Kirjoittaja Aihe: Essence  (Luettu 43795 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: essence
« Vastaus #45 : 12.03.16 - klo:13:33 »
^ :D :ts

Niin ja Essence leviää kaikkiin Halpa-Halleihin ja Tokmanneihin paitsi 18:sta pienimpään :ts :l

Tää olis kyl niin mahtavaa, oon jo pari kertaa Tokmannista tiedustellut asiaa kun Tampereelta ei essencea saa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #46 : 31.03.16 - klo:14:42 »
Mä kirjottelen myöhemmin Essencen kokemuksia, koska niitä on ja oon nyt innostunut kirjoittelemaan tänne taas pitkästä aikaa juttuja, mutta yhdestä tuotteesta mun on pakko mainita mikä eilen saapui Saksan tilauksessa: Smokey Eyeshadow Stick sävyssä 01 Love is in the Air-Don't Breathe. Sävy on taupe, käytän tämmösiä puikkoluomivärejä välillä ja taupemeikkejä teen eniten, niin tämmöset nopeuttaa meikaamista ja pohjustaa tietty samalla. Tää todella pysyy ;D :o Laitoin tätä eilen ranteen sisäpuolelle klo 12 ja siinä se kököttää edelleen muuttumattomana :O Vähän vaan hankautunut lakanoihin, mutta selkeästi siinä on, haha. Ja mä kävin eilen pitkän kaavan suihkussakin ja läträsin öljylläkin hiuksia! Tää taitaa olla kausituote, mutta mun mielestä Essencellä on aina puikkoversioita luomiväreistä. tai ainakin ne julkaisee vähän väliä kokoelmia jossa tän tyyppisiä on. Jos oisin tienny tän näin hyvän olevan, oisin tilannut jemmaan toisen, mutta eiköhän vastaavan taas löydä, kun tarttee :)

Tästä siis höpisen:

https://bettinasbeautyblog.files.wordpress.com/2016/01/img_5267.jpeg
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #47 : 31.03.16 - klo:15:55 »
^ Ostin kaksi vastaavaa voidepuikkoa , mutta ne ovat tussin mallisia , en oo vielä kokeillut, luulisi olevan yhtä hyvää tavaraa (:
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 31.03.16 - klo:23:10 »
Mulla on tähän mennessä kokemusta lähinnä kynsilakoista, joulukalenterin 24 pullon sekä yhden metallilakan verran. Laatu on hintaansa nähden verraton ja näistä löytyy kyllä sävyjä ihan joka lähtöön. Lisäksi mulla on toistaiseksi korkkaamaton Lash Princess -ripsiväri ja Liquid lipstick sävyssä Almost Real, joka on lähes ihonvärinen nudepuna, vaahtomuovisivellinhylsyssä. Ihan ok, ei kovin kestävä tosin, sävy ei vain itselleni ollut kuitenkaan mikään kovin toimiva.

Tein nyt uuden tilauksen kosmetik4less:lle ja tulossa on pari kivanoloista kesälakkaa (tummanvihreä metallilakka Born to be Wild, vaalea vedenvihreä/turkoosi shimmergeelilakka Kiss me Freddy ja saippuakuplamaisen pinnan tekevä Light Reflection top coat). En voi käyttää sormenkynsissä lakkaa muuta kuin loma-aikoina, mutta varpaita lakkaan sitten senkin edestä. Lisäksi tilasin Glossy kiss lipbalmin sävyssä Strawberry kiss, kaksi Silky Touch -poskipunaa (Babydoll ja Life's A Cherry), kaksi käsivoidetta, kynsilakanpoistolappuja, Memmuuhin kehuman rajaussiveltimen sekä Like a walk in the summer rain -nimisen hajuveden minikoossa. Pääsiäiskamppiksena oli joku munajahti, tiedä sitten mitä yllätyksiä ja miltä merkiltä paketista löytyy.

