Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43953 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Essence
« Vastaus #165 : 30.03.17 - klo:12:26 »
Mä hain erityisesti Nude-blogin hehkutuspostauksesta inspiroituneena cushion-eyelinerin testiin. Mä haen eyelineriltäni ihan ensisijaisesti pysyvyyttä, ja Nuden lausunnot siitä, että kädestä piti hinkata fairyllä ja silmistä irtoaa vain vedenkestävän meikin poistoaineella, tuntuivat tosi lupaavilta. Käytännössä oma kokemus ja lupaukset eivät kyllä tuntuneet mulle edes samalta tuotteelta ;D Kämmenselkään piirretyt viivastot irtosivat kokonaan syljellä kostutetulla sormella hinkkaamalla (...), ja silmistäkin ihan vedellä huuhtelemalla, ilman kummempaa hankausta. No, eilisen työpäivän pysyivät kuitenkin ihan moitteettomassa kunnossa, joten jatkan testailua. Erittäin miellyttävä käyttää kyllä, joskin rajaussiveltimeltä vaatii enemmän kuin geelilineri. Geeli sumputtaa harjakset yhteen niin, että kuivana pienesti harottavakin pensseli tekee nättiä jälkeä, mutta tämä vaatisi tarkemman työkalun.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 30.03.17 - klo:12:36 »
^ Essenceltä löytyy myös rajaussivellin joka on tosi hyvä ja tarkka! ;)
3a F ii

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 30.03.17 - klo:12:52 »
Mä huomasin myös ton blogihehkutuksen. :D Pakko kaiketi hakea!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #168 : 30.03.17 - klo:17:04 »
Kävin kattomassa essencen ständiä. Tyhjää oli taas täynnä. En löytänyt yhtään hyvän sävyistä poskipunaa. Pitää mennä joskus toiste. Mun suosikki poskipuna putosi lattialle ja levisi pitkin kämppää. Se oli Dermosilin, mutta minusta essencelläkin on ollut vastaava sävy. Eipä ollut kaupassa. Ostin sitten harmitukseen yhden geelikynsilakan. Saa nähdä onko se edes hyvä.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 02.04.17 - klo:10:19 »
Maximum Definitionin ainoa vika on se, että sateessa todellakin leviää...

Mulla ei ole sadeolosuhteista vielä kokemusta, mutta jos mulla joku ripsari lähtee leviämään, niin sen huomaan ihan tavallisessa käytössä, kun väri leviää silmien yläpuolelle ihon lämmöstä johtuen. Ainakaan vielä ei ole niin ton ripsivärin kohdalla käynyt, kesää ootankin mielenkiinnolla, kun meillä on töissä aika hikiset olosuhteet vähänkin lämpimämmällä.

Mulla tuli myös ostettua tuo blush play pink-paletti ja toistaiseksi en ole kokeillut kuin highlighteria ja se on hyvä. Uudeksi lemppariposkipunaksi on noussut satin touch blush sävyssä satin love. Taisin jo kehuakin sitä aiemmin, mutta uskomatonta miten noin hyvän poskarin saa noin mitättömällä hinnalla 0_0
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 02.04.17 - klo:21:31 »
^ Mulla ainoa kohta johon ripsiväri koskaan leviää on juurikin jonnekin luomivaon yläpuolelle (ilmeisesti iho siitä vähän rasvoittuu ja saa ripsivärin leviämään, ja mä en siis koskaan käytä ripsiväriä alaripsissä niin ei leviä alas). Siihen mulla auttaa luomivärinpohjustaja, jota levitän aina kulmakarvoihin asti. Se on mulla yksi hyvän luomivärinpohjustajan kriteeri, että ripsiväri ei tartu päivän aikana tuonne ylös. :D
3a F ii

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 05.04.17 - klo:21:46 »
^Eihän mulla ole tullut edes mieleen tuollainen asia.. Tänään levittelin primeriä sun neuvon mukaan, mutta kun tuo ripsari ei tosiaan vielä edes ole levinnyt, niin samalta näytti kuin ennenkin. Mut pitää jatkaa, ilmathan tässä lämpenee.

