Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43951 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Essence
« Vastaus #180 : 20.04.17 - klo:23:57 »
Kävin Tokmannilla ja mukaan tarttui yhki jos toinenkin essencen tuote.

Sheer shine lipstick näytti kivalta, mutta hasee ja maistuu niin hirveälle, että heitin punan saman tien roskiin. Makeupalleys kommenttien perusteella tässä pitäisi olla vaniljainen tuoksu ja maku. Joko tuote oli vanha tai vaniljaa on monenlaista.

Huulikynistä mukaan tarttui 07 cute pink ja 06 satin mauve. Nämä on niin eri maailmoista kuin vain voi olla. Satin Mauve on pehmeä, ja sillä voi korvata vaikka huulipunan. Cute pinkistä sen sijaan ei irtoa väriä, ei niin millään. Kuiva ja kova.

Super Fine eyeliner pen oli ainakin macin blacktrackin päälle laitettuna mustempaa ja terävän kärjen ansiosta silmän ulkonurkan rajauksesta sai mukavan terävän.

Cushion eyeliner vaatii vähän totuttelua. Kuten bubbs jos aiemmin kirjoitti, se vaatii selvästi teräväkärkisen siveltimen, jonka kärki ei hapsota. Kokeilin myös viistokärkistä sivellintä, eikä se ollut kovin paljon käytännöllisempi. Väri ei myöskään liu'u luomella mitenkään vaivattomasti. Saa nähdä jääkö käyttöön vai heitänkö pois.

Camouflage meikkivoide tuntuisi ihan pätevältä. Testasin koko päivän naamalla olleen meikin päälle, joten mikään luotettava testi ei ollut. Mutta näinkin käytettynä lopputulos oli vaikuttava. Täytyy testata vielä puhtaalle iholle, ennen kuin annan lopullisen tuomion. Sävy vaikuttaisi yllättävän hyvältä. Jos hyvin käy, niin tästä saattaisi olla L'Oreal Infallible 24 h matten (josta ei löydy minulle sävyä ja joka ei ole eläinkokeeton) ja Estee Lauderin Double Wear Lightin (ei eläinkokeeton) tilalle peittävä mattameikkivoide.

No en valita, vaikka useampikin tuote päättyisi lopulta roskiin. Koko setti maksoi kuitenkin vain reilut 16 euroa.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #181 : 21.04.17 - klo:22:46 »
Onko jollain jo kokemusta noista my must haves huulipunista? Kiinnostaisivat, mutta täältä ei ainakaan vielä löydy hyllystä. Oli kyllä tosi tyhjä hylly muutenkin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 23.04.17 - klo:23:08 »
Mun täytyy jatkaa testailua Camouflagella, ensikokeilu oli jotain niin järkyttävän kamalan näköistä mun ihovammaisella naamalla  ::)

Blossom dreams -kokoelma on ihastuttava, luomiväripaletti ja korallinsävyinen poskipuna kiehtovat eniten.

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 18.05.17 - klo:18:09 »
Mulla on naamassa Essencen, Camouflage-meikkivoide, matta-viimeistelysuihke ja se valkoinen viimeistelypuuteri. Kuurasin ja puunasin just kylppäriä hiki hatussa jotain 1,5 h ja meikkipohja näyttää melkeen paremmalta ku alottaessa. Ei kiillä, vaan "hehkuu". Mitä mustaa magiaa tämä on.  0_0
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 18.05.17 - klo:19:46 »
Mää testasin myös tänään ekaa kertaa tuota Camouflagea, ihan yllättävän hyvä! Kädellä hapettui kun testasi, mutta kasvoilla ei. Tosi kiva! Ja toi peittari on paljon parempi kuin UD:n Naked peittari joka mulla kasaantuu aina juonteisiin. Peittää kunnolla ja pysyy! Työpäivän aikana en korjaillut meikkiä ollenkaan, nyt voisin hieman taputella kiiltoa pois ja jatkaa iltaa. Vähän nenästä rakoilee mutta paljon vähemmän kuin Fit Me -meikkivoiteella tai Lumenen meikkivoiteilla.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #185 : 24.05.17 - klo:06:45 »
^ Kannattaa kokeilla tätä eyelineria:
https://www.pretty.fi/essence-liquid-ink-eyeliner-waterproof-silmanrajausvari

Paljon kehuja olen siitä kuullut ja itsekin omistan. Mullakaan ei ole mitään huonoa sanottavaa, mutta itse käytän nestemäistä eyelineriä tosi tosi harvoin niin mä en ehkä ole silti paras arvioimaan ja vertaamaan muihin vastaavanlaisiin tuotteisiin. Uskallan silti suositella. :D