Hintaa koko tilaukselle postikuluineen tuli 35 euroa ja mukana oli Essence-tuotteiden lisäksi vielä 6,50 e maksanut hohtopuuteri I <3 Makeup:lta. Halpaa on :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #49 : 13.04.16 - klo:01:10 »
Mulla on ollut käytössä kuukauden verran tuo Lash Princess mascara (suoralla harjalla). Kyllähän tuo tuuheuttaa ihan yhdelläkin kerroksella, mutta jotenkin tönköt ripset tulee ja väähn vaikea työstää. Lisäksi varisee ihan tosi paljon mitä ongelmaa mulla ei yleensä ripsareiden kanssa ole. Siskontytölle annoin sen toisen version (käyrä harja) ja tyttö sanoi samaa, että varisee mysö, vaikka miten kevyesti laittais. Enpä siis osta toiste näitä Lash Princess ripsareita! Käytän tuon loppuun alaripsissä, siinä saan sen kumma kyllä toimimaan varisematta ja saan nätit alaripset, kun kevyesti laittaa yhden kerroksen eli ei onneksi hukkaan mene :)

Essencellä on kyllä muita ripsareita montakin, joita tahdon testata vielä! Yksi mistä tykkäsin oli vedenkestävä Get Big Volume Boost WP. Sitä voin ainakin suositella, harja oli iso ja kuituharja. Rock'n Doll ja Forbidden Volume ripsarit kiinnostaa ainakin.

Nestemäinen Liquid Ink Waterproof Eyeliner on tosi hyvä, pysyy tasan niin kauan kuin poistaa! Näitähän löytyy eri versioitakin. Tykkään, kun on ohut, joustava ja pehmeä sivellin. Lisäksi suosikkeja on Long Lasting Eye Pencil- kynät. Niitä tilasinkin just läjän lisää eri sävyissä, kun karsin vanhoja ja huonoja kyniä pois. Yksi Gel Eye Pencil tulee kans ja Effect. Noiden Long Lasting huultenrajauskyniäkin on kehuttu, pitää joskus testata, kun tarvetta tulee. Tossa tilauksessa tulee myös luomivärinpohjustaja (ilmeisesti uusittu versio). Onko kellään kokemusta? Kiva päästä testaamaan, kun oon nyt fanittanut vaan NYXin HD:ta.

Gel Liner mustana on todella hyvä, pystyi käyttämään loppuun asti, ei kuivunut purkkiinsa ja kesti silmissä niin kauan kunnes poisti meikin. Aion ostaa uusiksi ihan varmasti.

Kynsilakat on suosikkeja! Sivellin hyvänmallinen, suurin osa sävyistä peittää kahdella kerroksella. Kaikkia sävyjä löytyy, näitä tulee välillä osteltua <3

Yksittäisistä pyöreistä luomiväreistä tykkään kanssa :) Sävyjä löytyy matasta shimmeriseen ja jopa glitteriseenkin. Laatu on yllättänyt positiivisesti. Mulla on pari neljän sävyn palettia, mutta niissä ei niin hyvä pigmentti ole ollut, ovat LE-paletteja. Harmi, kun niissä on kivat sävyt.

Oon yrittänyt käyttää All About Matt Fixing Loose Powderia, mutta en vaan pysty! Kuivattaa ja kiristää niin hirveästi ihoa ihan keskellä kesääkin :-\
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
Vs: Essence
« Vastaus #50 : 28.04.16 - klo:16:06 »
Ostin joskus loppuvuodesta-joulun paikkeilla Multi-action maskaran. Sen ohella mulla on ollut käytössä muukin ripsari, koska musta tuntui alussa että tuo rapisi ja varisi silmiin (piilarisilmä ei arvosta!). Nyt kuitenkin joku aika sitten, kun kokeilin uudelleen, niin eihän se enää olekaan varissut niin paljon?! Hassua, luulisi että avattuna ollut ripsari päin vastoin varisisi enemmän.
Noh, eilen ostin Lash Princess -mascaran (musta-vihreä pakkaus) ja nyt sudin ripsiini: ainakin näin aluksi vaikuttaa hyvältä. Muutaman kerrosta sain sutia, mutta oikein nätit ripset sain! Taivutusten pysymisestä en osaa sanoa, koska en koskaan ripsiäni taivuttele (olen onnekas, ja on suht taipuisat luonnostaan). Nyt toivon, ettei ala varisemaan, kuten täällä muutama on sanonut.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 30.04.16 - klo:10:37 »
Minäkin testailin Essenceä tämän ketjun innoittamana! Ainakaan toistaiseksi minusta ei kyllä tullut fania, vaikka kovasti haluaisin näistä tuotteista tykätä.

