Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43718 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: essence
« Vastaus #15 : 17.06.15 - klo:14:52 »
Mulla on toi pohjustaja ja ihan hyvin on toiminut. Juhliin tmv. en ole uskaltanut vielä kokeilla, joten en tiedä, onko parempi kuin UDPP.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 26.06.15 - klo:20:01 »
Ostin sen silmämeikin pohjustajan, ripsien pohjustajan ja Silky Touch poskipunan sävyssä 70, Kissable.

Noissa poskipunissa siis oli mua miellyttävä, vähän tummempi poskipuna! Yleensä oon törmännyt halvemmissa merkeissä vain tosi hailakoihin tai tummempiin liian rusehtaviin puniin, jotka ei valitettavasti mun iholla oikein näy ja tykkään, että se näkyy. :D On kyllä hyvä pigmentti ja koostumus on juurikin sellainen silkkinen ja hyvin levittyvä. Tuossa on myös sellainen ihana, mutta melko hento kullanhohto .  :-*

Luomivärin pohjustaja vaikuttaa oikein pätevältä ja tykkään ainakin enemmän tuosta kun elfin pohjustajasta. Aika vaihtelevia arvosteluja tuosta on netissä, kun joidenkin mielestä se on ihan surkea ja jotkut vertaa Urban Decayn pohjustajaan. Varmasti se toimii toisen iholla paremmin kun toisella, mutta kun tuo on aika paksuhkoa (levittyy silti hyvin) niin ehkä sitä helposti laittaa joko liikaa tai liian vähän? Mutta mulla ainakin toimii. :D

Ripsien pohjustajasta en vielä oikein osaa sanoa mitään.
3a F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #17 : 09.07.15 - klo:20:31 »
^Minä käväisin pari viikkoa sitten Kaisaniemen Tokmannilla katsomassa essenceä, mutta hylly oli niin tyhjä ja harvat jäljellä olevat tavarat niin epäsiististi esillä että jäi kyllä vain paha mieli tuosta käynnistä. Toivottavasti saavat myyntipisteet parempaan kuntoon ja tavaraa hyllyihin pian, jospa sitä sitten pääsisi näkemään sen valikoiman.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 10.07.15 - klo:11:34 »
Ostin tosiaan joku aika sitten kaksi Essencen poskipunaa Kaisaniemestä, Blush Up! -poskipunan molemmissa sävyissä.

Nämä ovat aivan täydellisiä! Sävyjä voi käyttää hyvin erikseen, koska poskipuna on niin suuri. Väriä tulee hyvin mutta ei kuitenkaan niin tuhdisti kuin joistakin Macin poskipunista, jotka mulla on jääneet vähemmälle käytölle, koska olen niin kömpelö levittämään niitä, kun aina saa sitten häivytellä minuuttitolkulla. Sävy heat wave on täydellinen kesäposkipuna ja saan siitä yleensä pyöriteltyä poskille kesäiseen huulipunaan matchaavan sävyn. Sävy pinky flow on vähintään yhtä monikäyttöinen: käytän vaaleanpaa vaaleanpunaista usein hennosti korostusvärinä tai pyörittelen kuulaan poskipunasävyn molemmista sävyistä. Hintaa näillä oli muutama euro.  :ts

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 10.07.15 - klo:17:48 »
Tein kanssa syynäyksen essence-kojulle. Mukaan lähti I love stage -pohjustaja, musta Eyeliner pen wp (tussi) ja musta Long lasting eye pencil (pehmeä kynä).