Ja tilasin muuten testiin pretty.fi:n tilauksen mukana myös Essencen putkilossa olevan eyeshadow basen. En muista tuota ständeillä nähneeni, joten halvan hinnan takia piti pienellä skeptisyydellä tilata. Mutta tuo on yllättävän hyvä, luomet on siisteinä pysyneet koko pitkän päivän. Mutta sama homma, ootellaan helteitä..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 06.04.17 - klo:12:40 »
Pakko sanoa, että toi Camo-meikkivoide on loistavaa tavaraa! Mulla paras tulos tulee puhtaalle (kosteutetulle) iholle sormilla laittaen, pieni määrä pienelle aluelle huolellisesti taputellen. Toi kuivuu sijoilleen sen verran nopeasti, että työstän aina pienen alueen kerrallaan kuntoon. Pigmenttiä on ihan oikeasti, en tarvitse juurikaan peitevoidetta poskipäiden punoitusta peittämään. Mulla on sävy 2, mutta kiinnostaa kesää ja päivetystä ajatellen se sävy 3. Myöskään iho ei ole tykännyt kyttyrää vaan on hyvässä kunnossa. Enpä ois uskonut, että Essenceltä löytyy mun uus suosikkimeikkivoide! Olin ihan varma, että pakko kääntyä kalliiden tuotteiden puoleen.

Edit. Osaisko joku sanoa missä Helsingissä Essencen ständi ei huutais tyhjyyttään?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #173 : 07.04.17 - klo:14:15 »
Voihan vitsi, olen tässä nyt viikon päivät käytellyt sitä Maximun definition -ripsaria, ja eäääähhhh...emmää oikeen tykkää tästä. Tämä tosiaan erottelee ja tekeee siistiä jälkeä - jopa niin siistiä, että näyttää ettei ripsaria olisi ollenkaan ripsissä. En tosiaan ole mikään megaräpsypaakkuripsienkään ystävä, mutta tämä on mun makuun vaan aivan liian pliisu. Tuntuu ettei ripsiin tule mitään, vaikka kammalla sutii ja sutii väriä. Alaripsiin tämä tosin on suht ok, niihin on kiva saada vähän jotain väriä, mutta monet muut ripsarit ovat liian "isoja" alaripsien meikkaamiseen.
Mutta todella, todella luonnollisen lookin ystäville tämä on hyvä löytö. Mä en vain nyt saa tästä oikein mitään irti (heh).

Meikkipussissa polttelee I <3 extreme, seuraavaksi sitten se testiin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 07.04.17 - klo:14:19 »
^Oho onpa jännä, mulla nimittäin tulee melkeen fiilis, että mulla ois tekoripset, kun tekee suht näyttävät ripset. Tuota on helppo levittää, laitan kaks kerrosta, kun yleensä laitan vain yhden toisilla ripsareilla, kun tuntuvat jankkiutuvan ja lopputulos on ihan kökön näköinen.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #175 : 08.04.17 - klo:00:50 »
^ heh, joo niin ollaan erilaisia ripsiemme kanssa ja toisen roska on toisen aarre  :) Mutta joo, tosiaan mulla on aika pitkät, mutta suht hennot ripset ja kun olen tottunut siihen, että ripsari tuo volyymia (siis tuuheutta), niin tämä tuo lähinnä vain hieman väriä ja pituutta. Kävi mulla sekin mielessä, että onko mulla joku maanantaikappale tai onko ripsari päässyt jotenkin kuivumaan tms., mutta ei. Se ei vain toimi mulle. Tuli fiilis tuosta ripsarista, että se massa vaikutti jotenkin sellaiselta, kuin sitä varsinaista ripsarivärimassaa ois joku 0,1ml siinä tuubissa ja loput vettä, sitten sotkettu sillä lailla vedelläjatketuksi.  :D Mutta tosiaan, eipä ollut kallis hutiostos, ja hyvä että muilla toimii.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #176 : 10.04.17 - klo:09:14 »
^Noi geelikynsilakat on ihan huippuja, suosittelen kokeilemaan! Sävyjä löytyy paljon, geelilakoilla saa helposti hyvää jälkeä, kuivuu kohtuu nopeasti ja pysyy tosi hyvin etenkin jos laittaa kirkkaan lakan päälle.

En käytä primeria luomille, koska sain joskus vuosia sitten Lumenen primeristä silmäreaktion. En ole oikein uskaltautunut kokeilemaan muita merkkejä, jos rahat menevät hukkaan taas... Mutta tosiaan mun käsittääkseni tässä ketjussa on kehuttu ainakin 2in1 eyeshadow&primeria, vaikkei tuote ilmeisesti oikein mene pelkästään luomivärinä.

