Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43589 kertaa)

Poissa Liane

• Hiushörhö
Vs: Essence
« Vastaus #195 : 11.06.17 - klo:13:19 »
^ Joo! Tuo vaalein sävy camouflage 2in1 powder & make-upista on mullekin liian vaalea, ja olen melkoinen kalkkilaivan kapteeni.

Sitä nestemäistä meikkivoidetta samasta sarjasta (camouflage 2in1 make-up & concealer) ivory beige -sävyisenä mulla on myös, mutta en oikein tykännyt siitä. Ihan hyvä peittävyys, mutta vaikea saada levittymään nätisti. Ei myöskään taida sopia meikäläisen rasvoittuvalle ihotyypille, kun hapettuu selkeästi oranssiksi ja alkaa kiillellä aika nopeasti. Plussaa kuitenkin siitä, että pysyy naamassa mutta ei ole vaikea poistaa. Hintaisekseen ihan ok.

Sen sijaan olen tykännyt mahdottomasti essencen huultenrajauskynistä. Mulla on pystyarpi ylähuulessa, ja tuota kohtaa yritän kynällä tasoittaa ja muutenkin tehdä huulista vähän symmetrisemmän näköiset. Longlasting lipliner sävyssä girl next door on tässä tosi hyvä, koska se on aika kylmä, neutraali sävy, ei liian tumma. Tuossa arven kohdalla tahtoo kaikki vähänkin lämpimämmät/kirkkaammat sävyt näyttää suttuiselta. Levittyy pehmeästi ja pysyy hyvin. Älyttömän edullisia ovat myös.

Vakikäytössä on myös the false lashes mascara dramatic volume unlimited, jolla saan kohtuunäyttävät ripset - ripset ovat normitilassaan ihan tuuheat mutta aika lyhyet, ja tällä saa pituutta ja jonkin verran volyymia. Mainitaan nyt vielä matt touch blush sävyssä peach me up! joka on oikein nätti, heleä persikka, jossa on kohtuullisesti pigmenttiä. Häivyttyy myös hyvin.
« Viimeksi muokattu: 11.06.17 - klo:17:25 kirjoittanut Liane »

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 13.06.17 - klo:14:36 »
Tuo Essencen camouflage peittari on super hyvä  :ts Sen verran täällä sitä kehuttiin, että uteliaisuus voitti. Onneksi innostuin! Yleensä kaikki peittarit vaa kökkööntyy silmien alle. Tämä sen sijaan pysyy nätisti paikoillaan ja saa silmän aluset pysymään siisteinä ja siloisina aamusta iltaan. Myös näpyt peittää hyvin, eikä voide lähde päivän aikana huitelemaan paikoiltaan.

Camouflage-meikkivoide on alkuun iholla tosi freesin näköinen, mutta päivän aikana tuntuu korostavan pintakuivuutta kasvoillani. Harmi. Sävy 30 on ihan mun muun ihon värinen, tosin lisää päivettyessä jäisi kohta liian vaaleaksi. Huomasin, että tätä meikkivoidetta kun töpöttelee eniten peittoa tarvitseviin kohtiin, niin sillon lopputulos on aika hyvä. Koko kasvoille olen käyttänyt Lumenen Glow:ta ja sitten tätä esim. nenän pieliin, leukaan.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 14.06.17 - klo:19:37 »
Essencen poskipunat on tosi hyviä ja pigmenttisiä! Ostin kokeeksi kaksi my must haves-poskipunaa. Aluksi epäilytti että pannu olisi hankalan pieni, mutta ei sen käyttö ole ollenkaan hankalaa. Itseasiassa tykkään että se on niin  älyttömän pieni niin ei vie meikkipussissa tilaa, se kun muutenkin tursuaa aina ääriään myöten. Voittaa laadullaan mun edeltävän narsin poskipunan helposti.

Tarvitsin myös uudet tekoripset ja hinnan perässä ostin nekin essenceä. Ostin sellaiset ripsenpuolikkaat, mitkä sijoitetaan vain silmän ulkonurkkaan ja nekin on tosi hyvät. Irtoripset on helposti vähän liioitellun näköiset, mutta noi on tosi kauniit.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Silta

• Haiven
  • *
« Vastaus #198 : 25.06.17 - klo:19:19 »
Ostin tänään Essencen The Cushion-tyynyeyeliner:in, ja vitsi se on hyvä! Ohut koostumus, helppo levittää siveltimellä ja pysynyt tähän mennessä tosi hyvin. Samoin saman merkin paljon kehuttu silmämeikinpohjustaja oli ihan nappiostos.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 28.06.17 - klo:17:58 »
Löytyykö Essenceltä hyvää kajalia/silmänrajauskynää tightliningiin? Tämän hetken suosikki on IsaDoran Inliner, mutta sekin kuluu pois päivän aikana.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 29.06.17 - klo:21:10 »
Mun essencekokemukset ne vaan ei juuri parane. Camouflage-meikkivoide menee sävyltään vaikka onkin aika värikäs, mutta asettuu kehnosti, valuu huokosiin ja lähtee rumasti pois esim. niistäessä. Cushion-lineri jäi käyttämättä. Mä en oikein osaa innostua hinta-laatusuhteestakaan, kun haluan tuotteeni täydellisyyttä hipovina enkä keskinkertaisina, ja netistä saa kuitenkin niin halvalla kaikkea sellaista, mikä on oikeasti tosi hyvää.