Minusta tuo pohjustaja vaikuttaa hyvältä. Pitää kokeilla vielä lisää, että osaan sanoa paremmin. Mutta tuo tussi Eyeliner on ihan sairaan hyvä! Siis wow miten musta pigmentti ja tehokas tussi. Ja tosi kestävä myös! Ehkä jopa paras tussiliner mitä oon koskaan kokeillut. Pakko ostaa toinen varastoon, jos ihmiset hoksaa nämä ja käy hyllyt tyhjentämässä. ;D Tuo pehmeä rajauskynä taas tuntuu aika peruskamalta. Ei mielestäni normaalia kajalia kestävämpi. Hyvä musta pigmentti siinäkin kyllä, joten ihan ok.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 11.07.15 - klo:21:14 »
Mulla on 2 long lastin eye penciliä, joihin olen ollut tyytyväinen. Nämä on siis sellasia "automaatti"kyniä, joita ei teroiteta. Sitten mulla on yksi kajal pencil, joka hiukan leviää päivän aikana ja gel eye pencil, joka on pysynyt hyvin siistinä rajauksena, mutta kun mulla on niin raskaat luomet niin aavistuksen oli väriä tarttunu yläluomelle. Sitten mulla on kaksi crystal eyelineria, jotka bongasin Karkkipäivä-blogista. Molemmista tykkään, levittyvät hyvin ja pysyvät siistinä. Hinta-laatu-suhde on ollut kyllä mielestäni kaikissa hyvä. :)
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #21 : 14.07.15 - klo:20:33 »
Sorruinpa minäkin käymään tuolla essencen kojulla  ;D Musta eyeliner-tussi lähti mukaan, samoin ripsiväri jonka pitäisi erotella ripset tarkasti. Yhden käyttökerran jälkeen tuo ripsari ei kauheasti vakuuttanut pysyvyyden suhteen, mutta katsotaan enemmän jahka enemmän kokemusta tulee.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 05.08.15 - klo:21:34 »
En tiedä onko pohjustajaa Suomen valikoimissa - en ainakaan ole vielä bongannut. Täydensin varastoja matkalla, sillä Helsingissä hyllyt ammottavat tyhjyyttään  ???

Erinomaisiksi ovat osoittautuneet nämä:
I love extreme crazy volume-ripsari -- Tällä saa todellakin tuuheutta! Massaa joutuu pyyhkimään harjasta, mutta muuta miinusta en keksi.

Nail Candies 06 soda pop & candy shop -- Kiva cc-tyyppinen lakka, joka kuivuu nopeasti. Kynnet jäävät oman näköisiksi, mutta lakka tasoittaa pinnan ja meikkaa niitä hieman. Lakkauksen jälkeen kevyt kaikkituoksu kynsissä eli ei tymäkkää lakkahajua.

Kynsienhoitokynät -- Näitä omistan molemmat eivätkä muuten eroa toisistaan kuin että keltaisessa kevyt sitruunatuoksu ja kätevä pää kynsinauhojen työntelyyn ja oranssissa kevyt persikkatuoksu. Hoitavat kynsinauhat hoitoon hetkessä ja sopivat hyvin käsilaukkuun.

Hyviä ovat olleet myös nämä, suositeltavia mutta ei sen kummempaa sanottavaa:

Satin matte-kynsilakka -- lakka tuntuu tosin lohkeavan helposti tämän kanssa.
I love nude- luomiväri
Quick & easy sponge-kynsilakanpoistaja
Kynsiviilat ja kiillottajat
« Viimeksi muokattu: 05.08.15 - klo:21:39 kirjoittanut Lalla »

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #23 : 06.08.15 - klo:16:14 »
^ Kuuluu , täälläkin on tyhjää, näköjään kaikkialla. Tilasin kosmetik4less.de kaikkee mitä meiltä ei saa kuten erilaisia luomiväripaletteja ja glitterrajausta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 19.08.15 - klo:12:43 »
Nyt olen kokeillut Essenceltä myös kahta eyelineria, paria sivellintä, mattahuulikiiltoa, Lash Princess False Lash Effect-ripsiväriä ja All About Sunrise-luomiväripalettia.