Tuli vihdoin ostettua tämä ja on mulle sopiva rajausväri. Saa tosi huomaamattomat ohuet rajaukset ripsien tyveen, mutta myös näyttävyyttä tarvittaessa. Ja pysyvyys on riittävän hyvä minun käyttöön.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #186 : 24.05.17 - klo:16:50 »
On alkanut tuo Camouflage 2in1 kiinnostamaan. Tosin taitaa olla esim. Pretty.fissä vain 3 eri sävyä valikoimissa, ja mietin että miten tummia ovat...
Mulle on ollut aika pettymys Get Picture Ready! -primer, sillä vaikka pitäisi olla mattapinnan antava, huokosia häivyttävä jne. niin lieneekö hyaluronihapon syytä, mutta tämä ei tosiaan pidä mattana naamaa. On melkein parempi olla laittamatta tätä, sillä musta melkein tuntuu että iho alkaa kiiltelemään tämän kanssa nopeammin.
Veikkaan, että on varmaan ton hyaluronihapon "syy", ettei meikki kestä mattana. Muistaakseni Lorealin Infallible -meikkivoiteessa oli ko. ainesosaa myös, ja se meikkivoiden alkoi kiiltelemään tosi nopeasti.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 24.05.17 - klo:18:30 »
Sävyt ovat todella vaaleita. Ostin muka kesäksi 30 ja voin ihan hyvin käyttää sitä jo nyt. Keltapohjaisia, mutta eivät oransseja. Todella hyvä sävy mulle, käytän yleensä Lumenen 1:stä tai fit me 110 (joka on nyt jo ihan liian vaalea, mutta muut heidän sävyt on väärän värisiä). Kannattaa testata peittari myös!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 24.05.17 - klo:22:18 »
Mun mielestä ne kaikki kolme sävyä oli ainakin kaupan huonossa valossa melko samanlaisia eikä tummuuseroa juurikaan, pieniä sävyeroja lähinnä. Kokeilin kämmenselkään, jossa jo jonkin verran rusketusta (mulla käsien ja kasvojen iho on samansävyisiä kun ruskettuu jo keväällä samaan aikaan ja ne ihoalueet on paljaana vaikka olisi vielä takkikelit) ja kaikki liian vaaleita. Oli vähän pettymys ja ihmetytti.
« Viimeksi muokattu: 24.05.17 - klo:22:20 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 25.05.17 - klo:19:10 »
Mäkin käytän sitä sävyä 30 nyt jo. Tekisipä Essence tohon lisää tummuusasteita samalla sävyllä. On nimittiän niin laadukas tuote, että tilaisin, jos ei kaupasta saisi.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 26.05.17 - klo:01:17 »
Onko vaaleimmat keltaisia vai punaisia? Kiinnostaa, mutta loisteputkien valossa en saa ikinä valkattua oikeaa sävyä, kaikki taitot näyttää sulautuvan ihoon ja totuus tulee ilmi vasta ulkona.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 26.05.17 - klo:07:17 »
Minusta ovat neutraaleita/keltaisia. Ainakaan punertavuutta ei ole paljoa jos on, suurin osa markettimeikkivoiteista on minulle oransseja tai punaisia. Näissä on jotenki tosi hyvät sävyt.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #192 : 29.05.17 - klo:18:19 »
Ostin lauantaina sen Camoufalge 2in1:n, kun kerrankin osuin Tokmanniin, jonka Essence -ständi ei ollut puolityhjä (Hyvinkään Tokmannille mars!)
On tosiaan kellertävään taittava, vaaleusaste oli iloinen ylläri. Mulla on vaan pinkkipohjainen iho, niin neutraalimpi/pinkimpi sävy samalla vaaleusasteella olisi ollut vielä parempi! No, eilen testasin. Olin typerä ja laitoin sitä huonoa Get Picture Ready! -primeria pohjalle, en tajua miksi, koska sen kanssa meikkivoide alkaa kiiltelemään jopa normaaliakin nopeammin. Sitten meikit naamassa ulkoilua/reippailua lämpimässä säässä, ja no, liejuuntuihan se tuntien kuluessa mutta ei mitenkään niin mahdottomasti mitä voisi luulla tämän rasvanaaman kanssa. Eli arvosanaksi voisin antaa 3,5/5. Plussaa vaaleasta sävystä ja koostumuksesta, miinusta siitä että on kellertäväpohjainen.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #193 : 10.06.17 - klo:21:39 »
Kokeilin nyt uudestaan tuota 18hr Volume Stylist mascaraa ja kun tajuaa pyyhkäistä ylimääräiset pois,niin täähän toimii. Pituutta ei niinkään tule, mutta tuuheuttaa mukavasti. Paakkuka ei tule, jos ei nyt hulvattomasti ala kerrostelemaan. Hyvin on nyt pysynyt koko päivän, joten todella hyvä löytö arkiripsariksi.  :ts

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #194 : 11.06.17 - klo:12:12 »
Essence camouflage 2in1 powder & make-up ivory beige meikkipuuteri sävy 10 on muuten jauhomaisen vaalea. Jopa liian vaalea, joka on aika ylläri mulle  0_0 Eilen illalla testasin ja tajusin että ei hitto, tää on jopa mulle liian valkoinen. En tiedä miten tuo asettuisi iholle, jos olisi antanut olla ja "imeytyä ja asettua" paremmin, mutta ennen iltapesulle menoa vain testasin ja peilistä katsoi sellanen haamunaama että huhheijaa.

Essence get picture ready! long-lasting compact make-up matt ivory meikkipohja sävy 10 oli kanssa mulla tilauksessa mukana (pretty.fi:stä tilasin). Ja noh, tosiaan kuvauksessa lukikin että voidemainen puuterimeikkipohja, joka muuttuu puuterimaiseksi iholla. No, ei tämä toimi mun kasvoilla, on tosiaan voidemaista liistraa, ei levity kasvoille nätisti (varmaan mun suht suurihuokoinen iho+rasvoittuvuus vaikuttaa). Kun tämän olin saanut jotenkin levitettyä, oli kasvot kyllä niin liistraisen näköiset ja meikkipohja näytti jo valmiiksi siltä että olisi ollut kasvoilla 12h. Päälle laitoin hieman puuteria, sillä sai hieman lopputulosta pelastettua, mutta hutiostos kyllä oli tämä ihan täysin.