The gel -päällyslakka on tosi hyvä, mutta ei esim. Seche viten ebayhintaa juuri edullisempi kun pullokoko on puolet. Vaalea persikansävyinen mattaluomiväri ylitti odotukset, kun en ole aiemmin juuri vakuuttunut essencen luomiväreistä.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 12.07.17 - klo:20:23 »
Ostin essencen vaalean aurinkopuuterin. Helppo levittää, sävy on hyvä, hyvä pigmentti, mutta huonona puolena on että se kuluu iholta erityisen helposti pois ja vähänkin paita hipaisee puettaessa niin ne kaikki puuterit on siinä paidassa saman tien.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 08.09.17 - klo:11:20 »
Essencen syyskuun Coast 'n' Chill -kokoelma on superhoukutteleva! Tästä löytyy överisöpöt puuterihelmet, strobing-paletti, meikkivoiteen vaalentaja ja tummentaja ja muutakin kivaa. En tiedä tuleeko tämä Suomeen, kun aika harva noista tänne päätyy, tilaan varmaan kosmeti4less:ltä.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 08.09.17 - klo:12:04 »
^ Musta noita näkyi meidän Cittarissa. Ainakin kulmakarvapaletti ja kynsilakat näyttää tutuilta.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 08.09.17 - klo:18:10 »
Ostin Matt Touch Blushin (sävy Berry me up!). Tosi hyvä pigmentti ja pysyy iltaan asti rasvoittuvallakin iholla. :o Eipä olisi uskonut kolmen euron tuotteesta. Voisin kokeilla myös Satin Touch Blushia, jossa on samantapainen berry-sävy myös. Tai taitaa olla ennemmin mauvy (mitä nää asiat on suomeksi? :D ), mutta kuitenkin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 11.09.17 - klo:10:25 »
Meni vähän mopo rotkoon Tokmannin Essence-ständillä. ;D Ostin Matt Touch Blushista tuon jo ostamani lisäksi loput kaksi sävyä Peach me up ja Rose me up.

Satin Touch Blushissa oli -50% tarjous ja otin molemmat saatavilla olleet sävyt Satin love (sellainen neutraalihko mauvy-sävy, googlauksen perusteella tätä sanotaan Tarten Exposed-sävyn dupeksi) ja Satin coral. Kolmatta sävyä Satin Bronze ei ollut saatavilla, mutta jos se on enemmänkin aurinkopuuteri kuin poskipuna, niin eipä mulla sille käyttöä olisikaan.

Ihan uskomatonta, että tällä hinnalla saa tällaista pigmenttiä. :o Nää noussee ihan mun suosikkiposkipunien joukkoon. En odottanut tällaista innostusta, kun huulipunat olen aiemmin todennut liian halpiksiksi mun makuun.

Ständi kyllä ammotti taas tyhjyyttään ja joku teini siinä kiroilikin kaverilleen, että aina nää on tyhjiä. Kaveri sanoi, että Itiksessä olisi täydempää. Onko kukaan tsekannut?

Ehkä poskipunat ei innosta teinejä, koska niitä oli noin kivasti tarjolla.
« Viimeksi muokattu: 11.09.17 - klo:10:27 kirjoittanut Margot »

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #206 : 11.09.17 - klo:11:34 »
Essencellä oli aika paljon mielenkiintoisia juttuja tulossa nyt syksyllä. Itseä kiinnosti mm.ne uudet ripsarit. Harmi vaan, että täällä myös ständit ammottaa tyhjyyttään, ainakin MiniManissa ja Tokmannilla. Ehkä pitäisi katsastaa Citymarketin valikoima, että onko siellä tuotteita enemmän.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 12.09.17 - klo:00:56 »
Kiinnostaa meikkivoiteen vaalennusaine ja ihanat poskipunahelmet, toivottavasti osuisi reitille!

Citarissa (Itis) oli paljon tuotteita hyllyssä, mutta siellä on vain yksi hylly. Tokmannilla en ole käynyt viime aikoina, välillä on ollut ihan täyttä ja välillä lähes tyhjää. Uusia ripsareita oli Citarissa kuitenkin, ja ne oli aika kiinnostavia, lupasivat olla tahraamattomia. Onkohan sellaista film-tyyppistä? Oon todella kaivannut sellaista Essencen valikoimaan, just sen verran voisin kivuttomasti ripsarista maksaa, ja olisi kiva saada tilaamatta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 12.09.17 - klo:01:11 »
Täällä ei ollut ainakaan Cittarin pienellä ja Tokmannin isolla ständillä muuta kokoelmaa kuin awesoMetallics. Alueellisia eroja voi olla, mutta ainakin Turun seudulla on ehkä joka kolmas tai neljäs kausikokoelma myynnissä. Noitahan tulee kai vähintään 12 x vuodessa eli todella tiuhaan.

Tilasin kosmetik4lessiltä mainitsemani helmet, korostuspaletin, meikkivoiteen tummentajan (hyvä vaalentaja mulla on The Body Shopilta ennestään) ja huulivoiteen sävyssä Fresh-kissed by a rose, lisäksi kiinteän sivellinsaippuan ja Blush play -poskipunapaletin sävyssä Play it peach, se pinkkisävyinen on ollut mulla ihan lemppari. En saa noita koskaan kulutettua loppuun, mutta en yksinkertaisesti pysty pitämään näppejä erossakaan.

Tuleekohan Essenceltä tänä vuonna joulukalenteria?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #209 : 12.09.17 - klo:14:05 »
Määhän ostin uutta Essenceä 150 eukolla  :T Oli vaan pakko saada kaikki. Ainakin uusi primer ja Fit&Fresh meikkivoide on tosi mieluisia. Meidän Carlsonin ständi oli varmaan just täyttynyt, koska siellä oli pitkästä aikaa ylitse pursuava tarjonta. Eli seuraavat puoli vuotta taas tyhjää, otaksun.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”