan kuitenkin harkita jossain vaiheessa. Myös ripsariuutuuksista jomman kumman olisin saattanut kotiuttaa, mutta tarvetta ei tällä hetkellä ole.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #130 : 01.03.17 - klo:12:32 »
Äääh, nyt voi sanoa etten ole kovin tyytyväinen Essencen ripsariin. Mulla on jokusen viikon ollut käytössä Forbidden Volume -ripsari (punainen hylsy, musta teksti) ja tää harja ei vaan oikein toimi. Kummallisen mallinen, massaa tulee harjaan liikaa, silti ripsiin vaikea saada massaa levitettyä (johtuu varmaan harjan muodosta). On mulla ennenkin ollut isoharjaisia ripsareita, eri merkeiltä tosin, mutta ehkä niissä on massa ollut sitten jotenkin ohuempaa/kuivempaa, kun ne on levittyneet nätisti. Tää on nyt vähän sellanen, että sitten kun massan saa ripsiin, on ripset enemmän tai vähemmän kökköiset.
Ei jatkoon.

Muistelen, että Lash Princess oli ainakin ihan ok hyvä, seuraavaksi ehkä menee ostoon se, jos haluan ripsarissa pihistellä.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 01.03.17 - klo:13:04 »
^ Minulla Lash princess (se mintunvihreä) toimii todella huonosti ja itse asiassa kuvailisin sitä ihan just samoilla sanoilla joilla sinä kuvasit Forbidden volumea...!  ;D Tuota ennen käytin essence all eyes on me:tä ja siitä pidin paljon, koska sen massa oli vähän kuivempaa ja sitä tuli kohtuudella ulos putkilosta. Myös harja oli pienempi ja näppärämpi. Minulle Lash princess on siis iso floppi, vaikka sitä monet täällä(kin) ovat kehuneet.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #132 : 01.03.17 - klo:13:39 »
^ hehe, joo  :D Itseasiassa muistelen, että joku oli Lash Princessissäkin sellaista että ei se nyt mikään unelmaripsari ollut sekään (taisi olla tosiaan sekin vähän samanlainen kuin tää Forbidden Volume) mutta toimi silti paremmin jotenkin. Alkusyksystä mulla taisi olla toi LP käytössä, ja silloin tuntui että ihan jees ja hinta-laatusuhde oli kuitenkin sen verran hyvä että ei mikään täys floppi ollut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #133 : 01.03.17 - klo:20:53 »
Mä oon samaa mieltä tuosta Forbibben Volume Rebel ripsarista (punainen hylsy), mutta kun pyyhin muutaman kerran paperiin liian massan sain sen toimimaan niin, että jaksoin käyttää pari kuukautta ;D Mä ainakin oon haukkunut kumpaakin Lash Princess ripsaria, ne on varisseet mulla kummatkin ja kuivaneet tosi nopeasti hylsyynsä, kuukaudessä tehneet jo tosi kuivakkaa epäsiistiä jälkeä. Mä veikkaan, että Forbidden ripsarit on poistumassa kokonaan, koska ne oli lähi-Tokmannilla -50% alessa ja tyhjänä hyllyt siltä osin. Mutta Essencen muut ripsarit olleet tosi hyviä, varsinkin valkomusta hylsyinen The False Lash on semmoinen mitä toivoin Lash Princessen olevan. Ja meinaan testata tuosta joskus sen Curl-version myös. Mä käytän aina paria ripsaria kerralla (vaihtelen viikon välein tms), niin huomaa silloin mikä toimii ja mikä ei. Toisena mulla on näköjään Forbidden Volume tummanharmaassa hylsyssä ;D en oo sitä vielä testannut, jos vaikka toimis paremmin, ainakin on erilainen harja kuin sisarellaan.

Pinkkihylsyinen I love Crazy Volume tms kiinnostaa myös ja sitä on tosi paljon kehuttu pitkin maailmaa. Mulla tällä hetkellä taistelee pari Wet n Wildin mascaraa näiden kanssa siitä kumpi tekee parempia ripsareita, mutta Essence voittaa hinnallaan. (Tosin WnW on alle 10 € posteineen, ettei sekään paha, jos välillä sitä tahtoo käyttää.) Ja onhan se joskus kiva vaihdella ripsareita edelleen :) Catricen ripsarit kiinnostaa myös!

