Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43713 kertaa)

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Essence
« Vastaus #135 : 01.03.17 - klo:21:54 »
Essencen sivuilla on muuten listattu niin lähtevät kuin myös uudet tuotteet, Velvets -luomivärit ja Forbidden Volume -maskarat näyttävät tosiaan tässä alkukuun aikana poistuvan.

Peukkua ylöspäin myös täältä Stick huulikynille ja huultenrajauskynille, etenkin hintaansa nähden ovat pikakokeilulla vaikuttaneet hyviltä tuotteilta. I love colour intensifying eyeshadow base ei rasvoittuvilla luomillani valitettavasti toiminut, mutta onneksi hintakaan ei pahemmin kirpaissut. Purkkimuotoista pohjustusta tekisi vielä mieli kokeilla noiden käytössä olevien kalliimpien vaihtoehdoksi.
2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #136 : 01.03.17 - klo:22:32 »
^ Juu tuo pohjustaja ei varmaankaan paras ole rasvoittuvilla luomilla, en ihmettele yhtään. Kun itse olin yllättynyt siitä, että kerrankin pohjustaja, joka ei korosta kuivuutta, mutta silti luomvärit pysyy niin kauan kunnes ne poistan, levittyy hyvin ja sävy toistuu intensivisempänä :)

Katselin juur tuolta sivuilta uusia tuotteita. Noissa Must Haves-sävyissä (joista voi itse kasata oman paletin) on samoja mitä vanhoissa on, esim. se Snowflake-sävy mistä tykkään highlighterina todella paljon! Apricotta on myös kaunis korostus poskipäille ja toki silmissäkin. Ja pääsee näköjään uusia ripsivärejäkin taas testaamaan jossain vaiheessa ;)

Ultra Last Lip linerit kuulostaa kyllä hyvältä, sävyt on kaikki semmosia mitkä voisin kotiuttaa, kun käytän huulipunan sävyjä laidasta laitaan!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 02.03.17 - klo:05:26 »
^^^Sulla tuntuu olevan kriteerit samanlaiset mun kanssa, mä kanssa piilarikäyttäjänä inhoan kuivia ja murustuvia ripsareita. Mulla on ollut sitä mustahylsyistä I love extreme volumea ja se on ollut todella hyvä käytössä. Ei varise, eikä sotke ja on intensiivisen mustaa, tuuheuttaa myös kivasti.

Ostin Essencen All About Nudes paletin viime vuonna näihin aikoihin ja se on ollut mulla oikeastaan ihan päivittäisessä käytössä. Pienen kokonsa vuoksi tuo on myös hyvä matkalla. Väreistä ainoastaan yksi on mulle mitäänsanomaton, joten en ehkä säästä sitä, kun muut värit loppuu. Tällä hetkellä neljä väriä onkin jo loppunut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 02.03.17 - klo:11:57 »
Mulle ainut sellainen wau-efektin antanut ripsiväri Essenceltä on maximum definition volume mascara. Olen käyttänyt tätä jo pari vuotta ja sisko myös. Samanoloinen harja, kuin Lancomen Hypnose Star mascarassa ja sopii mulle hyvin. Oon jostain syystä ihan täysin noiden "kumiharjojen" ystävä.

Mun täytyy toi 05 Taupe Secre käydä metsästämässä, jos vielä olisi jossain hyllyssä. Aika paljon uutuuksia näytti hyllyssä olevan, Essence on selkeästi nostanut rimaansa tuotteiden kanssa. Kun muutin tänne 2012 ja kokeilin Essenceä, se ei ollut kovin kummoinen meikkituotteidensa osalta. Enemmän kynsilakkabrändi.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 02.03.17 - klo:13:12 »
^Tuo on hyvä ripsari, käytössä minullakin tällä hetkellä. Massa toimii ja hyvä harja!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 02.03.17 - klo:13:21 »
^Tuo on hyvä ripsari, käytössä minullakin tällä hetkellä. Massa toimii ja hyvä harja!

Tuntuu, että kovin harva silti on löytänyt tuon ripsarin. Se on vähän mitään sanomattoman näköinen tuubi verrattuna moniin Essencen ripsareihin verrattuna, mutta ehdottomasti kokeilun arvoinen.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 02.03.17 - klo:15:27 »
Essencen sivuilla on muuten listattu niin lähtevät kuin myös uudet tuotteet, Velvets -luomivärit ja Forbidden Volume -maskarat näyttävät tosiaan tässä alkukuun aikana poistuvan.

