Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43714 kertaa)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
Vs: essence
« Vastaus #30 : 13.12.15 - klo:13:11 »
essence–myyntipisteet:
Carlson: Joensuu(2m), Kuopio(2m), Mikkeli(2m)
Halpa-Halli: Haukipudas(1m), Kiiminki(1m), Kokkola(1m), Kuopio/Matkus(2m), Liminka(1m), Muhos(1m), Närpiö(1m), Pietarsaari(1m), Pori(1m), Raahe(1m), Saarijärvi(1m), Siilinjärvi(1m), Ylivieska(1m)
Keskisen Kyläkauppa - Tuuri (2m+2m)
Kärkkäinen: Ii(1m), Lahti(2m) ja Ylivieska(2m)
Minimani: Ideapark Lempäälä(2m), Jyväskylä(2m), Kokkola(2m), Seinäjoki(2m) ja Vaasa(2m)
Tokmanni: Helsinki Itäkeskus(2m), Helsinki Kaisaniemi(1m), Hyrylä/Tuusula(2m), Järvenpää(2m), Kaarina Piispanristi(2m), Klaukkala (2m), Porvoo(2m), Tampere Lielahti (2m) ja Turku Länsikeskus(2m)

Tossa tän hetkiset myyntipisteet :)

Essencen kynsilakat on kyllä tosi laadukkaita! Tykkään :ts
Seuraavalla kerralla, kun pääsen käymään Essence hyllyllä niin pitääkin katella noita huultenrajauskyniä ja siveltimiä.
Miulla on myös jotain Essencen meikkejä.
Long Lasting eye pencil mustana ja vihreenä. Tosi hyviä molemmat, musta vähän kuivempi, mut molemmat pysyy hyvin ja helppoja käyttää.
Quattro eyeshadow sävyssä laugh, love, lime. Valkonen on glitterinen ja aika susi, mut muut sävyt on hohtavia ja ihan mukavan pigmenttisiä.
Long Lasting lipstick Adorable Matt! on aivan ihana! :-* Pysyy hyvin huulilla, helppo levittää ja herkku sävy. On the catwalk on vähän jännä sävy, en oo vielä päättäny pidänkö siitä vai en. Kermaisempi, kuin Adorable Matt. Pysyy myös hyvin ja helppo levittää.
Extra Longlasting Eyliner Pen Silmänrajaus tuss mustanai. Tää ei ollu hyvä ostos. Tussi pää on kyllä hyvä ja helppo käyttää, mut tekee haaleeta jälkeä :(
Miulla on myös yks matta poskipuna, joka ei oo nyt miulla kotona niin en voi tarkistaa sävyä, mut se on pigmenttinen ja kivan sävynen.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 14.12.15 - klo:20:02 »
Mä kävin Halpa-Hallista ostamassa vedenpitävän ripsarin, barbie-pinkin huulipunan, kahdeksan sävyn bronze luomivärisetin ja poskipunan. Hintaa tuli yhteensä 14,5 €  ;D huulipunan sävy on peittävä ja kermainen ja se tuntuu kosteuttavalta. Poskipuna levittyy hyvin ja väriä lähtee kohtuudella mun vaalealle iholle. Sävykin oli vaaleimmasta päästä ja on tosi nätti (90 summer dreaming). Ripsaria en ole vielä kokeillut, mutta mitä tuota harjaa katsoin, niin putkilo annostelee värimassaa jopa melko niukasti. Luomiväreistä lähtee hyvin pigmenttiä ja ne häivyttyy helposti. Ensifiilis näistä kaikista on tosi hyvä! Etenkin poskipuna oli ihan nappituote mulle. Laatu on hintaan nähden ekan kokeilun perusteella oikein hyvä. Valikoima oli tuolla yhden metrin telineelläkin laaja ja teen varmasti muiden tuotteiden kanssa vielä myöhemmin lisää tuttavuutta  :P
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #32 : 15.12.15 - klo:14:42 »
Mä olen aivan ihastunut näihin essencen eyelinereihin. Käytän siis tosi tosi tosi harvoin, joten en viitsi kauheita summia panostaa. Lisäksi olen aivan onneton meikkaaja ja yleensä onnistun tekemään järjetöntä suttua (jonka takia laitankin luomivärin vasta tän eyelinerin jälkeen  ;D). Kätevimmin näköjään homma omalla kohdallani toimii siten, että räpellän ensimmäiset viivat sillä essencen kaksipäisen ohuemmalla linerillä ja sitten käyn uudestaan läpi Extra Longlasting eyelinerillä. Ei nuo nyt mitään superhypermahtavia ole, mutta ajaa asiansa kun sen verta harvakseltaan käytän :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 16.12.15 - klo:19:39 »
Plääh, mä niin haluaisin tykätä Essencen Lash Princess -ripsiväristä. Tämä toimii mun ripsissä täydellisesti eli pidentää, tuuheuttaa, erottelee ja kaiken lisäksi tuo kaarevuutta mun piikkisuoriin ripsiin. Mutta kun tämä varisee! Mulla ei yleensä ole mitään sotkeentumisongelmia ripsareiden kanssa, mutta tuo mustaa silmänaluset päivän mittaan. :P
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 16.12.15 - klo:19:52 »
^ Onko se tuuheuttava vai False Lash Effect? Tuuheuttavassa hylsyssä on punaista ja tuossa toisessa vihreää, muuten ne on samannäköisiä. Tuo tuuheuttava ei ilmeisesti ole yhtään niin hyvä kuin False Lash Effect, josta mäkin tosi kovasti tykkään!
3a F ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 16.12.15 - klo:22:35 »
^False Lash Effect, eli mustavihreä hylsy. En muistanutkaan, että niitä oli kahta laatua. ::) Mä varmaan huomenna kokeilen tuota niin, että jätän alaripset meikkaamatta, jos vaikka varisemista ei sillä tavalla tapahtuisi.
1aMii, punapää