Pohjustuksena edelleen fanitan sitä I < 3 Colour Intesifyingiä (odotan jo, että Catricen loppuisi, on liian kuivattavaa meikälle), mutta välillä käytän päälle sävyjä/smokya tehostamaan noita 2 in 1 luomivärikyniä, pysyy todella hyvin ihan yksinäänkin (sisko tuota vaaleinta sävyä kehui ja hällä on kovin rasvoittuvat luomet). Mulla on sävyt 02 Peach Perfect, 03 I'm Blue ja 06 She's Got The Mauve. 02 toimii minkä vaan persikkaisen/nuden luomivärin alla, tuo sinisenharmaa (mun silmissä enemmän tummanharmaa sinertävällä shiftillä toimii tosi hyvin harmaan smokyn pohjana ja mauve/taupe sävy taupe/ruskeasävysten pohjana. Tuokin sävyn nimi hämää, ei se niin mauve ole vaan enemmänkin tumma taupe, jos niin voi sanoa ja riippuu varmasti millainen oma ihonsävy on, mulla vaan moni luomivärisävykin näyttää tummemmalta mitä oikeasti sitten on. Näiden luomivärikynien huono puoli sitten on tuo korkki, joka löystyy ihan heti. Oon hoitanut tuon silleen, että oon pistänyt korkin alle teipin palan (sähköteippiä itse asiassa) sen kynän ympäri vähän matkaa, niin se pysyy siinä ihan hyvin, ei ole enää irtoillut laatikossa itsekseen.

Kylläpä ketkuttaa, että The Velvets-luomivärit lopetetaan ilmeisesti? Ainakin alennuksista päätellen. Ne on hyviä, levittyy ja häivyttyy helposti, tosi hyviä sävyjä ja tosiaan jos vielä löydätte, niin kokeilkaa sävyä 05 Taupe Secret, on niin loistava varjostussävy! Varsinkin jos on tosi viileä vaalea ja kalpea! Tuo on tarpeeksi vaalea taupe, on luonnollinen sävy. Ja luulin eka, että kuluisi nopeasti koonsa puolesta, niin ei tosiaankaan, kun sitä tarvitsee niin vähän pigmenttinsä puolesta. Lähi-Tokmannilta tuo sävy oli loppu myös, niin tilasin kosmetik4lessiltä pari noita jemmaan, niin ei tartte hetkeen etsiä uutta varjostusta ja samalla otin muutamia muita juttuja kans (myös Catricelta toki).
« Viimeksi muokattu: 01.03.17 - klo:20:56 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #134 : 01.03.17 - klo:21:08 »
Hei, olipa hyvä että tuli puheeksi tuo Lash Princess! Nyt tosiaan muistan, että ei se todella ollut/ole ehkä kuitenkaan mikään uudelleen ostamisen väärti. Se kun taisi vielä hieman rapista silmiin. Siis sillä lailla murustua, jota en piilarinkäyttäjänä todellakaan arvosta. Paras ripsari on mulle sellainen, joka vahingossa silmiin joutuessaan liukenee kyynelnesteeseen (esim. Rimmelin Extra Super Lash -halpis on ollut hyvä). Pahimpia on ne varisijat-murustujat, joiden hippuset pyörii silmissä kutittaen ja ärsyttäen!  :'(
Jos jostakin bongaan sitä pinkkihylsyistä Essenceä (i love extreme?), niin sitä voisin kokeilla seuraavaksi.  :) Harmi vaan että se Tokmanni, jossa mun ehkä tulee eniten käytyä on Helsingin Kaisaniemi, ja noh, siellä taitaa käydä jokunen muukin. Viimeksi eilen poikkesin, ja Essencen ständi oli kyllä tosi tyhjä, jotakin kynsilakkoja ja huulenrajauskyniä taisi olla, eipä juuri muuta. Tulispa Essenceä muihinkin kauppoihin!