All About Eyes Roses -luomiväripaletissa on kahdeksan kaunista sävyä. Mukavasti löytyy sekä vaaleita, keskitummia ja tummia sävyjä. Ja hinta on alle viisi euroa! Tämä on ihan käytettävä paletti, mutta onhan tämä vähän jauhoinen ja osin aika nuukapigmenttinen setti. Varmaan olen oppinut suosikkiluomivärieni kanssa sen verran hyvälle, että jotenkin tämän paletin laatu vaan joka käytöllä vähän kirvelee.  ;D Tässä paletissa on kuitenkin hintaansa nähden hyvä laatu.

I Love Stage Eyeshadow Base piti luomivärin asianmukaisesti paikallaan. Väri vaan on sanalla sanoen outo. Sävy on hyvin lämmin ja persikkainen. Olen keskivertosuomalaista tummempi ihonväriltäni, mutta tämä pohjustusaine on melkeinpä ihoani tummempi - ja silmäluomissa pohjustaja saisi olla omaa sävyä vaaleampi. Toki tämä sopisi jonkunvärisen silmämeikin alle - minä en vain koskaan käytä senväristä silmämeikkiä.  :D Voisin hyvin kuvitella tämän pohjustajan olevan nappisävy monelle espanjattarelle, mutta ehkä pohjoisempi Eurooppa tarvisi tästä vaaleamman sävyn.

Vielä on avaamatta Lash Princess False Lash Effect Mascara, ja tämän suhteen on odotukset korkealla. Edulliset maskarat ovat usein loistavia, ja jo pelkkä nimi kuulostaa ihan minun tuotteeltani.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #52 : 30.04.16 - klo:23:20 »
^ Tuo pohjustusaine taitaa kuvauksesi perusteella olla uusittu :D Ehkä. Jos aiemmasta on pistetty palautetta tms? Mulle tuli Saksasta just tässä kuussa uus nimellä: I < 3 Color Intensifying Eyeshadow Base ja tää on tosi vaaleaa ja kylmäsävyinen ja toimii tosi hyvin asiassaan, tosin hyvä mun kuivaihoisena kommentoida, mutta mulla pysyy luomivärit koko päivän paikoillaan tuon kanssa niin kauan kuin meikin poistaa ja luomivärit kans levittyy nätisti. Mulla on aiemminkin pysyneet värit hyvin eikä ole levinneet, mutta tuon kanssa sävyt voimistuu tietenkin ja auttaa siihen ettei jymähdä rumasti kuiviin kohtiin. Käytän tuota myös peiteaineen alla silmänalusille :) Kuivattaa vähemmän siinäkin ja levittyy nätimmin + kestää paremmin eli tarttee puuteroida kevyesti vaan.

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 01.05.16 - klo:12:29 »
^ Tuo oli kiva kuulla. Voisin kyllä kokeilla ostaa merkiltä vaaleamman primerin, jos joskus satun sellaisen meikkihyllyltä löytämään.