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 19.12.15 - klo:00:40 »
Mulla on I  <3 extreme volume mascara WP ja toi on kyllä tosi hyvä! Eka laitoin kunnon testiin salille hikitreeniin ja hyvin pysyi. Nyt olen käyttänyt parina päivänä ihan peruskäytössä ja toi tekee kyllä näyttävät ja hyvin erotellut ripset, joissa taivutus pysyy. Harja tuossa on muhkea, eikä varmaan sovi ihan kaikille. Ei varise, mutta kun ekalla kerralla en laittanut eka silmien ympärille puuteria, niin ripsiväriä suttaantui mun rasvoittuvalle luomelle, mikä ei tietty tavatonta wp ripsarin kanssa ole.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 20.12.15 - klo:15:17 »
Kävin pitkästä aikaa taas Essencen kojulla ja ostin muutaman jutun.

Merry Berry hair fragrance - Tämä on siis hiustuoksu, jossa on kimaltavia shimmereitä. Mulla on ennenkin ollut hiustuoksuja, tykkään niistä etenkin talvella koska se samalla poistaa sähköisyyttä ja tuo tuoksua. Tässäkin on kyllä aika voimakas tuoksu, mutta tuoksu on ihan ok, vaniljainen ja puinen. Ja siis tuo shimmerien kimalle on niin söpöä. Kun pulloa ravistaa, niin pullossa liikkuvat shimmerit tuovat ihan mieleen sellaiset snow globet. Tähän ei oikein ole muuta sanaa kun ihQ. ;D Jos tämä nyt jää vaan pöydälle notkumaan niin ei haittaa, onpahan nätti koriste...

I <3 Trends Sweet at first sight
- Pastellipinkki lakka jossa on myös todella hienojakoista shimmeriä ja helmiäistä. Kovin peittävää tulosta ei saa joten sopii hyvin arkilakaksi.

Nail Art Nail polish remover (asetoniton)
- Tätä kokeilen mielenkiinnolla. Yleensä asetonittomat lakat ovat melko tehottomia, mutta tämän väitetään olevan ultra strong. No, se jää nähtäväksi kun tänään vanhat glitterlakat poistan.

