Mä oon samaa mieltä tuosta Forbibben Volume Rebel ripsarista (punainen hylsy), mutta kun pyyhin muutaman kerran paperiin liian massan sain sen toimimaan niin, että jaksoin käyttää pari kuukautta

Mä ainakin oon haukkunut kumpaakin Lash Princess ripsaria, ne on varisseet mulla kummatkin ja kuivaneet tosi nopeasti hylsyynsä, kuukaudessä tehneet jo tosi kuivakkaa epäsiistiä jälkeä. Mä veikkaan, että Forbidden ripsarit on poistumassa kokonaan, koska ne oli lähi-Tokmannilla -50% alessa ja tyhjänä hyllyt siltä osin. Mutta Essencen muut ripsarit olleet tosi hyviä, varsinkin valkomusta hylsyinen The False Lash on semmoinen mitä toivoin Lash Princessen olevan. Ja meinaan testata tuosta joskus sen Curl-version myös. Mä käytän aina paria ripsaria kerralla (vaihtelen viikon välein tms), niin huomaa silloin mikä toimii ja mikä ei. Toisena mulla on näköjään Forbidden Volume tummanharmaassa hylsyssä

en oo sitä vielä testannut, jos vaikka toimis paremmin, ainakin on erilainen harja kuin sisarellaan.
Pinkkihylsyinen I love Crazy Volume tms kiinnostaa myös ja sitä on tosi paljon kehuttu pitkin maailmaa. Mulla tällä hetkellä taistelee pari Wet n Wildin mascaraa näiden kanssa siitä kumpi tekee parempia ripsareita, mutta Essence voittaa hinnallaan. (Tosin WnW on alle 10 € posteineen, ettei sekään paha, jos välillä sitä tahtoo käyttää.) Ja onhan se joskus kiva vaihdella ripsareita edelleen

Catricen ripsarit kiinnostaa myös!
Pohjustuksena edelleen fanitan sitä I < 3 Colour Intesifyingiä (odotan jo, että Catricen loppuisi, on liian kuivattavaa meikälle), mutta välillä käytän päälle sävyjä/smokya tehostamaan noita 2 in 1 luomivärikyniä, pysyy todella hyvin ihan yksinäänkin (sisko tuota vaaleinta sävyä kehui ja hällä on kovin rasvoittuvat luomet). Mulla on sävyt 02 Peach Perfect, 03 I'm Blue ja 06 She's Got The Mauve. 02 toimii minkä vaan persikkaisen/nuden luomivärin alla, tuo sinisenharmaa (mun silmissä enemmän tummanharmaa sinertävällä shiftillä toimii tosi hyvin harmaan smokyn pohjana ja mauve/taupe sävy taupe/ruskeasävysten pohjana. Tuokin sävyn nimi hämää, ei se niin mauve ole vaan enemmänkin tumma taupe, jos niin voi sanoa ja riippuu varmasti millainen oma ihonsävy on, mulla vaan moni luomivärisävykin näyttää tummemmalta mitä oikeasti sitten on. Näiden luomivärikynien huono puoli sitten on tuo korkki, joka löystyy ihan heti. Oon hoitanut tuon silleen, että oon pistänyt korkin alle teipin palan (sähköteippiä itse asiassa) sen kynän ympäri vähän matkaa, niin se pysyy siinä ihan hyvin, ei ole enää irtoillut laatikossa itsekseen.
Kylläpä ketkuttaa, että The Velvets-luomivärit lopetetaan ilmeisesti? Ainakin alennuksista päätellen. Ne on hyviä, levittyy ja häivyttyy helposti, tosi hyviä sävyjä ja tosiaan jos vielä löydätte, niin kokeilkaa sävyä 05 Taupe Secret, on niin loistava varjostussävy! Varsinkin jos on tosi viileä vaalea ja kalpea! Tuo on tarpeeksi vaalea taupe, on luonnollinen sävy. Ja luulin eka, että kuluisi nopeasti koonsa puolesta, niin ei tosiaankaan, kun sitä tarvitsee niin vähän pigmenttinsä puolesta. Lähi-Tokmannilta tuo sävy oli loppu myös, niin tilasin kosmetik4lessiltä pari noita jemmaan, niin ei tartte hetkeen etsiä uutta varjostusta ja samalla otin muutamia muita juttuja kans (myös Catricelta toki).