Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43717 kertaa)

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
Vs: Essence
« Vastaus #150 : 13.03.17 - klo:21:15 »
Tympäännyin, kun aina kun osun Tokmannille, on Essencen ständi puolityhjä. Tilasin Pretty.fi:stä tuon Maximun Definition -ripsarin ja I <3 extremen (sen pinkkihylsyisen). Tulee varmaan parin päivän päästä, niin pääsen testailemaan. Ja jes, saan jonkun muun ripsarin käyttöön nyt tuon Forbidden volumen tilalle  ::)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 15.03.17 - klo:23:20 »
Kävin muissa asioissa Citymarketista ja kurkkasin Essencen ständin, bongasin sieltä tämän Blush play -poskipunapaletin sävyssä 20 Play it pink (sävyjä on kaksi, toinen on persikkainen):

https://de.essence-beautyfriends.eu/uploads/de/2017/01/Blush-Play-1-1024x683.jpg

En tarvitse yhtäkään uutta punaa, mutta tämä oli niin mielettömän kauniin sävyinen ja aiemmat Essencen punani ovat huippuluokkaa, niin piti se sitten ostaa. Hintaa oli vitosen verran. Tässä on define-sävynä ihastuttavan heleä, satiinisesti hohtava korallipinkki, sculpt-sävynä hieman tummempi mattainen puna ja highlight-sävynä hohtava korostusväri, josta tulee ensimmäisenä mieleen kirsikankukka. Korostusväri on ihastuttava, tasaisesti hohtava ilman yhtäkään glitteriä. Tämä paletti sopii takuulla melkein minkä sävyiselle vaalealle iholle tahansa ja on helppo valinta aremmallekin punan käyttäjälle. Define-sävyssä on paljon samaa kuin NARS:n Orgasmissa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #152 : 16.03.17 - klo:17:14 »
Tympäännyin, kun tästä kaupungista ei vieläkään löydy noita uutuuksia ja pistin tilauksen pretty.fihin. Tilasin nuo 18hr mascarat ja sen pinkin korjausvärin. Tulisi nyt paketti äkkiä, niin pääsisin testaamaan tuotteita

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 17.03.17 - klo:14:13 »
Aina jotenkin saan kierrettyä nää mun vannomiset, että en tarvi yhtään lisää meikkejä ja käyttelen muka vanhoja loppuun...

Eli joo eilen piti ihan kahdessa eri kaupassa käydä essencen ständit katsomassa ja tarpeeseen lähti lash&brow gel mascara, edellinen alkoi olemaan aika kökössä kunnossa, lisäksi satin touch blush sävyssä satin love, sekä maximum definition volume mascara. Tuo poskipuna on ihana, ei yhtään turhaan kehuttu koostumus :l
« Viimeksi muokattu: 17.03.17 - klo:14:17 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #154 : 21.03.17 - klo:20:15 »
Essencen uutuusripsarit saapuivat prettyltä ja pakkoha niitä oli heti testata. Tuo Curl&Hold vaikutti hyvältä arkiripsarilta. Teki tosi luonnollista jälkeä ja pidensikin jonkun verran. Paakkuja en saanut tällä ripsarilla aikaan. Toinen 18hr Volume-versio oli taas paljon paakkuisempaa jälkeä tekevä ja sitä en omissa ripsissä saanut toimimaan,vaan tuloksena oli tikkuiset teiniripset.

Lisäksi tilasin tuon vaaleanpunaisen, nestemäinen neutraloijan. Kirkasti hyvin silmänympärysihoa, mutta ei riitä yksinään mulle silmänympärysalueelle tummuutta peittämään. Koostumus oli kivan kosteuttavan tuntuinen, ei ollenkaan kuivakka, joka paakkuuntuu silmänympärysiholle. Tuolla koostumuksella, kun löytäisi pigmenttisemmän peitevoiteen, niin olisi kyllä täydellinen minun tarpeisiin. 

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 21.03.17 - klo:20:40 »
Mähän sitten tein FairyC:n innoittamana kans tilauksen pretty.fi:hin. Tuli aivan supernopeaa, pe-la-yönä tein ja tänään tuli 0_0. Jee huomenna pääsee kokeilemaan :ts

Tänään kans testasin maximum definition volume-mascaran ja oli hyvä tän yhden päivän kokemuksella. Hyvin levittyi, harja oli aika kiva erilainen verrattuna normiharjoihin mihin oon tottunut. Sai hyvin toisenkin kerroksen laitettua, eikä ole varissut päivän aikana.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 21.03.17 - klo:21:03 »
Lisäksi tilasin tuon vaaleanpunaisen, nestemäinen neutraloijan. Kirkasti hyvin silmänympärysihoa, mutta ei riitä yksinään mulle silmänympärysalueelle tummuutta peittämään. Koostumus oli kivan kosteuttavan tuntuinen, ei ollenkaan kuivakka, joka paakkuuntuu silmänympärysiholle. Tuolla koostumuksella, kun löytäisi pigmenttisemmän peitevoiteen, niin olisi kyllä täydellinen minun tarpeisiin.