Eyelinereista ostin ensin Easy 2 use eyeliner penin, mutta se on ihan hanurista. Ihan kun olisi jo valmiiksi jotenkin kuivahtanut, ei meinaa tulla väriä sitten millään. Sitten myös kun tuota koittaa pestä pois, niin se on jotenkin vähän ripsiliimamaista ja mustia klimppejä jää vaeltelemaan ympäri naamaa. ::) Koska tuo oli niin huono niin piti ostaa uusi ja ostin Liquid Ink vedenkestävän eyelinerin, joka sen sijaan on ihan loistava näin ainakin kerta kokeilun jälkeen. Käteen kokeilin toissapäivänä ja kädet on pesty varmaan miljoona kertaa, suihkussa käyty jne. ja edelleen sitä on tossa, mutta mulla on kyllä aika kuiva iho käsissä joten varmaan jotenkin imaisi sen siihen. Nyt sitä on silmissä mutta poistamisesta ei ole vielä kokemusta. ;D Tuota oli myös ihan superhelppo käyttää, sain siistit rajaukset ennätysnopeasti eikä sisäkulmastakaan edes meinannut tulla liian paksua.

Siveltimistä mulla on luomivärisivellin ja rajaussivellin ja nämä on myös erittäin pätevän oloisia, etenkin se rajaussivellin. En tosin ole pessyt vielä montaa kertaa, joten en tiedä kuinka pesua sitten kestävät.

Luomiväripaletti on tosi hyvä ja tuossa 03 sunrise paletissa on kyllä tosi ihanat sävyt! Ja mä maksoin tästä vaan 2,19 euroa kun oli tarjouksessa! Tässä on siis kuusi luomiväriä ja pigmenttiä tuntuisi olevan aika kivasti. Nää tuntuu myös sellaiselta aika samettiselta niinkuin ne poskipunat ja on tosi helppo käyttää.

Lash Princess False Lash Effect on muuten aivan loistava ripsiväri, mutta ei mulla oikein pidä taivutuksia. Tosin ei mulla millään pysy! Yhdellä kerroksella saa jo paljon massaa ja pituutta, mutta ei klimppejä. On ehdottomasti taivutuksien pysymättömyydestä huolimatta varmaan paras ripsiväri jota olen käyttänyt.

XXXL longlasting mattahuulikiilto vaikuttaa oikein lupaavalta, mutta en ole vielä kunnolla ehtinyt testaamaan. Pigmenttiä ainakin löytyy. Otin sävyn 07 Silky Red ja kyllä tuolla ihan punaiset huulet saa eikä vaikuta ollenkaan kuivattavalta ja tuntuu mukavalta huulilla. Ei ole kuivaa (tää ei siis ole sellainen huulilakka vai mitä ne nyt on, jotka kuivuu ihan puuteriseksi) eikä ollenkaan tahmeaa. Haluan kyllä ehdottomasti tästä vielä jonkin luonnollisemmankin sävyn.

Edit. Ainiin ostin mä myös All Eyes On Me vedenkestävän ripsivärin kun sekin oli tarjouksessa reilulla eurolla, mutta se on vielä korkkaamatta. Kerran olen kokeillut myös kirkasta päällyslakkaa ja sen kanssa kynsilakka pysyi kyllä tosi hyvin ja teki kauniin kiiltävän pinnan.