Jännä että moni uusista tuotteista on mainittu tulevan vasta 6.3., moni noista oli meidän Cittarissa esillä jo viime viikonloppuna. Poskipunapaletti Blushplay 10 ja My must haves-palettiin sopivat luomivärinapit sävyissä 01, 02, 18 ja 19 vaikuttavat tosi kivoilta ensimmäisten testailujen perusteella.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 02.03.17 - klo:20:13 »
Miksi noita erilaisia ripsareita on niin älytön määrä? Joskus tokmannilla ajattelin että voisin kokeilla jotain essencen ripsareista, mutta ahdistuin siitä vaihtoehtojen määrästä etten sitten ostanut mitään ::)
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #143 : 03.03.17 - klo:10:39 »
Miksi noita erilaisia ripsareita on niin älytön määrä? Joskus tokmannilla ajattelin että voisin kokeilla jotain essencen ripsareista, mutta ahdistuin siitä vaihtoehtojen määrästä etten sitten ostanut mitään ::)

Mulla on sama ongelma ihan kaikkien kosmetiikkasarjojen kanssa. Ahdistun suuresta valikoimasta, vaikea tehdä mitään päätöstä heräteostoksissa jos valikoimassa useita samankaltaisia tuotteita. Eipähän käy kukkarolle ;D

Edit: Kurkkasin kans noi lähtevät, pitänee hamstrata halpoja XXXL huulikiiltoja vielä kun niitä saa. Oon ihan tykästynyt niihin, nyt kun olen oppinut käyttämään huulikiiltoa enemmän.
« Viimeksi muokattu: 03.03.17 - klo:10:41 kirjoittanut Heidijohanna »

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 03.03.17 - klo:17:28 »
Essencen ripsareista Maximum definition volume mascara on ollut minulle paras Essencen ripsari. Ei varise, harjaan ei jää liikaa väriä. Tätä pitää ostaa lisää. Onneksi kokeilin useampaa tämän merkin ripsaria, enkä luovuttanut ensimmäisen kohdalla.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #145 : 03.03.17 - klo:18:09 »
Mä en saa essencen ripsareita toimimaan itselläni, useampaa käyttänyt ja varisee päivän mittaan, vedenkestävätkin. Harmi, edullinen hinta, hyvähkö saatavuus ja eläinkokeettomuus ovat isoja plussia.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #146 : 06.03.17 - klo:18:18 »
catjuska, sun kannattaa ehkä vielä kokeilla niiltä uutuutena tullutta 18H ripsaria:

http://www.essence.eu/fi/tuotteet/silmaet/ripsivaerit/e/product/volume-stylist-18h-curl-hold-mascara/

http://www.essence.eu/fi/tuotteet/silmaet/ripsivaerit/e/product/volume-stylist-18h-lash-extension-mascara/

Ei ole kylä mitään hajua onko hyviä, tuli vaan mieleen, että tommoset löytyy nyt kans hyllystä. Tai ainakin...pitäs :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 08.03.17 - klo:11:10 »
Noista ripsareista puheen ollen jos kumiharjasista tykkää niin Essencen Multi-Action Mascara on todella hyvä! Tuo edellä mainittu Maximum Defenition Mascara on myös mieleeni, mutta tällä Multi-Actionilla saan vieläkin näyttävämmät ripset, enkä tarvitse taivuttaa ripsiäkään kun se avaa katseen niin kauniisti. Nämä kumiharjaset, sirot ripsarit toimii parhaiten mun alaripsiinkin. Saatan näyttävämpään meikkiin laittaa Essencen I <3 Extreme Volume Mascaraa yläripsiin, mutta alaripset se tekee ihan klimppiseksi. Mulla on aika ohuet, pitkät alaripset ja ripsiä paljon, joten tollasella hyvin erottelevalla saan jokaisen ripsen nätisti esiin.

Edit. se piti vielä mainita, että tuo Multi-Action ei varise yhtään, eikä sateessakaan ole levinnyt pitkin poskia. Eilen lumituiskussa pelkäsin perille päästyäni näyttäväni ihan pandalta, joten sainpa ilahtua kun ripsarit oli siististi paikoillaan :ts En sitten tiedä kaatosateesta.. Jää nähtäväksi  :D
« Viimeksi muokattu: 08.03.17 - klo:11:15 kirjoittanut Neve »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 08.03.17 - klo:11:31 »
Maximum Definitionin ainoa vika on se, että sateessa todellakin leviää...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #149 : 09.03.17 - klo:12:08 »
Olipas ärsyttävää, kun en ole vielä noita uutuuksia bongannu kaupoista. Itäkeskuksen Tokmannissa ja Jyväskylän Minimanissa oli vaan tyhjät hyllyt. Kaipa täytyy tyytyä netistä tilaamaan, vaikka mielelläni ostaisin kyllä ihan kaupasta.