Entäs se Camouflage Full Coverage Concealer? Onko tästä kokemuksia? Sisällössä näyttää olevan paljon samaa kuin noissa vähän ohuemmissa värillisissä, ei siis vaikuttaisi kovin kuivalta jankilta. En ole itse kokeillut kumpaakaan, mutta hyvä peittari silmänalusille olisi tarpeen löytää...
1cFii, oma väri.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #157 : 21.03.17 - klo:22:08 »
^ Ei ole tuosta peittarista kokemusta, mutta pitääpä ehdottomasti ostaa testiin, jos vaikka jostain lähiliikkeistä sen bongaisi. Monet peittävämmät aineet tosiaan paakkuuntuu niin rumasti silmänympärysiholle, että mielelläni löytäisin sellaisen koostumuksen, joka ei tee vanhemman näköiseksi. Ja näin epäsäännöllistä vuorotyötä tekevänä sitä peitettävää silmänalusilla on kyllä paljon.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 22.03.17 - klo:09:11 »
^^ Minä ostin vasta tuota ja olen muutaman kerran käyttänyt. Tykkään tosi paljon. Siinä on hyvä peittokyky, mutta ei ole mitään jankkia. Tuokin on sellainen, että kiinnittyy itsestään iholle eikä siitä juuri mihinkään liikahda enää kuivuttuaan. Levityksen kanssa kannattaa siis olla suht nopea ettei jämähdä vääriin paikkoihin ja saa tasaisesti levitettyä, mutta ei se siis ihan parissa sekunnissa kuitenkaan jämähdä että sen kanssa pitäisi mitenkään extra tarkkana olla. Pysyvyys on loistava ja tosiaan on melko peittävää. Huippu tuote! :)
3a F ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 22.03.17 - klo:14:13 »
Mulla on sekä toi camouflage-peittari että camo-meikkivoide. Molemmista mulla taitaa olla sävynä se nro 2, nude. Kaupassa tietenkin on huonot valot, mutta kolmonen saattais olla liian tumma, ykkönen taas liian vaalea. Ainakin meikkivoide hapettuu musta vähän punertavaksi, joten sävy vois olla parempi. Käytän siitä huolimatta ja toivon, ettei ero kaulan / dekolteen ja naaman välillä ole liian törkeä. Tää meikkivoide kyllä asettuu pestylle ja mahdollisesti kuoritulle iholle aivan ihanasti ja kakkuuntuu vähemmän kuin mun normipohja! Tasoittaa myös hyvin. Miinuksena tosiaan toi sävy ei oo ihan nappi, kun mulla pitäis olla ihan todella keltapohjainen.

Camouflage-peittari on musta tosi paljon ton meikkivoiteen tyyppinen. Silmänalusilla musta peittää riittävästi, muualla ehkä ei. Mut käyttäytyy mustakin about noin kuin Memmuuh tossa yläpuolella kuvailee. Ja asettuu silmänaluselle tosi nätisti. Ei oo kakkumainen tai liian kuiva.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 22.03.17 - klo:14:36 »
Ostin tuon blush play paletin pink version viikonloppuna ja olen kyllä ihastunut! keskimmäinen väreistä on mulle liian tumma, mutta highlight ja definepuna on todella ihanat. Nappiostos :). Pysyy koko päivän ja on tarpeeksi pigmenttinen, joskus tuntuu, ettei poskipunista irtoa mitään vaikka kuinka hinkkaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 27.03.17 - klo:12:38 »
Ajattelin mennä tutkailemaan sitä camouflage-peittaria ja voisin samalla testata jotain maskaraa myös. Haluaisin tosi luonnollista jälkeä, eli ei paakkuja eikä liian nopeasti kerrostuvaa, ja helppo peseytyvyys olisi tärkeää, kun silmät ovat tosi ärsyyntyvät. Ripset ovat taipuisat mutta hennot ja tapaavat mennä märän massan ja etenkin silikoniharjojen kanssa helposti klimppiin, kun toivoisin siistiä, eroteltua jälkeä. Olisiko mitään suosituksia?
1cFii, oma väri.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #162 : 29.03.17 - klo:15:47 »
Eipä ollu hyviä nuo Essencen uutuusripsarit. Onneksi eivät olleet kalliita. Eilen oli töissä tuota Curl-versiota, mutta jo puolen työpäivän jälkeen oli levinny mustiksi renkaiksi silmien alle.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 29.03.17 - klo:19:41 »
Ostin viikonloppuna tuon Triinan edellisellä sivulla mainitseman Blush Playn sävyssä 10 Play it Peach. Viiden euron punaksi näissä on loistava pigmentti, ja juuri sen oikeanpuoleisen napin sävyistä punaa olen vähän etsinytkin. Harmi vaan, että  korostussävy on liian tumma eikä persikan sävy muutenkaan sovi minulle niin hyvin kuin toivoisin.

Suosittelen kyllä kaikille, joille persikkaiset sävyt sopii.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 30.03.17 - klo:10:16 »
Mulla on ollut nyt pari viikkoa käytössä tuo blush and play pink paletti ja tykkään kyllä todella. Kaikki kolme nappia on pigmenttisiä ja pysyvät hyvin kasvoilla. Etenkin tuo define sävy on mun mieleen.  :l Sculpt sävy valitettavasti vähän liian tumma, mutta kevyellä kädellä sekin menee. Haen varmaankin jossain vaiheessa persikkaversion. Alle 4€ maksavaksi paletiksi (saksassa) on kyllä todella hyvä!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi