Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43995 kertaa)

Poissa Sue Ellen

• Haiven
  • *
Vs: Essence
« Vastaus #255 : 22.08.18 - klo:21:18 »
En tiedä onko enää saatavilla - mut Essencen WetWetWet-huulikiilto ei koostumuksellaan loistanut. Sen sijaan sävy "happiness in a bottle" oli niin ihana marjapuuroinen nude niitten iänikuisten liian beessien jälkeen - et toinenkin piti ostaa varastoon.

I love extreme-mascara vedenkestävänä on alun liian vetisyyden jälkeen ollut vähintään hintansa väärti.

Poissa Mir

• HAIRahtanut
Vs: Essence
« Vastaus #256 : 07.12.18 - klo:21:04 »
Ostin hetken mielijohteesta T-alueelle tarkoitetun "all about matt! t-zone primer stick" -puikon, jolla tosiaan halusin saada kiillon naamaltani kuriin. Nyt oon pari päivää testikäyttänyt tätä ja täähän toimii! Mulla on käytössä meikkipohjana Lumenen CC-voide ja Madaran City CC-voide. Varsinkin jälkimmäinen on mun ja monen muunkin mielestä hyvin kiiltävää sorttia muutenkin, mutta tää puikko saa sen kyllä hyvin piiloon. Tuoksu puikossa on aika voimakas verrattuna muihin käyttämiini tuotteisiin, mutta haihtuu kuitenkin päivän mittaan. Tätä voi käyttää meikkipohjan alle ja päälle, mutta mun mielestä se luontevampi laittaa alle. Ehkä täytyy koittaa päällekin joskus. Tämä herätti kyllä kiinnostuksen muihinkin Essencen tuotteisiin. :)
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3