Eyeliner Pen Wateproof
- Musta vedenkestävä tussikynä. Taitaa olla jo kolmas näitä. Ihan paras kestävyys enkä vaihtaisi enää muuhun. Tussi kestää hyvänä n. 3kk mikä on tosi hyvä ikä tällaiselle tussirajaukselle.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 08.03.16 - klo:07:22 »
Mä ostin Saksasta All About Nudes luomiväripaletin viime kuussa ja tää on kyllä yks monikäyttöisimmistä ikinä. Tartun tähän joka aamu. Tosi hyviä värejä ja pigmenttiäkin sopivasti. Hintaa taisi olla 3,50 €. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #39 : 08.03.16 - klo:20:35 »
Onko kukaan helsinkiläisjuures käynyt lähiaikoina Itäkeskuksen tai Kaisaniemen Tokmannien Essence-hyllyillä? Mä kävin tänään sekä Tuusulan että Järvenpään Tokmanneissa ja kummassakin oli tosi huonosti Essencen tuotteita, kauheasti tyhjää telineissä. :o Mietin vain, että onkohan muissakin kaupoissa yhtä surkea tilanne. Mielelläni hypistelisin ja kokeilisin tuotteita ennen ostamista, mutta jos kaikkialla myydään eioota mun haluamien juttujen kohdalla niin pakko alkaa tilaamaan netistä.
1aMii, punapää

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 08.03.16 - klo:20:45 »
En tiedä Helsingistä, mutta Kuopiossakin on yleensä tosi tyhjät hyllyt.
3a F ii

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 11.03.16 - klo:15:48 »
Onko kukaan helsinkiläisjuures käynyt lähiaikoina Itäkeskuksen tai Kaisaniemen Tokmannien Essence-hyllyillä? Mä kävin tänään sekä Tuusulan että Järvenpään Tokmanneissa ja kummassakin oli tosi huonosti Essencen tuotteita, kauheasti tyhjää telineissä. :o Mietin vain, että onkohan muissakin kaupoissa yhtä surkea tilanne. Mielelläni hypistelisin ja kokeilisin tuotteita ennen ostamista, mutta jos kaikkialla myydään eioota mun haluamien juttujen kohdalla niin pakko alkaa tilaamaan netistä.

Essencellä on paljon poistuvia tuotteita joiden tilalle tulee pikkuhiljaa uusia, siks hyllyt on kuulemma ollu tyhjiä. Kaisaniemeen tulee muuten toinen metri lisää hyllyyn :ts
Niin ja Essence leviää kaikkiin Halpa-Halleihin ja Tokmanneihin paitsi 18:sta pienimpään :ts :l
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 12.03.16 - klo:09:26 »
^
Helsingissä on jo piiitkän aikaa hyllyt ammottaneet tyhjyyttään, eli jos pikkuhiljaa tarkoittaa kuukausikaupalla niin sitten  :D Varmimmin haluamansa tuotteen saa ehkä netistä, kauppojen hyllyistä vähän niin ja näin...  ???

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 12.03.16 - klo:09:47 »
^ Joo ja joskus ei meinaa löytää netistäkään, etenkin monet kausituotteet on aina loppu. ::)

Kuopiossa tosiaan kans on ollut tuo sama ongelma ihan siitä asti kun mä olen ensimmäistä kertaa löytänyt Essencen, eli kai viime kesästä. Joskus on käynyt tuuri ja on päätynyt hyllylle juuri kun sitä on täydennetty (ja silti joku tuote saattaa olla loppu), mutta yleensä hyllyt ammottavat tyhjyyttään. Hyvä jos ne nyt sitten laajentaa. :)
3a F ii

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 12.03.16 - klo:11:29 »
Meidän lähin essencen myyntipiste sijaitsee alueella, jossa asuu suhteellisen paljon lestadiolaisia ja hyllyt on ihan koskemattomia  :D huulipunatesteritkin on korkkaamattomia suurin osa.