Mulla on ollut käytössä kuukauden verran tuo Lash Princess mascara (suoralla harjalla). Kyllähän tuo tuuheuttaa ihan yhdelläkin kerroksella, mutta jotenkin tönköt ripset tulee ja väähn vaikea työstää. Lisäksi varisee ihan tosi paljon mitä ongelmaa mulla ei yleensä ripsareiden kanssa ole. Siskontytölle annoin sen toisen version (käyrä harja) ja tyttö sanoi samaa, että varisee mysö, vaikka miten kevyesti laittais. Enpä siis osta toiste näitä Lash Princess ripsareita! Käytän tuon loppuun alaripsissä, siinä saan sen kumma kyllä toimimaan varisematta ja saan nätit alaripset, kun kevyesti laittaa yhden kerroksen eli ei onneksi hukkaan mene

Essencellä on kyllä muita ripsareita montakin, joita tahdon testata vielä! Yksi mistä tykkäsin oli vedenkestävä Get Big Volume Boost WP. Sitä voin ainakin suositella, harja oli iso ja kuituharja. Rock'n Doll ja Forbidden Volume ripsarit kiinnostaa ainakin.
Nestemäinen Liquid Ink Waterproof Eyeliner on tosi hyvä, pysyy tasan niin kauan kuin poistaa! Näitähän löytyy eri versioitakin. Tykkään, kun on ohut, joustava ja pehmeä sivellin. Lisäksi suosikkeja on Long Lasting Eye Pencil- kynät. Niitä tilasinkin just läjän lisää eri sävyissä, kun karsin vanhoja ja huonoja kyniä pois. Yksi Gel Eye Pencil tulee kans ja Effect. Noiden Long Lasting huultenrajauskyniäkin on kehuttu, pitää joskus testata, kun tarvetta tulee. Tossa tilauksessa tulee myös luomivärinpohjustaja (ilmeisesti uusittu versio). Onko kellään kokemusta? Kiva päästä testaamaan, kun oon nyt fanittanut vaan NYXin HD:ta.
Gel Liner mustana on todella hyvä, pystyi käyttämään loppuun asti, ei kuivunut purkkiinsa ja kesti silmissä niin kauan kunnes poisti meikin. Aion ostaa uusiksi ihan varmasti.
Kynsilakat on suosikkeja! Sivellin hyvänmallinen, suurin osa sävyistä peittää kahdella kerroksella. Kaikkia sävyjä löytyy, näitä tulee välillä osteltua

Yksittäisistä pyöreistä luomiväreistä tykkään kanssa

Sävyjä löytyy matasta shimmeriseen ja jopa glitteriseenkin. Laatu on yllättänyt positiivisesti. Mulla on pari neljän sävyn palettia, mutta niissä ei niin hyvä pigmentti ole ollut, ovat LE-paletteja. Harmi, kun niissä on kivat sävyt.
Oon yrittänyt käyttää All About Matt Fixing Loose Powderia, mutta en vaan pysty! Kuivattaa ja kiristää niin hirveästi ihoa ihan keskellä kesääkin