Ajattelin itse seuraavaksi kokeilla jotain Essencen rajaustussia/nestemäistä rajaustuotetta. Mutta odottelen kärsivällisesti, että edellinen Lorealin nestemäinen rajaustuubi loppuu ensin.  ;D

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 10.04.17 - klo:09:56 »
^ Kannattaa kokeilla tätä eyelineria:
https://www.pretty.fi/essence-liquid-ink-eyeliner-waterproof-silmanrajausvari

Paljon kehuja olen siitä kuullut ja itsekin omistan. Mullakaan ei ole mitään huonoa sanottavaa, mutta itse käytän nestemäistä eyelineriä tosi tosi harvoin niin mä en ehkä ole silti paras arvioimaan ja vertaamaan muihin vastaavanlaisiin tuotteisiin. Uskallan silti suositella. :D
3a F ii

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #178 : 11.04.17 - klo:11:00 »
Pakko sanoa, että toi Camo-meikkivoide on loistavaa tavaraa! Mulla paras tulos tulee puhtaalle (kosteutetulle) iholle sormilla laittaen, pieni määrä pienelle aluelle huolellisesti taputellen. Toi kuivuu sijoilleen sen verran nopeasti, että työstän aina pienen alueen kerrallaan kuntoon. Pigmenttiä on ihan oikeasti, en tarvitse juurikaan peitevoidetta poskipäiden punoitusta peittämään. Mulla on sävy 2, mutta kiinnostaa kesää ja päivetystä ajatellen se sävy 3. Myöskään iho ei ole tykännyt kyttyrää vaan on hyvässä kunnossa. Enpä ois uskonut, että Essenceltä löytyy mun uus suosikkimeikkivoide! Olin ihan varma, että pakko kääntyä kalliiden tuotteiden puoleen.

Edit. Osaisko joku sanoa missä Helsingissä Essencen ständi ei huutais tyhjyyttään?

Ostin myös kyseisen meikkivoiteen testiin, kun kerrankin löysin lähi-Minimanista sen vaaleimman sävyn. Veti kyllä sanattomaksi tämä tuote! Väri on ihan nappi vaalealle,keltapohjaiselle iholle, voide tuntui kevyeltä iholla ja jälki on tosi kaunis. Toivottavasti eivät mene lopettamaan tätä! Hakkaa kaikki aiemmin kokeilemani meikkivoiteet menmen tullen ja niitä on kyllä tullut testattua monia sekä markettimeikkivoiteista että selektiivisistä meikkivoiteista. Jos tämä ei vaan ärsytä ihoa, niin ehdottomasti ostanostaa lisää!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 11.04.17 - klo:15:50 »
Minäkin ostin jonkin aikaa sitten sen camouflage-peittarin, tai siis yhden kumpaakin sävyä kun en tiennyt, kumpi olisi parempi. En saa tällä sen parempaa peittävyyttä kuin aiemmin käyttämilläni, mutta on tämä silti etenkin hintaan nähden todella hyvä. Mulla vain on todella synkät silmänaluset, enkä voi hirveän paksusti laittaa hyvääkään peittaria, kun suunnilleen sata uraa tulee esiin silmien alta. Näytän siis jossain määrin harmaalta tämänkin kanssa, mutta on se toki parannus, ja tämä menee tosiaan niiden harvojen joukkoon, jotka eivät tee kuivaa efektiä tai juokse suoraan juonteisiin. Pysyy myös nätisti koko päivän. Ei huomattavaa tuoksua, eikä tunnu muutenkaan ärsyttävän ihoa eikä silmiä. Sävyillä ei ole mulla suuresti eroa, varmaan silmänalusille olisi parempi jokin kauemmas ihonväristä sävytetty. Ehkä taivun kuitenkin helpommin käyttämään sitä vaaleampaa, kun tummemmassa ei kuitenkaan ole sellaista sävytystä joka auttaisi taittamaan tummuutta sen paremmin.

Tämä siis kyllä hakkaa ihan kevyesti esim. kaikki testaamani selektiiviset merkit, joista en koskaan ole päätynyt ostamaan yhtäkään. Olen pitkään käyttänyt lähinnä Idunia ja Lioelen Under The Eye'ta, mutta Essence on kyllä hinnan ja saatavuuden puolesta aika helppo valinta jatkossa. Kaipaisin vain vähän enemmän taittoa, mutta ehkäpä kokeilen vielä jotain niistä värillisistä tän camouflagen lisäksi.
1cFii, oma väri.