Edit. 2, nyt osaa  sanoa siitä ripsivärin pohjustajastakin, että mä en tykkää. Muuten ihan toimiva ja hyvä, mutta tämä lätsäyttää mun ripset vielä pahemmin kun pelkkä ripsiväri , eli taivutukset ei pysy sitäkään vähää mitä pelkällä ripsivärillä. Mä en tosin tiedä kuinka tätä oikeasti tulisi käyttääkään. Jossain luki, että siihen pitää heti levittää pälle ripsiväri ennen kun se kuivuu, mutta  mä taas ajattelisin, että sen pitäisi vähän kuivahtaa ensin. No ihan sama, käytti niin tai näin niin lätsäyttää pahasti. Tuuheutta sillä kyllä saa kivasti. Musta tuo pohjustaja muuten tekee hyvin samanlaista jälkeä kun se Lash Princess ripsiväri, selvästi pituutta ja tuuheutta pienellä kerroksella. :D
« Viimeksi muokattu: 19.08.15 - klo:18:33 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 19.08.15 - klo:20:29 »
^
Enpä ole minäkään saanut ripsarin pohjustajaatoimimaan, vaikka millä keinoilla laitoin. Tuon Crazy Volume-ripsarin kanssa on pohjustajat kyllä muutenkin ihan turhia. Tuuheuttaa ihan itsekseen  :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 09.10.15 - klo:20:32 »
Tähän mennessä merkiltä on kertynyt kolme kynsilakkaa:

The gel -sarjasta our sweetest day on nudemainen shimmer lakka. Toimii hyvin perusarkilakkana silloin kun ei halua väreillä revitellä, vaan saada vähän my nails but better -lakkaus. Ei kuitenkaan mikään erityisen kiiltävä lakka, vaikka niin merkin sivuilla kehutaan.

Saman sarjan true love on viininpunainen ja suorastaan mun tämän hetkisiä suosikkeja! Sopii syksyyn kuin nenä päähän! Levittyykin nätisti ja kestää hyvänä kolmisen päivää.

Colour & go -sarjasta hey, nude! -lakan koostumus on hiekkamainen. Tätä käytän joskus kaikilla kynsillä tai sitten vain nimettömissä aksenttilakkana.

Kynsilakkojen lisäksi olen kokeillut mini sheer lipbalmia sävyssä little miss rose. Koostumus on ihan ok huulilla, sellainen kevyen pehmeä ja vähän kosteuttava. Kyseinen mauven sävy näyttää kämmenselälle kokeiltuna tosi hyvältä, mutta mun huulilla on hyvin lähellä sitä rajaa, onko liian harmahtava... Tulee kyllä käytettyä, mutta ei tästä suosikkisävyksi ole.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 04.12.15 - klo:18:39 »
Essencen kynsilakoissa on todella potentiaalia. Joulukalenterin lakoissa ainakin, mulla on yksi normivalikoiman lakka, mitä en ole avannut vielä.

Lapsi halusi kynsiinsä tummanviolettia, shimmeristä Berry-tale-sävyä ja heti ensivedolla huomasi lakan olevan laadukas. Tässä on kuva, joka ei tee lakalle oikeutta (on suttuinen ja sävyt liian sinertävät), mutta tässä on siis yksi nopea sutaisu lakkaa kynnellä ja peittävyys täydellinen  :) Sävy on luonnossa enemmän luumunvioletti kuin tuollainen sininen.

Poissa Vuhi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #28 : 05.12.15 - klo:13:57 »
Onko uusia myyntipisteitä tullut kesän jälkeen?

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 07.12.15 - klo:22:35 »
Mä olen ihan rakastunut Essencen Longlasting Liplinereihin! Tai oikeastaan mulla on niitä vasta yhtä sävyä, 01 Ready For Red. Mä tosin en käytä sitä huulten rajaamiseen vaan huulipunana. Ihan superkestävä, ei kuivata huulia eikä edes tunnu kuivalta huulilla vaan on miellyttävä käyttää koko huuliinkin ihan yksistään ja kuluu nätisti niin, että ei ole pakko heti lisätä vaikka vähän lähtisikin kulumaan.

Alunperin ostin sen siis huulten rajaamiseen, mutta se tuntui niin ihanan pehmeältä että päätin värittää sillä koko huulet. Oon käyttänyt sitä aika paljon, mutta ei se sillai hirveästi edes kulu vaikka tuotetta on toki kynässä aika vähän, koska sitä ei tarvitse lisäillä.  :-*
3a F ii