Aika rajoitettu valikoima oli tuossa liikkeessä jossa asioin. Olisin halunnut kokeilla nestemäistä rajaustussia, mutta ne taisivat olla loppuunmyydyt.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 01.05.16 - klo:22:46 »
Mä oon äärimmäisen koukussa Essencen ripsiväreihin. Ostin pari viikkoa sitten Lash Princess Volyme mascaran (vihreä kuviointi) ja I love Extreme mascaran. Lash Princesillä saa todella taivutetut nukkeripset ja I love Extremellä taas runsaammat volymiripset. Aika samanlainen lopputulos molemmilla, mutta Lash Prinncesin harjalla saa paljon ns. kurvikkaamman lopputuloksen. Suosittelen kyllä kokeilemaan! Molemmat selvinneet hyvin ilta ja päivämenoista. Ei voi tällä hintalapulla kuin suositella, etenkin Lash Princesiä! Munkin allergian verottamista ripsistä tuli tosi näyttävät. Mun kakkos instagramissa on muutama kuva: annaperkele.

Ensi kerralla kun käyn saksassa ostan kyllä pari väriä lisää testiin!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #55 : 02.05.16 - klo:15:04 »
Enpä ollut aiemmin tähän sarjaan törmännytkään missään, joten kiinnostuneena ponkaisin tutkimaan hyllyä Kampin Anttilassa, jossa näitä tuotteita näköjään nykyään myydään. Hintaa tuotteilla oli pari euroa kipale, aivan uskomattoman halpoja!

Mukaan tarttui All About Matt! -puuteri, joka on tosi hauska täysin pigmentitön puuteri, joka ainoastaan matifioi ihon. Alussa puuteri näyttää iholla hieman valkoiselta, mutta sulautuu ihoon todella nopeasti. Puuteri sisältää talkkia, joka ei yleensä sovellu mun iholle kovin hyvin, mutta tämä tuote ei aiheuttanut mitään ikävää pistelyä eikä tukkeutumista. Jättää hyvin hengittävän ja ohuen tunteen iholle.

Huulituotteista kokeilin Sheer & Shine Lipstickiä sekä Liquid Lipstickiä.
Sheer & Shine Lipstick oli tosi positiivinen yllätys, huulia kosteuttava kiiltopuna joka menee melkein huulirasvasta. On riittävän kosteuttava käytettäväksi yksinään, talvella kaipaa ehkä seuraksi huulirasvaa. Kivoja sävyjä, joista osa on hyvin läpikuultavia ja osa pigmenttisempiä. Näitä tulee ehdottomasti hankittua lisää.

Liquid Lipstick sen sijaan oli musta enemmänkin ihan tavallinen, tahmea huulikiito enemmän kuin nestemäinen huulipuna. Tuotteen nimi on siis hieman harhaanjohtava. Huulikiiltona tämä on ihan kiva ja pigmenttinen, mutta en oikein pidä tällaisista tahmaisen tuntuisista kiilloista, joten todennäköisesti tulee jäämään vähälle käytölle. Tuntui ihan mukavalta huulilla kuitenkin, eikä tuntunut kuivattavan tai riekaloittavan huulia yhtään.

« Viimeksi muokattu: 06.05.16 - klo:08:06 kirjoittanut ainokainen »

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 14.05.16 - klo:20:55 »
Taas mentiin.  ;D Piti ostaa muutama lisätuote testiin.

Aiemmin ostamani Lash Princess False Lash Effect Mascara on pariin kertaan testattu ja todettu, että tää ei oo mun juttu. Tykkään ripsareista, jotka tuovat ekstrasuperpaljon volyymiä pitkiin mutta ohuisiin ripsiini. Nimestään huolimatta tämä ripsari jättää melko harvat ripset. Perusripsari mun mielestäni, ihan toimiva tuote varmasti jollekulle muulle. Pieni kooninen harja erottelee kivasti.

Sen sijaan nyt ostamani Get Big Lashes Volume Boost Mascara taas omaa enemmän potentiaalia. Iso powwöinen harja kuten monessa suosikkiripsarissani. Ekalla käyttökerralla ripsaria tuli alussa tosi nuukasti ja ripsari tuntui suorastaan kuivalta. Tämä tuntui kuitenkin vertyvän käyttäessä. Testailen lähipäivinä lisää, ja toivon että tästä tulisi edullinen vakkarituote. Hinta 2,89 €.

Nyt oli hyllyssä myös Chaoksen mainitsema I Love Colour Intensifying Eyeshadow Base. Tässä on tosi vaalea beige sävy ja tykkään tuollaisesta vaaleasta hohdosta. (Ylipäätään tuollainen valoa yläluomelle -meikki on lempparini, kun silmäni ovat aika syvällä päässä...) Tuotteen huono puoli on vaikea levittyvyys, tätä pitää työstää ihan tosissaan. Silmämeikki levittyy tämän päälle kivasti ja pysyvyys on hyvä. Mulla ei kaikki primeritkaan pidä, mutta tämä toimii kyllä. Hinta 3,09 €.

Extra Longlasting Eyeliner Pen on nimestään huolimatta musta tussilineri. Tällä sain helposti nätin siistin jäljen, liukuu asiallisesti. Sävy ei ehkä ole mustista mustin, mutta arkikäytössä en pidä sitä ollenkaan miinuksena. Kertakokeilun perusteella hyvä tuote ja selkeää vakkariainesta.  :) Hinta 3,09 €.

Mattifying Compact Powder 02 Soft Beige on peruspuuteri kiinteässä muodossa. Sävy on purkissa suomalaiseen valikoimaan tottuneena jopa punakan näköinen beige. Kasvoille levitettäessä en huomannut mitään sävyä. Hienojakoinen tuote ja tämä levittyy puuterisiveltimellä oikein nätisti. Tykkään kyllä kovasti tästäkin. Hinta kierroksen kallein eli 3,49 €.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 14.05.16 - klo:21:47 »
Essencen kynsilakat ovat hinta-laatusuhteeltaan parhaita mihin olen törmännyt. Parin euron lakasta löytyy kaunis ja vivahteikas, peittävä sävy ja hyvä levittyvyys, pullo ja sivellin hyvätasoisia. Ihan niin kauniisti eivät levity kuin esim. China Glaze tai OPI, mutta hintaerokin on suuri. Käytän lakkaa pääsääntöisesti vain varpaissa, joissa kestävyys ei sormien tapaan joudu koetukselle, mutta mitään selkeää eroa ei kestossa näy olevan esim. OPIin verrattuna.

Tällä hetkellä varpaissa on alla joulukokoelman tummansininen creme-lakka ja sen päällä runsaan shimmerinen vedenvihreä Colour & Go -kokoelman Kiss me Freddy, lopputulos näillä kahdella syvän petroolinvihreänä hohtava kaunis, intensiivinen väri.

Pienessä pyöreässä rasiassa olevat kynsilakanpoistolaput ajavat asiansa, ei mikään ihmeellinen poistoteho. Yksi lappu on nopeasti käytetty ja suttaa helpolla väriä sen jälkeen. Drinkkimäinen, tosi makea tuoksu. Tämä on näppärä matkalla/työpaikalla tms.

Silky Touch -poskipunissa on reilusti pigmenttiä, kevyesti pitää sivellintä käsitellä välttääkseen pelleposket. Käytössä on Jessupin sivellin, joka muutenkin nappaa väriä erinomaisesti, näille sopisi myös jokin harvempi tai skunkkityyppinen suti.

Poissa Vuhi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #58 : 12.06.16 - klo:17:12 »
Onko Essencellä jotain ripsiväriä joka sopisi herkille silmille? Minulla alkaa silmät "painamaan" jos on jotakin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #59 : 13.06.16 - klo:07:44 »
Sama kiinnostaisi muakin, erityisesti jos sarjasta löytyisi joku 38C-tyyppinen vedellä poistettava... mutta ei taida olla?